וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציה שתסדר לכם פגישה אישית עם סטייליסטים מהוליווד

25.6.2020 / 7:00

תמיד חלמתם להיפגש עם הסטייליסטים מהוליווד של כל הכוכבים לאיזה סשן שיפור המלתחה? אז עכשיו זה אפשרי. אפליקציה חדשה מחברת בין מי שמחפש לבנות לוקים חדשים לבין מומחים עסוקים עם לקוחות מפורסמים. כל הפרטים

באדיבות WISHI

למי מאיתנו זה לא קרה? קמים בבוקר, נעמדים מול ארון מפוצץ בבגדים אבל מרגישים שאין מה ללבוש. מבחר עצום, ואפס יכולת לחבר את הפריטים לאאוטפיט אחד שישדר "שיק". את הבעיה הזו יכולים לפתור סטייליסטים, שהם אנשי מקצוע מומחים שכל תפקידם הוא לבנות לוקים מוצלחים עבורנו, אלו שאבודים מול הארון. מה שהם יודעים לעשות הכי טוב זה לראות את מבחר הבגדים העצום - בין זה שכבר קיים במלתחה של הלקוחות שלהם ובין מה שבחנויות - ולהרכיב מראות מיוחדים ומעניינים.

כדי לפתור את הבעיה הנפוצה הזו, של היעדר יכולת להרכיב לוקים יפים ממבחר הבגדים שלנו בארון, וכדי לחבר בקלות בין סטייליסטים לבין מי שזקוק להם - הוקמה האפליקציה ווישי (WISHI). החזון: להנגיש שירותי פרימיום סטיילינג להמונים. באמצעות האפליקציה הזו תוכלו לקבל שירות אונליין מהסטילייסטיות המובילות בעולם, כמו למשל אליזבת' סטיוארט, הצמודה של ג'וליה רוברטס וגל גדות, אילריה אורבינאטי שעובדת עם רמי מאלק ודונלד גלובר ואפילו אלנה חדיד, אחות של ג'יג'י ובלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'וליה רוברטס, אליזבת' סטיוארט. GettyImages
גם היא שם. הסטייליסטית אליזבת סטיוארט והלקוחה הקבועה ג'וליה רוברטס/GettyImages

אז איך זה בדיוק עובד? משתמשים שרוצים לרענן את המלתחה שלהם נכנסים לאפליקציה ובאמצעות מענה על שאלון מפורט שכולל סגנון לבוש, העדפות של צבעים והדפסים, מותגים אהובים, מידות גוף ועוד - מותאמת להם סטייליסטית אישית. למעשה, למשתמשת נפתח בסוף השאלון אפשרות לבחור אחת מבין שלוש סטייליסטיות שקולעות לטעמה האישי. אותה סטייליסטית בונה לוקים, מתאימה תלבושות וגם מציעה פריטים לרכישה כדי לשדרג את המלתחה באמצעות צ'אט עם הלקוח, וכצפוי, הביקוש מצד הקהל הוא לעבוד עם הסטייליסטיות המוכרות של הכוכבות הגדולות.

כמה זה עולה? מחיר מינימום לסשן עם סטייליסטית דרך האפליקציה הוא 40 דולר, נגיש יחסית ביחס למה שמציע השוק, שכן פגישה אחד על אחד עם סטייליסט יכולה לנוע בין מאות לאלפי דולרים, בעיקר אם מדובר באיי-ליסטיות של התעשייה.

עוד בוואלה! אופנה

הגיע הזמן להרים: מאחורי כל לוק מוצלח עומדת סטייליסטית גאונה

לכתבה המלאה
אפליקציה אפליקציית ווישי WISHI. באדיבות WISHI,
ויזואלי ודובר את השפה. ככה זה נראה/באדיבות WISHI

ההתעניינות באפליקציה שכזו לא מפתיעה למי שחיה ונושמת אופנה, אבל אנחנו עוד יותר הסתקרנו כשגילינו שמאחורי המיזם עומדות שתי נשים ישראליות שאפתניות. חברת ווישי הוקמה על ידי שתי ישראליות ואמריקנית אחת - ליה כסלו, קליאה אוחנה ואיה אחלנן. לפני כשנה הן חברו לסטייליסטית האמריקנית קרלה וולש, שבין לקוחותיה ג'סטין ביבר, פינק, אוליביה ווילד ועוד, צעד חיוני שהזניק את החברה קדימה. בסתיו 2019 החברה הושקה רשמית עם משרדים בתל אביב, בניו יורק ובלוס אנג'לס ומאז הצליחה לגייס 8 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעים נמצאת גם קרלי קלוס והמייסדים של GUESS ו-Farfetch.

"תמיד הייתה לי תשוקה לאופנה ולטכנולוגיה", מספרת המנכ"לית ליה כסליו. "כשהבנתי שיכול להיות פתרון טכנולוגי לבעיה אוניברסלית של אנשים שלא יודעים מה ללבוש ואיך לקנות בגדים אונליין, החלטתי להשקיע את כל מרצי בכך. למזלי מצאתי שותפות שחלקו איתי את החזון והמטרות, והצלחנו לבנות יחד מוצר שעוזר לאנשים בכל העולם להרגיש טוב יותר ולקנות בגדים בצורה חכמה יותר".

במקור, ווישי הייתה רשת חברתית של שיתוף ארונות - שכל משתמש משתף את הארון שלו כדי לקבל טיפים ועצות סטיילינג ממשתמשים אחרים. הרעיון המקורי לא צלח, ולכן החליטו לשדרג את האפליקציה - ולהציע שירותי סטיילינג ממומחים באווירה אישית. החיבור של המייסדות עם קרלה עזר לגייס את שירותיהן של סטייליסטיות נחשבות וכן משך משתמשות רבות. קרלה, אשר מיודדת עם הרבה סטייליסטיות מוכרות מאותה קליקה קטנה בהוליווד, לא הייתה צריכה לעשות הרבה כדי לשכנע את חברותיה לקחת חלק במיזם, שכן מדובר גם בהזדמנות עסקית רווחית עבורן. הממשק נוח לתפעול, ויזואלי מאוד וכזה שמדבר בשפה אופנתית שכל פאשניסטה מכירה היטב, אך יחד עם זאת, מצליח להיות רלוונטי גם עבור מי שאינו בקיא ברזי השפה ורק רוצה לשדרג את המראה.

השקת האפליקציה מגיעה בסמוך להשקה נוספת, בעלת שם כמעט זהה - מה שלחלוטין עלול לבלבל את הגולשות. WESHIK של נועה קירל ומטרתה לסייע למשתמשות לפתור דילמות אופנתיות ולבחור מה ללבוש - באמצעות חוכמת ההמונים. "זו הזדמנות פז עבורי להיכנס כשותפה עסקית ופרזנטורית לסטארט-אפ ישראלי שהולך לכבוש את העולם ומתחבר באופן מושלם לעולמות התוכן שלי - רשתות חברתיות, עולם האופנה ולייף סטייל", אמרה קירל במסיבת העיתונאים השבוע, שהשיקה את האפליקציה.

בשונה מ-WISHI, שמבוססת על שיחה עם מומחים, האפליקציה WESHIK נשענת על עצות ממשתמשים אחרים. מצלמים את הלוקים שמתלבטים לגביהם, משתפים - ומקבלים מענה מחברים ועוקבים, שמסייעים לבחור מה ללבוש.

נועה קירל אהד גבעון מושיק מימון weshik. אור גפן,
נועה קירל עם היזמים ושיק מימון ואהד גבעון בהשקת WESHIK/אור גפן

ההשקה המקבילה של שתי אפליקציות אופנה, גם בטיימינג, גם בשם וגם במהות - להתלבש נכון יותר, מעידה אולי על המקום אליו הולכת התעשייה, בעיקר בימים שאחרי הקורונה. עם הקשיים המהותיים של התעשייה להתרומם, עם החשש האמיתי לפגוש אנשים פנים אל פנים ועם ההתחזקות המהירה של הרשתות החברתיות והתקשורת הווירטואלית - אולי זה אך טבעי שגם עולם הסטיילינג יעבור מהפכה. אם השינוי הזה יתפוס או יכשל - רק ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully