וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה לנעליים: קייט מוס בקמפיין חדש לג'ימי צ'ו

23.6.2020 / 10:43

המעצב השיק קולקציה חדשה לקראת העונה הקרה וגייס את הדוגמנית הכי אייקונית בתעשייה. התוצאה: קמפיין סופר סטייליש רווי סגנונות, שאת כולם מחזיקה מוס במופתיות ששמורה רק לסופר מודל בדרגתה

אתר רשמי

תעשיית האופנה מתניעה מחדש אחרי העצירה שנכפתה עליה בשל מגיפת הקורונה, ומתחילה לשחרר קמפיינים חדשים לאוויר העולם לקראת העונות הבאות. אנחנו אולי בעיצומו של הקיץ, רגע לפני השיא שנקרא "יולי-אוגוסט", אבל בעולם כבר חושבים על העונה הקרה. כך יצא שג'ימי צ'ו פרסם השבוע את הקמפיין שלו לטרום-סתיו 2020, בכיכובה של הדוגמנית האייקונית קייט מוס.

מוס (46), סופר מודל בינלאומית עם קריירה של שלושה עשורים מאחוריה, מצליחה להחזיק כל קמפיין וכל אאוטפיט שהיא לובשת - החל מלוקים קלאסיים, דרך סגנון בוהמייני או שמלות רומנטיות ועד מראות דרמטיים למדי. השילוב הזה של הסגנונות הוא למעשה מה שמתכנן לנו ג'ימי צ'ו לרגע שבו יצנחו הטמפרטורות. הקמפיין, שהכותרת שלו הוא: "בתוך הצ'ו שלי" מבקש להעביר מסר לפיו אין כל רע ברצון להתבלט ובתעוזה אופנתית. באתר הרשמי של המעצב, מתארת מוס את הקולקציה בשלוש מילים: "מודרני, סקסי ושיקי".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בקולקציית קדם-סתיו של צ'ו אפשר לראות צבעוניות שמתאימה להתקררות - ירוק זית, חום אדמה, כחול כהה, שחור, לבן וכסף. לא מעט נעלי עקב קלאסיות ואלגנטיות, לצד סנדלי קז'ואל שטוחים, פלטפורמות שעם או אספדריל, מגפונים ואפילו סניקרס. בגזרת התיקים אפשר למצוא בעיקר גדלים בינוניים ומטה - בין תיקי קלאץ' נוטפי גלאם לתיקי נשיאה יומיומיים.

בכתבה שנערכה עם מוס לקראת יציאת הקמפיין החדש ופורסמה באתר של המעצב, היא מדברת על אופנה והישגים. "הסגנון שלי הוא בעיקר אקלקטי", היא מתארת. "אני חושבת שבשנת 2020 אישה צריכה להיות עם ראש פתוח ובטוחה בעצמה". עוד היא הוסיפה: "אדם צריך להיות מקורי, רק ככה הוא יבלוט".

בהמשך הריאיון עמה סיפרה כי "הנעל האהובה עליי היא סנדל גבוה עם רצועות. זו נעל החלומות שלי - אם הייתי יכולה, הייתי נועלת אותה בכל יום". על השאלה איך היא בוחרת מה ללבוש, ענתה מוס: "אין לי כללים. אני חושבת לאן אני הולכת, אילו אנשים יהיו שם - ואיזו דמות אני רוצה להיות שם, ובהתאם לכך אני בוחרת את הבגדים".

עוד בוואלה! אופנה

גנים משובחים: הבת של קייט מוס היא הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס ביוטי

לכתבה המלאה

אחרי שדיברה על אופנה, התפנתה מוס לדבר בכתבה על ההישג הכי נועז שלה, לטענתה - פתיחת סוכנות הדוגמנות. "מה שלמדתי לאורך הדרך זה ששיתוף פעולה עם הצוות זה חשוב יותר מהכל", סיפרה. "לדוגמנים ולדוגמניות שלי אתן עצה: תהיו מקצועיים, תעבדו קשה - ותגידו 'לא' אם יש משהו שאתם לא רוצים לעשות. לכו עם האינסטינקטים ותחושות הבטן שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully