וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטריט וקוטור: הכירו את המעצב החדש של ז'יבנשי

16.6.2020 / 11:00

בית אופנת העל הצרפתי מינה מנהל קריאייטיבי חדש - מת'יו וויליאמס, צעיר אמריקני בן 34 שלא למד עיצוב אופנה ומתמחה בעיקר בסטריט-וור. איך זה מסתדר עם הקוטור של ז'יבנשי? ימים יגידו

רויטרס

בית אופנת העל ז'יבנשי מינה מעצב ראשי חדש. חודשיים אחרי שהודיעה המעצבת הראשית של בית האופנה הצרפתי, קלייר וויט קלר, כי היא פורשת - פורסם שמו של המעצב החדש שייכנס לנעליה. מת'יו וויליאמס בן ה-34, מייסד מותג הסטריט-וור 1017 ALYX 9SM הוא המנהל הקריאייטיבי החדש של ז'יבנשי. וויליאמס נכנס כבר הבוקר לתפקידו החדש, והוא יהיה אחראי גם על קו הנשים וגם על קו הגברים של המותג.

"כל חיי חלמתי להיות בתפקיד כזה, וזה לגמרי סוריאליסטי שזה קורה", הוא אמר. "אני מצפה לעבוד יחד עם הצוותים של ז'יבנשי כדי לקחת את בית האופנה אל עידן חדש ומודרני. בתקופה חסרת תקדים כמו זו, אני רוצה להעביר מסר של תקווה יחד עם הקהילה שלי והעמיתים שלי, ומתכוון להשתמש בפלטפורמה כדי ליצור שינוי חיובי בתעשייה ובעולם". סידני טולדנו, מנכ"ל LVMH, חברת האם של ז'יבנשי, מסר: "אני מאמין שראייתו המודרנית תהיה הזדמנות נהדרת עבור ז'יבנשי לכתוב פרק חדש בספר שלה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המעצב האמריקני ייסד את מותג הסטריט שלו וור אליקס ב-2015 ומעולם לא למד עיצוב אופנה. הבחירה בו לבית אופנת קוטור ותיק וצרפתי ללא ספק הצליחה להרים כמה גבות בתעשייה. ואולם, וויליאמס אינו חסר ניסיון. ברזומה שלו לקוחות מפורסמים כמו ליידי גאגא ודרייק, עבודה לצד קניה ווסט וקולקציה משותפת עם וירג'יל אבלו, המנהל הקריאייטיבי של קו הגברים של לואי ויטון. וויליאמס גם מקושר לקים ג'ונס, מעצב קו הגברים של דיור, שעיצב את חליפת החתן של וויליאמס ואת שמלת הכלה של אשתו. וויליאמס בתמורה עיצב פריט לקולקציית הבכורה של ג'ונס בדיור גברים שנקרא - "אבזם רכבת הרים".

עוד בוואלה! אופנה

נקי ויוקרתי: נחשף הקמפיין של אריאנה גרנדה לז'יבנשי

לכתבה המלאה

הבחירה של התאגיד LVMH למנות את וויליאמס לתפקיד מודיעה באופן מובהק כי הם מחפשים לעשות שינוי רציני בבית האופנה. וויליאמס שונה מאוד מוויט קלר, שהייתה המעצבת הראשית של בית האופנה במשך שלוש שנים וזכורה במיוחד לאחר שעיצבה את שמלת הכלה של מייגן מרקל. הסגנון הטבעי של וויליאמס מזכיר קצת יותר את ריקרדו טישי, המנהל הקריאייטיבי הנוכחי של ברברי, שהיה בעברו גם המנהל הקראייטיבי של ז'יבנשי. טישי הצליח לאוורר מעט את מותג הקוטור הצרפתי עם דגמים פחות מעונבים, וככל הנראה וויליאמס הולך לצעוד באותה הדרך. בעקבות המינוי, צפוי וויליאמס לעבור יחד עם משפחתו להתגורר בפריז, כשהמותג שייסד ימשיך להתקיים באופן עצמאי תחת ניהולו של וויליאמס ובמנותק מתאגיד LVMH.

על פי הדיווחים, טולדנו נחשף אל וויליאמס לראשונה ב-2017. באותה שנה חילק תאגיד LVMH פרס למעצבים צעירים, וויליאמס הגיע אל השלב הסופי וכמעט גרף את הפרס. בתאגיד אומנם לא נתנו לו את הפרס היוקרתי, אבל כנראה התלהבו מהסיפור שהוא מביא איתו ומהתרבות שהוא משויך אליה. הסגנון של וויליאמס מאופיין בחומרים קשים, צבעים כהים ומראות כבדים - שחור, מתכות ועור, אווירה כללית די אפלה ועיצובים נוקשים. את קולקציית הבכורה שלו למותג היוקרתי יציג באוקטובר הקרוב וזה מאוד מסקרן לראות כיצד סגנון הסטריט הקשוח שלו יעבוד עם אופנת הקוטור של ז'יבנשי.

  • עוד באותו נושא:
  • ז'יבנשי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully