וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה עושים קאמבק? קייט מידלטון יוצאת מהזום

21.6.2020 / 10:30

אחרי תקופה ארוכה שבה ראינו את הדוכסית מקיימברידג' רק דרך ריבוע הזום, היא סוף סוף יוצאת לעולם. הלוק הנבחר לסיבוב הראשון מחוץ לבית הוא בדיוק מה שמידלטון אוהבת - קז'ואלי, ממוחזר ובמחיר נגיש. וחכו שתראו את התמונה עם הילדים

רויטרס

עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שבה ראינו את הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון לא דרך מסך הזום. ממש ציפינו שהיא תדפוק הופעה מהפנטת לקאמבק הציבורי שלה אחרי סגר הקורונה, אבל זה לא קרה. ואם חושבים על זה - מהדוכסית ששמה לה למטרה לקדם אג'נדה של מחזור בגדים, לא ציפינו באמת לשמלת שטיח אדום. נראה כי מידלטון עייפה מלהתעסק בסטייל ואם האירוע לא מחייב - היא לגמרי בקז'ואל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
לא דופקת הופעות. קייט מידלטון/GettyImages

בריטניה מתחילה לחזור לשגרה אחרי שבועות של ריחוק חברתי, וכך מצאה את עצמה הדוכסית מקיימברידג' יוצאת מהארמון כדי לבקר עסקים קטנים ששבו לאחרונה לפעילות. מידלטון נסעה סולו למרכז גינון בנורפולק שהיה סגור במשך שבעה שבועות ונפתח ממש לאחרונה. לטובת היציאה מהבית בחרה הדוכסית חולצת פשתן מכופתרת בצבא תכלת-מנטה שהיא כמובן כבר לבשה בעבר, וסט של המותג Fjällräven שעולה 220 דולר, סקיני ג'ינס של מאסימו דוטי שעולה 70 דולר וסניקרס בצבע ירוק זית של סופרגה. התוצאה: לוק משתלה, משתלב נהדר עם הלוקיישן, ממש לא כזה שנרצה לאמץ.

עוד בוואלה! אופנה

נערת הזהב: קייט מידלטון ממחזרת שמלה יוקרתית

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
לזה אנחנו קוראות - לוק משתלה/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
שומרת על מרחק של שני מטר/GettyImages

יממה אחרי היציאה מהבית, מידלטון כנראה הבינה כמה היא התגעגעה לתשומת הלב הציבורית והחליטה לשתף תמונה משפחתית נדירה במסווה של ברכת יום הולדת לבעלה, הנסיך וויליאם, שחוגג היום יום הולדת 38. מידלטון שיתפה תמונה שהיא עצמה צילמה, שכידוע היא מחזיקה בכישורי צילום מרשימים, של הנסיך יושב על נדנדה עם שלושת הילדים - הנסיך ג'ורג', הנסיכה שרלוט והנסיך לואי.

אחרי שנמסנו מהמתיקות, התפנינו להתעמק בלוק של הנסיכה, שכבר הוכיחה בעבר שיש לה את הכוח הנסתר שיש לכל בנות המלוכה - להפוך כל פריט שהן לובשות לסולד אאוט בחנויות. הנסיכה הצעירה (בת חמש כזכור), לבשה אוברול של המותג הבריטי הנגיש ג'ון לואיס אנד פרטנרס שעולה בסך הכל 10 פאונד ונעליים מתוקות בצבע ורוד של המותג קנבס. מדובר במותג נעליים אהוב במיוחד על המשפחה שכן לשרלוט יש כבר זוג בכחול, גם לנסיך ג'ורג' יש זוג ולאימא, הדוכסית קייט, יש זוג בצבע לבן. הנסיך לואי נעל גם הוא נעליים של קנבס לצד חולצה של GAP שעולה רק חמישה פאונד. הבחירה של הדוכסים להלביש את הילדים במותגים נגישים באה לידי ביטוי גם בלוק של הנסיך ג'ורג', שלבש חולצה של H&M שעולה רק שישה פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully