וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי טרנר מפסיקה להסתתר בטרנינג - ומשוויצה בבייבי באמפ בטייטס

18.6.2020 / 11:31

כוכבת "משחקי הכס" שנמצאת בחודש השמיני להריונה, מציגה סוף סוף לראווה את הבאמפ המתפתחת. אחרי תקופה ארוכה בטרנינגים גדולים וקפוצ'ונים אוברסייז, סוף סוף היא יוצאת החוצה עם טייטס צמוד וקרופ טופ זעיר

ג'ו ג'ונאס, סופי טרנר/אינסטגרם של דיפלו

סופי טרנר, כוכבת "משחקי הכס" ואחת הפאשניסטות האהובות עלינו, כבר נמצאת בחודש השמיני להריונה, אבל עד עכשיו כמעט ולא השווייצה בבייבי באמפ. טרנר מיעטה לצאת מהבית, אולי בחסות הקורונה ואולי כי היא לא כל כך רצתה את צלמי הפפראצי סביבה, ואם כבר יצאה להתאוורר - היא לבשה בעיקר אאוטפיטים גדולים שמסתירים את מה שמתפתח.

ברורה לחלוטין ההחלטה לשמור את ההריון פרטי ככל האפשר, ואולם, בתור מעריצות מושבעות של הסטייל המדויק שלה, רק חיכינו להזדמנות לראות איך היא מסגננת את הבאמפ. אז אחרי המתנה ארוכה - סוף סוף הגיע הרגע. טרנר (24) זנחה את הטרנינגים הגדולים, הקפוצ'ונים העצומים ובגדי הבית המשמימים - ויצאה אל הרחובות בטייטס הכי צמוד שיש, שגרם לכולנו לשאול - מתי הבטן גדלה ככה?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סאנסה לשעבר יצאה לסיבוב סידורים עם הבעל ג'ו ג'ונאס ולבשה טייטס הריוני אפור, שנראה נוח במיוחד, והציגה לראווה בטן הריונית של חודש שמיני. אליו היא צירפה קרופ טופ זעיר לבן ובלייזר של ז'יבנשי, שעולה 2,865 דולר, אותו היא לבשה כמה פעמים בעבר. להשלמת הלוק בחרה טרנר בסניקרס לבנות ותיק עגול קטנטן בשני צבעים - לבן וירוק זית של בית האופנה החביב עליה, לואי ויטון. עוד בגזרת האקססוריז נרשמו משקפי שמש כהים וסקראנצ'י שחור על היד.

עוד בוואלה! אופנה

בננות בפיג'מות: כשפריאנקה וסופי התלבשו אותו הדבר

לכתבה המלאה

בעוד אנחנו לא הצלחנו להזיז מבטנו מהבאמפ, הגולשים ברשתות החברתיות תהו מה הסיבה לכך שהיא אוחזת בידה בקבוק קוקה קולה, ושאלו אם מדובר בפרסומת סמויה. אחרים שיבחו אותה ואת בן הזוג ג'ונאס על ההקפדה על ההנחיות והיציאה מהבית עם מסיכות פנים. ג'ונאס מצדו, אחד המתלבשים הטובים גם כן, לבש חולצת טי של ברוס לי השייכת למותג DSQUARED2 ותיק קרוס של דיור גברים. לא איבדו את הזוהר, גם אחרי חודשים בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • סופי טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully