וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר מול איזבל גולארט: מי לבשה את הלוק החושפני טוב יותר?

15.6.2020 / 12:49

מדובר באחד מקרבות ה"ראש בראש" הסקסיים שראינו. מצד אחד - מלכת הביקיני של ישראל. מצד שני - מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט. מי מהן לבשה טוב יותר את האאוטפיט המינימליסטי והנועז?

אוריה עזרן תצוגה/תמונות גולשים

מה משותף לכוהנת הביקיני הישראלית נטע אלחמיסטר ומלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, הדוגמנית הברזילאית איזבל גולארט? חוץ מרזומה מרשים של הפקות אופנה וצילומים בבגד ים, מתברר ששתיהן גם חולקות את החיבה לאותה מעצבת אופנה. אחרת איך תסבירו את העובדה ששתיהן בחרו באותו אאוטפיט מינימליסטי, סקסי וקטנטן לשני אירועים שונים בשתי מדינות שונות?

בשבוע שעבר הייתה זו נטע אלחמיסטר שבחרה בלוק סקסי של חזיית חוטים וחצאית עם שסע עמוק בצבע שחור של המעצבת נטלי רולט, שנמכר באתר Revolv. אלחמיסטר לבשה את האאוטפיט לתצוגת האופנה של המעצבת אוריה עזרן והצליחה למשוך לא מעט תשומת לב ותגובות בשל הלוק הנועז והחשוף. פחות משבוע אחרי ההופעה של אלחמיסטר, מתברר כי מדובר באאוטפיט מבוקש - כאשר גם גולארט רכשה לעצמה סט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלאכית נמצאת בימים אלו בחופשה פוטוגנית בסן טרופז. ביום שמשי ונעים היא החליטה לקחת את הצלם הצמוד שהיא תמיד לוקחת איתה לחופשות - ולתעד את עצמה בלוק היומי. גולארט בחרה באותה חזיית חוטים וחצאית עם שסע עמוק של נטלי רולט רק שהיא הלכה על הצבע הלבן - שמשדר משהו הרבה יותר נקי וקליל להופעת יום, בניגוד לאלחמיסטר שהלכה על הצבע השחור הדרמטי להופעת ערב. בעוד שגולארט הייתה יחפה והצמידה ללמוד משקפי שמש שחורים ושיער פזור ומתנפנף ברוח, אלחמיסטר בחרה בסנדלי עקב בצבע לבן ושיער אסוף וצמוד.

עוד בוואלה! אופנה

אוריה עזרן: "זה בסדר שאני גם יפה וגם מצליחה, אין לי במה להתבייש"

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Franz West ? by @gilcebola

A post shared by Izabel Goulart (@izabelgoulart) on

למקרה שחשקה נפשכן להצטייד גם כן באאוטפיט, כדאי שתכירו שהטופ יעלה לכן 380 שקלים והחצאית 665 שקלים. ביחד מדובר בטוטאלוק של יותר מאלף שקלים. לחלוטין לא מחיר נוח או נגיש או לכל אחת. מה שגם שנדרש לא מעט אומץ כדי לצאת מהבית בלוק מינימליסטי שכזה. מבחינת סקאלת הצבעים - ראיתן הכל. הבגד מגיע רק בצבעים שחור או לבן. עכשיו רק נותר לשאול - מי לבשה אותו טוב יותר?

נטלי רולט Revolv. natalierolt, אתר רשמי
כך נראה הסט הזה בשחור באתר הרשמי/אתר רשמי, natalierolt
נטלי רולט Revolv. natalierolt, אתר רשמי
מחיר לא נגיש במיוחד. הסט בצבע לבן/אתר רשמי, natalierolt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully