וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלת אנדר בוב: ככה הפאשניסטות מאלתרות חולצת בטן

לאחרונה התמלא הפיד שלנו בסטיילינג חדש ומשונה לטופים - תחיבת החלק התחתון אל מתחת לחזייה, ליצירת חולצת בטן. אנו מודות שאין לנו בעיה עקרונית עם חשיפת ריבועים פעם בכמה זמן, אך לא בכל מחיר. קיילי ג'נר, נטע אלחמיסטר ועומר נודלמן כבר נכנסו לרשימה השחורה

עדן פינס - שבוע האופנה לבגדי ים מיאמי/אינסטגרם

(בווידאו: תצוגת האופנה של גולברי לקיץ 2020)

כולם יודעים שהדרך בה ניתן לשדרג לוק היא לא רק ללבוש אותו, אלא גם לבצע בו אי אילו מניפולציות. הצרה, קשירה, חגורה, הכל לכאורה מתקבל על הדעת. אך לאחרונה נצפה בקרב מתלבשות ארצנו (ואף מעבר לים) טרנד משוקץ, המציג קיפול של החלק התחתון של הטופ ותחיבתו לחזייה - מה שיוצר מעין חולצת בטן.

שלא תבינו לא נכון, אנחנו בעד לחשוף את הפופיק מדי פעם, אבל מרגיש לנו שהטריק שלעיל דוחף את עולם המושגים של הסטיילינג לקצה הלא מחמיא שלו ויוצר מראה חסר טעם, זול ומעט מגוחך. מה גם שרוב הפעמים הקיפול אינו אחיד וגורם לניפוח החולצה, לסילואט מגושם ולחזייה עמוסה בימים של קיץ. ושלא נזכיר את עובדת החלק המקופל נראה מבעד לחולצה, ואין לנו איך להגדיר את התקלה הזו חוץ ממבלבלת, לכל הצדדים.

קיילי ג'נר צולמה לבושה בגופייה ומכנסיים תואמים בצבע קרם, מקולקציית ה-cozy של סקימס - מותג הלנז'רי והמחטבים של האחות קים קרדשיאן - אותה קיפלה לחשיפת 100% בטן. אך עבור כמעט מיליארדרית החולשת על תעשיית ביוטי היינו מצפות להכיר בעובדה כי יש שלל גופיות בטן ייעודיות המחכות רק לה, ושתעזוב את הסקימס בשקט.

עדן פינס חשפה אנדרבוב בחולצה שחורה עם הדפס הפנתר הוורוד, אלזה הוסק עשתה את אותו התרגיל בסווטשירט ורוד, ונטע אלחמיסטר נאבקה בקפוצ'ון האוברסייז של The Pangaia רק כדי לתחוב אותו מתחת לחזייה ולחשוב שהמראה לא ייצא מתאמץ. FYI - טרנינגים וקפוצ'ונים נועדו להיזרק על הגוף ולהעניק לנו את התחושה כאילו אנחנו עדיין מתחת לפוך. רק אומרות.

אז מה עושים אם בכל זאת בא לכן לשדרג את חולצת הטריקו הפשוטה?

- צרו ליפוף לכדי קשירה במרכז החולצה, בצידה או בחלקה האחורי - הטריק יעניק לכן את הלוק השובבי שחיפשתן
- תחבו את חלקה הקדמי של החולצה (בדיוק את זה שחשבתן לדחוף מתחת לחזייה) אל המכנסיים, ליצירת סילואט שיקי
- אם מדובר בחולצה מכופתרת (רצוי אוברסייז) פתחו שניים או שלושה מהכפתורים התחתונים וצרו קשירה - למראה קיצי ולא מתאמץ
- ולסיום, אם בא לכן חולצת בטן, פשוט רכשו חולצת בטן וחיסכו מאיתנו את הדרמות

עוד בוואלה!

כפכפי אצבע למתחכמות: האחיות אולסן ביציאה של העונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully