וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס מלזיה לשעבר הפכה לאושיית אינסטגרם מטריפה

23.6.2020 / 8:15

רוביני סמבנתן בת ה-28 הייתה בעברה מיס מלזיה, השתתפה בתחרות מיס יוניברס וגם בריאליטי ה"טופ מודל הבאה של אסיה". אבל שום דבר לא הכין אותנו לחשבון האינסטגרם הלוהט שלה

צילום מסך

הרבה אושיות סטייל מתקשות למצוא סגנון אחד שייאפיין אותן ומוצאות עצמן מזגזגות בין עולמות, ומשתמשות במילה "אקלקטי" כדי לתאר את הסטייל שלהן. אין בזה שום דבר רע, אבל זה בהחלט מרענן למצוא פאשניסטה אחת שדבקה בסגנון אחד ויודעת להוציא ממנו את המיטב. רוביני סמבנתן בת ה-28 ממלזיה היא לחלוטין אחת כזו.

סמבנתן היא שחקנית, דוגמנית וגם סטודנטית לכלכלה וראיית חשבון. היא הפכה מוכרת לאחר שהוכתרה מיס מלזיה בשנת 2014 כשבאותה שנה השתתפה גם בתחרות מיס יוניברס שנערכה בטוקיו, אך לא זכתה. ב-2018 לקחה חלק בריאליטי "הטופ מודל הבאה של אסיה", והגיעה רק למקום התשיעי מתוך 14 מועמדות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הרזומה הלא מזהיר שלה בתחרויות, אחרי הזכייה הגדולה, לא מעיד דבר על חשבון האינסטגרם המוצלח שלה, אומנם אין לה הרבה עוקבים במונחים של טופ מודלס (113 אלף) - אבל היא בהחלט מצליחה לשמור על שפה אחידה ולשדר סטייל מתוחכם, מחוספס, אדג'י וייחודי. כמו כל פאשניסטה, גם לסמבנתן יש חיבה למעצבי על ובמלתחה שלה תמצאו פריטים של שאנל, פראדה, גוצ'י, ארמני, גס ונוספים, לצד פריטים ממותגים נגישים יותר כמו זארה, אדידס ויוניקלו.

עוד בוואלה! אופנה

למען שלום עולמי: הפאשניסטה מערב הסעודית ששווה לכם להכיר

לכתבה המלאה

היא חובבת מגפיים כבדים, צבעים כהים וגזרות דרמטיות וכל זה משתלב נהדר עם הקארה הקצר והשחור שלה, שלחלוטין משדרג כל לוק. באינסטגרם אפשר למצוא הרבה תמונות מהפקות אופנה בהן היא לוקחת חלק, ונראה כי היא ממש בוחרת בקפידה עבור אילו לקוחות להצטלם, ורק כאלה שמתכתבים עם הסגנון שלה - מקבלים את שירותיה כדוגמנית. אם גם אתן נמשכות לסגנון אפל וקשוח שכזה, היא לחלוטין הבחורה שאתן צריכות לעקוב אחריה כדי לספוג השראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully