וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפעות הקורונה: הדוגמנית שהתחתנה בשמלה קלילה של מעצב על

17.6.2020 / 11:00

בתקופה בה חתונות נדחות או מתבטלות, הדוגמנית האיטלקייה ויטוריה סרטי החליטה לחשוב בקטן ונישאה לבן זוגה בטקס אינטימי באיביזה. שמלת הכלה הנבחרת רחוקה מכל מה שאתם מכירים - וזה לא רע בכלל

סריקה

מגיפת הקורונה לימדה אותנו לא מעט שיעורים על צמצום בצריכה. את חלקם אנחנו עדיין לומדים ואת חלקם אנחנו מקווים לא לשכוח עם חזרתו המלאה של המשק לפעילות. מי שהפנימה את השיעורים הללו ויישמה אותם בצורה מוחלטת, כזו שמעוררת בנו ים של השראה, היא הדוגמנית האיטלקייה ויטוריה סרטי שהתחתנה בתחילת החודש עם בחיר ליבה בלוקיישן משגע באיביזה עם שמלת כלה יוצאת דופן.

ויטוריה, רק בת 22, נישאה בטקס קטן, אינטימי וכמעט חשאי באיביזה בתחילת יוני עם בן זוגה מתאו מילרי, מחצית מצמד הדי-ג'ייז המפורסמים Tale of Us. השניים החלו לצאת רק בתחילת 2020 אבל זה הספיק להם כדי להבין שהם רוצים לחיות את חייהם לנצח זה לצד זו. בתקופה שבה חתונות גדולות מתבטלות או נדחות בגלל איסורי ההתקהלות נוכח החשש מהידבקות בקורונה, הם החליטו מראש לחשוב בקטן ולעשות טקס רק של שניהם בכנסייה באיביזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שבועיים אחרי הטקס, פרסמה הדוגמנית תמונות מתוך החתונה ובה נחשפת שמלת הכלה הנבחרת. בהתאם לאופי החתונה - קטנה ואינטימית, כך גם הייתה שמלת הכלה. ויטוריה הבינה את מה שאולי כולנו צריכות לשקול. במצב הנוכחי, ייתכן שכבר אין צורך בשמלות מפוארות שעולות עשרות אלפי שקלים ואפשר להסתפק גם בשמלה נכונה של מעצב על, כזו שבקלות יכולה לשמש כאאוטפיט קז'ואלי אחרי האירוע.

עוד בוואלה! אופנה

מבצע סבתא: הפרזנטורית המפתיעה בקמפיין של ז'קמוס

לכתבה המלאה

שמלת הכלה הנבחרת שייכת למעצב העל הצרפתי סימון פורט ז'קמוס, שמלת מקסי לבנה עם כתפיות דקות מבד קליל וכמעט שקוף בסגנון בוהמייני נוטף שיק. אליה היא הוסיפה הינומה, בכל זאת כדי להרגיש כלה ביום המיוחד שלה, וכן עגילי חישוק כסופים וקטנים. השמלה, שמגיעה גם בוורוד ובירוק זית, נלבשה הן על ידי סבתא של המעצב, בקמפיין שצילם לאחרונה, וגם על ידי מרגו רובי באוגוסט בשנה שעברה. מחיר השמלה - 2,600 שקלים אחרי הנחה, כשהמחיר המקורי הוא 3,800 שקלים. כך או כך, תסכימו איתנו, מדובר באופציה זולה יותר ממחירה של שמלת כלה ביי דה בוק. לתשומת ליבן של כלות הקורונה שצפויות להתחתן בקיץ הקרוב.

ויטוריה סרטי חתונה שמלת כלה. אינסטגרם, צילום מסך
ויטוריה סרטי חתונה שמלת כלה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully