וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כזה עדיין לא ראיתם: מסיכות קורונה שהפכו לתחתונים וחזייה

16.6.2020 / 13:15

במידה ותהיתן מה תעשו עם שאריות המסיכות שנותרו לכן בבית אחרי שנעבור את הגל השני, לאושיית הרשת הישראלית יש רעיון מקורי ונועז במיוחד עבורכן. סטריליזציה בשיאה

רויטרס

השימוש במסיכות בכל תקופת הקורונה קיבל כבר מספר פרשנויות חדשות ברשת, מאנשים שהחליטו להתלוצץ ולהשתמש במסיכה ככיסוי ראש ועד כאלה שהחליטו לעשות ממנה כיסוי לעיניים. מה שבטוח ב#קורונהקיני עדיין לא נתקלנו, ומי שעומדת מאחורי היצירה היא דווקא אושיית רשת ישראלית פופולרית, בעלת 500 אלף עוקבים, ביניהם גם הזמר בן-אל תבורי שלא שוכח להגיב על בסיס שבועי לפוסטים לוהטים.

יעל כהן, בעברה מהנדסת תוכנה בצבא הגנה לישראל וכיום בעלת מגזין הולילנד אותו, היא מקדמת תחת האג'נדה "תתמכו בחופש לבטא את המיניות שלנו", פרסמה תמונה בדף האינסטגרם שלה כשהיא יוצרת ממסיכות המיגון סט הלבשה תחתונה. חד פעמי כמובן, מקסימום היגיינה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

יעל כהן, מסיכה, לא לשימוש! רק אופנה. אינסטגרם יעל כהן, צילום מסך
בכזה עדיין לא נתקלנו - מסיכות מיגון שהפכו לסט הלבשה תחתונה/צילום מסך, אינסטגרם יעל כהן

חייבות לומר שדי נדהמנו מהמראה, אבל סידור המסיכות היה כה מדויק שהבנו שהעניין מצריך התייחסות - מסיכה שהונחה במאוזן והפכה לתחתונים מינימליסטיים, ועוד שתי מסיכות שנקשרו במרכז בפפיון קטן ונחתכו בצד השני בכדי שרצועות הגומי יהפכו לכתפיות ספגטי.

שם הסט החדש, כפי שקוראת לו כהן, הוא הקורונה קיני, "דרך שימושית להשתמש במסיכות, כעת כשאנחנו בין סגר אחד לשני. קל להחלפה, נושם, עשוי בדים נעימים וכמובן זול. כי למי יש כסף לבזבז בימים אלו?". השתעשעה כהן בשיווק הדגם החדש.

להשלמת הסט - מסיכה למיגון גם לפנים ואתן בבטיחות מקסימלית של 100%. מיותר לציין שאנחנו לא ממליצות לנסות את הלוק האימפרוביזורי במים, וניתן לרכוש את המסיכות בסופר הקרוב לביתכן. הפעם - ההרכבה עליכן.

עוד בוואלה!

"מי שלא טוב לו - מוזמן לעזוב": תמונת הטופלס המסעירה של דוגמנית העל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully