וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה קורי: המקעקעת הכי לוהטת בישראל

15.6.2020 / 15:30

שרה קורי היא המקעקעת המבוקשת ביותר בארץ בשנים האחרונות. היא רק בת 22, יש לה סטייל בועט, היא לא מתנצלת על רשימת ההמתנה המשוגעת ולא מפחדת לערבב בין דוגמנות ליצירה בסטודיו

שרה קורי מקעקעת את רן דנקר/שרה קורי אינסטגרם רשמי

כל אוהבי הקעקועים, אפילו כאלה שהתנסו לפעם אחת והחליטו שלב קטנטן בקצה הזרת מספיק להם נתקלו בשמה של שרה קורי. המקעקעת המבוקשת מתל-אביב, רק בת 22, שהצליחה להתבלט בשל סגנון הציור הייחודי והקווים הדקים אליהם היא נשארת נאמנה מהיום הראשון בו נכנסה למקצוע.

את הסטודיו שלה Shin היא פתחה לפני שנתיים, אבל האהבה למחטים קרתה לפני ארבע שנים כשהתחילה לקעקע בסטודיו של נועם יונה בגבעתיים. "זה מקצוע לחיים בעיניי", אומרת קורי, "כשהגיעה ההזדמנות תפסתי אותה בשתי ידיים. זה מרגש אותי להוציא אנשים מהסטודיו שלי עם חיוך ענק על הפנים".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

View this post on Instagram

?

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

את הסטייל הבועט של קורי, טום בוי על גבול ההיפסטרי שמשולב עם קורטוב של נשיות וסקס אפיל שמשתלב עם עשרות הקעקועים המשוגעים שמצויירים על גופה, אפשר לראות באינסטגרם הפופולרי שלה. כמעט 80 אלף עוקבים, רובם מחכים ליום בו ישודרגו ממחלקת תיירים לביזנס ברשימת ההמתנה הארוכה שלה.

מה העניין עם רשימת ההמתנה? זה נכון שיש עדיפות למקורבים/סלבס?
"חד משמעית כן. אני כבר לא מתביישת להגיד את זה. אני קמה בבוקר והולכת לעשות את האמנות שלי, אם יש אנשים שאני מעריצה ורוצה להכיר - הם יגיעו קודם. אם יש מי שיכול לקדם לי את הקריירה - בכלל מדהים!".

הבנתי שאת ממש לא מקעקעת כל מה שמבקשים.
"נכון מאוד. אני לא שירות ציבורי, אני עושה את האמנות שלי, מי שמתחבר לסגנון ורוצה להגיע יותר ממוזמן. אני חושבת שהמינימום של אמן זה לבחור את הדברים שהוא הולך לצייר. אני מוכרת את האמנות שלי ומי שרוצה לקנות - בכיף".

על קעקוע מועדף של סלבריטאי היא לא מוכנה להתוודות ומעדיפה להישאר פוליטיקלי קורקט בטריטוריה הזו, אבל בכדי להגיע לאלה שמצויירים על גופה (שלושים במספר) היא עברה דרך המחט של מיטב המקעקעים בארץ ובעולם.

"אני רוצה להציג את היצירות שלי במומה בניו יורק או ב-Tate museum", מספרת קורי, אשת עסקים צעירה שכבר מעסיקה שלושה עובדים ומכוונת גבוה מאוד. לסטודיו המבוקש שלה יש כבר חנות אינטרנטית, שם היא מוכרת אקססוריז ומוצרים נלווים עם ה-S של שמה ושם העסק מכובעים, מחברות, כיסויים לנייד, גרביים וגם מסיכות לפנים באווירת הקורונה.

כמו כל העסקים גם הסטודיו של קורי היה במשבר, מקצוע שמחייב מגע, והיה סגור לחלוטין בשיאה של הקורונה. "היה משבר גדול, ללא הכנסות ורק הוצאות על השכירות ודברים מסביב. לאט לאט יצאנו מזה ועמדנו שוב על הרגליים. התחלתי עם העסק מגיל מאוד צעיר אבל כשעובדים מסודר ונכון זה לגמרי יכול להצליח".

עם עולם הדוגמנות קורי מפלרטטת כבר הרבה שנים וברזומה שלה צילומים למותג כחול-לבן אתא, שת"פ אינטרנטי לוהט בלנז'רי של קלווין קליין, צילומים חדשים לפיקס וגם לטומי הילפיגר. את החיבור הטבעי לאופנה היא שאבה מהבית, מסקנה אליה הגענו אחרי שצפינו בסטורי בו אביה קושר מטפחת צבעונית לראשה בשיא הדיוק. הבחירות האופנתיות הנכונות, לטענתה - ממש לא מהבית. "המשפחה שלי לא אוהבת להוציא הרבה כסף על בגדים כמוני".

מה הפריט הכי יקר שיש לך בארון?
"קניתי לפני שנה תיק של פראדה ב-600 אירו באיטליה. זה הכי יקר שלי עד כה".

איך את עם טרנדים? מנומר למשל - אין אור אאוט?
"הכי אין מנומר! כובע באקט בעיניי הוא ה'מאסט הב' לקיץ 2020".

מה עם שגרת טיפוח?
"האמת, די בסיסי. קרם לחות ומסקרה לגבות. זהו מבחינתי".

מה דעתך על בוטוקסים והזרקות?
"אני לא אנטי ניתוחים והזרקות. זה יכול להיות פאן בגיל מסוים. מה שכן, אני לגמרי נגד ילדות בנות 16 שמתחילות להזריק. ממש לא מתאים".

עוד בוואלה!

אוריה עזרן: "זה בסדר שאני גם יפה וגם מצליחה, אין לי במה להתבייש"

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

??? @wemustshop

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

View this post on Instagram

By king @estebankuriel

A post shared by Sara Kori (@sarakori) on

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully