וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשנה הבאה בשמלת מעצבים: ניקול קידמן חוגגת יום הולדת 53

20.6.2020 / 7:42

השחקנית האוסטרלית הוותיקה חוגגת יום הולדת 53 ואנחנו החלטנו להרים לה על השנה האופנתית שהייתה לה. נכון, הקורונה הגיעה באמצע ועצרה את הכל - אבל מזל שניקול קידמן הספיקה להשוויץ היטב לפני התפשטות הנגיף

ניקול קידמן מייבשת את ראמי מאלק בטקס פרסי גלובוס הזהב 2019 (טוויטר)/ניקול קידמן מייבשת את ראמי מאלק בטקס פרסי גלובוס הזהב 2019 (טוויטר)

גם עבור ניקול קידמן, השנה הייתה נהדרת עד שהגיע נגיף הקורונה ושיתק את הכל. השחקנית הוותיקה דילגה בין פרמיירות ושטיחים אדומים והפגינה סטייל הוליוודי נוצץ ששמור רק לה. לרגל יום ההולדת ה-53 שלה, החלטנו להחזיר אליה לרגע קטן את אור הזרקורים ולהתרפק על כמה רגעים נהדרים מהשנה החולפת.

לפני שנצלול אל תוך הבחירות האופנתיות של השחקנית המשובחת שהספיקה לקצור את הפירות על הסרט "פצצה" בכיכובה, ועל העונה החדשה של סדרת הדרמה "שקרים קטנים גדולים", אי אפשר שלא להתעכב על כמה אפיזודות כואבות בעברה שגרמו לה להיות מודרת מקטגוריות הביוטי של מדורי אופנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ניקול קידמן. GettyImages
מזל טוב! ניקול קידמן/GettyImages

אנחנו מדברות כמובן על ההגזמה הפרועה בשיפוץ הפנים. ביקורים תכופים אצל הפלסטיקאי וכמות מכובדת של הזרקות שהובילה למראות קשים. פני הפורצלן של קידמן שינו צורתם. לעתים היה נדמה שהיא לא ממש מסוגלת להזיז את הפנים שלה מרוב בוטוקס, בעיה קשה לאישה שהמקצוע שלה נשען על מימיקה.

למזלנו, גם היא הבינה שהיא הגזימה. בשנים האחרונות ניכר כי היא חדלה לבקר את מיטת הטיפולים באובססיביות ואף התבטאה כמה פעמים בנושא והביעה חרטה. בשנת 2016 גם החליטה להסיר את שתלי הסיליקון שלה מהחזה ונראה כי מאז שנגמלה מהמזרק - מצבה הרבה יותר טוב.

עוד בוואלה! אופנה

כל הסודות נחשפים: טיפים לחיים מהטופ מודל סינדי קרופורד

לכתבה המלאה
גלובוס הזהב 2020 ניקול קידמן. GettyImages
שמלת סטרפלס אדומה ומחמיאה של ארמני בטקס גלובוס הזהב/GettyImages

בשנה החולפת כאמור, עד פרוץ המגיפה, היא היממה אותנו בכמה לוקים מוצלחים במיוחד. כך למשל, בגלובוס הזהב לבשה שמלת סטרפלס אדומה ומחמיאה במיוחד של ארמני. אחרי שהצליחה לגרוף מחמאות עם לוק סטרפלס אחד עברה לאחר. בטקס פרסי המבקרים לבשה שוב שמלת סטרפלס של ארמני, הפעם עם חלק תחתון נפוח וחלק עליון מקטיפה שחורה ויוקרתית. לוק זכור נוסף הוא מהפרימיירה של הסרט "פצצה", אז בחרה בחליפה גברית מעונבת וסקסית של סן לורן. ברזומה השנתי נמצאה גם שמלה כחולה נוצצת עם שסע עמוק של מייקל קורס לטקס פרסי ה-SAG ואאוטפיט לבן מרשים של ג'יי מנדל בטקס גילדת המפיקים. ללו"ז כה קצר של אירועים השנה - רק הצלחות. שאפו.

טקס פרסי המבקרים 2020 ניקול קידמן. GettyImages
עוד סטרפלס מוצלח של ארמני/GettyImages
טקס פרסי SAG ניקול קידמן. GettyImages
נוצצת עם שסע במייקל קורס/GettyImages
ניקול קידמן. GettyImages
שמלה מדויקת של ג'יי מנדל/GettyImages
שרליז ת'רון, מרגו רובי, ניקול קידמן. GettyImages
חליפה מעונבת וסקסית של סן לורן בפרמיירה של הסרט "פצצה" לצד שרליז ת'רון ומרגו רובי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully