וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מערך הסברה אופנתי: המלכה לטיסיה קוראת לנו לחזור לספרד

לטיסיה מלכת ספרד הבינה שמעצמת התיירות שלה נמצאת בזמנים קשים והחליטה לקדם את הקמפיין לעידוד מבקרים. טוטאל לוק אדום ונעלי אספרדיל עמדו בפרונט של מסע יחסי הציבור החדש, ויש לנו תחושה שהתור בדרך ל'לה בוקרייה' מתחיל לתפוס תאוצה

מי מה המלכה לטיסיה/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

ספרד הייתה אחת המדינות שחטפה קשה את וירוס הקורונה. המדינה שעמוסה בתיירות בכל ימות השנה נותרה שוממת, וכעת כל התותחים הכבדים שיש לספרדים להציע יוצאים במערך הסברה בכדי לעודד מבקרים. משפחת המלוכה, לטיסיה והמלך פיליפה, היו הראשונים להירתם למען האומה ולהזכיר לכול מי שצמא לחופשה שאין כמו פאייה טעימה ושופינג מופתי בברצלונה.

לעוד חדשות אופנתיות:
תקוה, את לא לבד: סערות הפוטושופ הבוטות של תעשיית האופנה
לוהטת דוט קום: הלנה כריסטנסן חוגגת את הקיץ בהפקת שער משגעת

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לטיסיה מלכת ספרד. splash
מערך ההסברה הסטייליסטי של המלכה לטיסיה/splash

הזוג המיוחס הגיע יחד עם בנותיהן הנסיכות ליאונור ואינפנטה סופיה לתיאטרון ידוע במדריד לבילוי משפחתי ראשון מאז הסגר, כשלטיסיה המשיכה במגמת השורשים האפורים אותם טיפחה בתקופת הבידוד. המלכה לבשה חצאית פליסה זהובה של מאסימו דוטי, גופייה צמודה שחורה של הוגו בוס (168$), נעלי אספרדיל של מקרנה ותיק שחור בשייפ חצי עיגול של קרולינה הררה עם אבזם זהב. הכל תוך כדי שהיא מקפידה על ההנחיות ועוטה מסיכה. ליאונור בת ה-14 בחרה בשמלת משבצות בגווני אדום ובורדו מזארה ואינפנטה בשמלה לבנה עם נעלי בובה זהובות, כששתיהן מחזיקות את הז'קטים שלהם באצילות ממלכית שכזו.

לטיסיה מלכת ספרד. splash
אם את יכולה להצטרף אלינו לסיבוב שופינג, אנחנו באות/splash

יומיים לפני כן, הגיעה לטיסיה בשמלת מידי באדום עז לביקור במוזיאון במדריד, שם הצטלמה לקמפיין 'Spain For Sure' שאמור לעודד תיירות. המלכה, אושיית סטייל חכמה ניצלה גם כאן את המעמד לפרגן לרשת הספרדית המצליחה, מאסימו דוטי, בשמלה המוצלחת שלבשה בעלת שרוולים ארוכים, מפתח סירה ומעטפת אלגנטית בחלק התחתון. סטטוס - סולד אאוט. ללוק האדום צירפה לטיסיה תיק קלאץ' של 'מגריט', עוד מותג ספרדי ידוע וסטילטו של קרולינה הררה. מגיעות לביקור בתום הגל השני, עשית חשק.

עוד בוואלה!

זום אין: זה הכי הרבה שתראו מהמלכה לטיסיה בזמן הקרוב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully