וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל אישה צריכה: שרה ג'סיקה פרקר בבגד-ים מהחלומות

שרה ג'סיקה פרקר, אהובתנו הנצחית, השאירה את הקורונה של ניו יורק סיטי מאחוריה וקפצה לחופשת בטן-גב בהמפטונס. בגד הים הנצפה בחוף - קלאסי, שחור ולנצח רלוונטי

שרה ג'סיקה פרקר בירושלים (צילום: ניר פקין)

בווידאו: שרה ג'סיקה פרקר בביקור בירושלים.

זו אולי הערגה לבינג' טוב של 'סקס אנד סיטי', או לסטייל האייקוני של קארי בראדשו, ישנו סיכוי כי אפילו סתם רצון עז לקפוץ לחוף מבודד מבלי שמאות אנשים נדבקים אלינו, גם בלי קשר לריחוק חברתי בשל הקורונה הארורה, אבל הפפראצי הזה של שרה ג'סיקה פרקר בהמפטונס הגיע בול בזמן.

פרקר בת ה-55 (כן, מי היה מאמין שלשם הגענו), קפצה ללוקיישן החופשות האהוב על הניו יורקרים, ההמפטונס כמובן, לצד בעלה השחקן מת'יו ברודריק, שם נתפסה בבגד-ים שלם ומנצח, כזה שכל אישה צריכה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

איפה הקאץ'? כל אישה צריכה, אבל לא כל אישה יכולה. בגד-ים שלם בצבע שחור עם כתפיות דקיקות וקאפים המדמים מחוך סקסי באיזור החזה של המותג Malia mills בעלות של כמעט 300 פאונד. חישוב מהיר לשקלים - 1,260 ש"ח. הבנתן למה לא כל אישה יכולה? לבגד הים שהדגיש את רגליה השריריות וזרועותיה החטובות קשרה בנונשלנטיות פרקר מכופתרת לבנה מבד פשתן, איבזרה במשקפי שמש אוברסייז שחורים ואספה את שיערה לגולגול מרושל, וגם כך ניתן היה להבחין בגוונים המושלמים אותם היא מקפידה לתחזק.

אך מתברר כי שרה ג'סיקה פרקר היא לא רק אושיית סטייל נצחית ומדובר במשפיענית גם בתחום הספרותי. בזמן שהיא רובצת על החוף, צולמה אוחזת בידה את הספר החדש The margot affair, אחד הרומנים החמים של התקופה שעוסק במתח שבים החיים הפרטיים לציבוריים. אירוניה שכזאת. בתור מישהי עם מקום של כבוד באיגוד הספריות האמריקני, לזה בדיוק היינו מצפות ממך. לעלעל בתמונות ממגזין כבר קטן עלייך.

עוד בוואלה!

בימים כאלו לכולם מותר: גם שרה ג'סיקה פרקר עושה פדיחות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully