וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנים משובחים: הבת של קייט מוס היא הפנים החדשות של מארק ג'ייקובס ביוטי

7.10.2018 / 12:00

הדור הבא של הסופרמודל הכי נחשבת בעולם האופנה קייט מוס, עושה את צעדיה הראשונים בעולם הדוגמנות - לילה גרייס האק היא הפנים החדשות של מותג הטיפוח הלוהט של מארק ג'ייקובס

לילה גרייס מוס, קייט מוס. צילום מסך
הכירו את הדבר הבא: לילה גרייס האק/צילום מסך

מעצב העל מארק ג'ייקובס חיכה בשקט לסיום חודש שבועות האופנה בכדי לקבל את מלוא תשומת הלב לרגע חשיפת הפרזנטורית החדשה שלו. בכל זאת, לא בכל יום הגנים המשובחים בדמות דור ההמשך של האישה, האגדה ומגדירת ההירואין שיק קייט מוס עושים הופעת בכורה חגיגית בעולם הדוגמנות.

ביום חמישי האחרון פרסם ג'ייקובס בחשבון האינסטגרם של בית האופנה שלילה גרייס האק, בתה היחידה של הטופ מודל בת ה-44, היא כוכבת קמפיין הביוטי הבאה של המותג. האק, שבדיוק סימנה וי על יום הולדת 16 בשבוע שעבר, נחשפה בתמונת קלוז אפ ראשונה שצילם דיוויד סימס כשהיא מאופרת באיילנר חתולי סגול על יד המאפרת דיאן קנדל.

לעוד חדשות אופנתיות:
אתן מוזמנות להגזים: מכנסיים עם הדפסים הם מאסט העונה
נצנצים, נוצות והמון ג'ל: בשורות הביוטי המשונות משבוע האופנה בפריז

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

למרות שנראה כי אולי מדובר בעוד סיפור נוסח ה'בת של' שנכנס לסטטיסטיקה, ההתרגשות במקרה הנ"ל היא ממש ברייקינג ניוז, בעיקר בשל העובדה שלא היו ממש סימנים מקדימים לכך שזה עומד לקרות. מלבד כמה תיעודים לגיטימיים לצד האם המפורסמת, גרייס הצליחה להישמר מתחת לרדאר כשאת חשבון האינסטגרם שלה היא פתחה רק לפני כשבועיים תחת השם lilamoss, כהכנה, מסתבר בדיעבד, לקריירה החדשה.

לצד התמונות הראשונות והווידאו מצילומי הקמפיין, בחר ג'ייקובס, שהוא גם חבר ממש קרוב של אימוש, לפרסם בפלטפורמת האינסטה גם את סיפור ההיסטוריה המיוחדת של השניים. "כשפגשתי את לילה גרייס בפעם הראשונה בשנת 2008 הייתי בחופשה באיביזה, כבר בגיל 6 האופי החזק, ההתנהגות והיופי של לילה היו ברורים מאוד". הפעם השנייה לדבריו הייתה בחתונה של קייט וג'יימי הינס (אחרי שנפרדה מאביה של לילה המו"ל ג'פרסון האק), אז היא כבר הייתה בת 9 ו"דמותה הייתה דינאמית ויפה עוד יותר".

עוד באותו נושא

לא יודעת שובע: קיילי ג'נר תצא בליין חדש של מוצרי טיפוח

לכתבה המלאה

בהמשך הוא מספר על הפקת הצילומים ביולי האחרון ועל ההרגשה הסוריאליסטית להיות על הסט של הצלם דיוויד סימס עם קייט מוס על תקן האמא-סוכנת: "זה הזכיר לי את הפעם הראשונה בא פגשתי את קייט כשהיא הייתה רק בת 18 ולוהקה לתצוגה של פרי אליס" (אז כיהן כמעצב הבית של המותג). גם על הדמיון לעלילות הפרזנטורית הקודמת שלו, קאיה גרבר, ג'ייקובס לא שוכח לדלג, בידיעה כי הולכת להיות השוואה לא קטנה בזמן הקרוב. אין ספק שיהיה מעניין לחזות בקריירות שלהן שהתחילו בנסיבות דומות. לבסוף הוא מזכיר בגאווה שזהו הקמפיין הראשון אבר של לילוש ומודה לה ולהוריה שבחרו בו לציין את הרגע המכובד.

כזכור, גם לוטי מוס, 20, אחותה למחצה של קייט, שולחת ידה בדוגמנות בשנים האחרונות, ונראה שהלוק של לילה גרייס משלב את היופי של שתיהן. לפני כשבוע חשף ה"סאן" הבריטי כי קייט זכתה מחדש בתואר הדוגמנית הבריטית המרוויחה ביותר והדיחה את קארה דלווין לאחר שהכניסה 9 מיליון פאונד בשנה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קייט מוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully