וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוות חוף זוהרות: באיזה שימר באמת שווה לכן להשקיע?

שירלי אכסלרוד

24.6.2020 / 6:30

הביקורים בחוף הים ובקאנטרי השכונתי עמוסים מגבלות והדרך היחידה לקבל גוון עור שחום וסקסי לקיץ היא באמצעות שימרים וברונזרים משובחים. בדקנו שלל מותגים - לפניכן המצטיינים וכאלו שכדאי להשתמש בהם בזהירות מקסימלית

1. אסתי לאודר - Bronze Goddess Highlighting Powder Gelee

שימר, אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
דיוות חוף זוהרות/יח"צ חו"ל

אקספיזם קייצי ברמה גבוהה מוגש באדיבות סדרת ה-Bronze Goddess המרימה של אסתי לאודר. השנה מגיעה מהדורה מוגבלת של שימר משי בוורדרד מוזהב ובמרקם רך במיוחד, מעין אבקה חמאתית ענוגה. השימר הולך טוב במריחה חפוזה למראה אפרסקי חמוד ובריא, או בבנייה יסודית יותר בשכבות, ובכל מקרה - מחזיק שעות, לא נמוג או מתקבץ. המארז עצמו יפה ברמות של סחרחורת, ומביא אותנו הכי קרוב לדיוות חוף זוהרות שיהיה לנו הקיץ הזה.

מחיר: 240 ש"ח.
לרכישה ברשתות הפארם.

2. שיסיידו - Synchro Skin Illuminator Pure Gold

שימר, שיסיידו. יח"צ חו"ל,
מוצר שכולו בטוב טעם/יח"צ חו"ל

מי שבעניין של איפור מרומז, או חיה בפחד מתמיד מלהיות מוגזמת, הנה מוצר שכולו טוב טעם: את השימר בקרם של שיסיידו, על בסיס מים, אפשר לערבב עם המייק-אפ למראה מואר של יקיצה טבעית, או למרוח במקומות המיועדים לתאורה מושלמת - עצם הגבה, גשר האף והשקע הקטן שמעל השפה. אפשר מעל האיפור, ואפשר גם כצללית - הוא מעודן, מתמזג בטבעיות עם כל גוון עור ופשוט קשה לטעות איתו.

מחיר: 195 ש"ח ל-40 מ"ל.
לרכישה ברשתות הפארם.

3. סקארה - שימר סטיק מקולקציית נטע

שימר, סקארה. יח"צ חו"ל,
לפתוח בזהירות, מחיר שווה לכל כיס/יח"צ חו"ל

כיאה למוצר במחיר כה קטן, השימר של Sacara מגיע במארז פלסטיקי פושטי מאד. מילא פושטי, לא באנו להתקטנן בימים טרופים אלה, אבל הסטיק שאיכשהו לא ישב טוב בתוך המארז, התברג החוצה והתעקם עוד בטרם נמרח לראשונה. הנסיינית ציינה שהגוון הוא על הצד הוורוד - טוב למי שמחבבת, לה הוא היה מתקתק מדי, ושהמרקם שלו לא חלקלק מספיק ומחייב ערבול עם ספוגית או מברשת. כלומר, לא תספיק כאן אצבע בלבד לטאץ' אפים על הדרך.

מחיר: 20 ש"ח.
לרכישה ברשת סקארה.

4. מייק-אפ רבולושן - Skin Kiss

שימר, מייק-אפ רבולושן. יח"צ חו"ל,
גוון שמפניה עדין שמעניק זוהר טבעי/יח"צ חו"ל

עוד מותג במחירים צנועים שעושה עכשיו עלייה לארץ הוא Makeup Revolution הבריטי. ואם אפשר ללמוד משהו מהניסיון שלנו עם ההיילייטר, אז מדובר באמת בתמורה מעולה לעלות קטנה. יש שם כל מה שאנחנו רוצות בהיילייטר, לא פחות ולא יותר - גוון שמפניה עדין שדי ברפרוף קל ממנו כדי לקבל זוהר בריא וטבעי, נטול פיניש מיוזע. מילה טובה גם למארז שמצליח להיות אלגנטי יחסית, כי גם פלסטיק סתמי יכול להיראות לא רע, כשמתאמצים.

מחיר: 26 ש"ח.
לרכישה ברשת סופר-פארם.

5. לוריאל פריז - cherie on the cake

שימר, לוריאל. יח"צ חו"ל,
השם? מתקתק. התוצאה? ככה ככה/יח"צ חו"ל

האם הוא לוקח בתחרות הברונזר בעל השם החמוד של העונה? בהחלט כן. האם הוא לוקח בכל תחרות אחרת? פחות. לרוב אנחנו מחבבות מוצרים שהם גם וגם, במקרה הספציפי הזה השילוב בין ברונזר לסומק עבד לנו פחות טוב. המרקם יבשושי, החומר עבה, הגימור מאט מדי ונטול זוהר, הגוון קצת בוליוודי ונראה מוצלח יותר במארז מאשר על העור.

מחיר: 60 ש"ח.
לרכישה ברשתות הפארם.

6. מאק - Fix+ in Bronzelite

שימר, מאק. יח"צ חו"ל,
שחמחמות נעימה שמעולה לפנים, זרועות ודקולטה/יח"צ חו"ל

חלופה שפויה, מעודנת ופשוטה לתפעול מגיעה מ-Mac שמציעים את ה-Fix+, הספריי המקבע המיתולוגי, בגרסה רוויית חלקיקים זוהרים בגוון שחום קלות. בנוסף לסגולות הרגילות - פיניש רענן ולח ואריכות חיים מסוימת לאיפור, הברונזלייט יספק גם שחמחמות נעימה שעובדת יופי לא רק על עור הפנים, אלא גם ובמיוחד על זרועות, כתפיים ומחשופים שפוגשים בעיקר פלורסנטים. טיפ של אלופות באפס מאמץ: כמה שפריצים על ספוגית המייק-אפ לפני האיפור יעשו את ההבדל.

מחיר: 116 ש"ח ל-100 מ"ל.
לרכישה בחנויות מאק.

עוד בוואלה!

שלא תעזו לגזור את השיער: למדנו מהטיקטוק את הטריק המושלם לפוני מזויף

לכתבה המלאה

7. איל מקיאג' - ברונזר מינרלי בגוון waka waka

שימר, איל מקיאג'. יח"צ חו"ל,
מוצלח לבעלות גוון עור בינוני ומעלה/יח"צ חו"ל

מי שמתנגדת באופן עקרוני לניצנוציישנז, מוזמנת לנסות את הברונזר המינרלי של איל מקיאג' בגוון waka waka. המרקם האפוי יבשושי מאד אבל אבקתי ודקיק בהנחה על הפנים, הגוון חם עם נטייה לכתום והפיגמנט עז. כמה עז? הברשה אחת יותר מדי על עור בהיר, ודונלד טראמפ משרבב אליכן שפתיים מהמראה. מוצלח לבעלות גוון עור בינוני ומעלה, בהירות עור - הישמרו.

מחיר: 209 ש"ח.
לרכישה בחנויות איל מקיאג' ובאתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully