וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפכפי אצבע למתחכמות: האחיות אולסן ביציאה של העונה

21.6.2020 / 8:45

כפכפי האצבע שכולנו חורשות עליהם קיבלו פרשנות גבוהה מבית האופנה של האחיות הכי סטייל בתעשייה. השילוב בין הצורך בנוחות לשיק ארכיטקטוני נפגשו בתזמון קוסמי של קורונה והתוצאה מעולה

מערכת וואלה!

בקיץ הזה כבר הבנו, הנוחות הביתית פינתה מהשיח להיטים פוטנציאליים רבים וכבשה במקומם לא מעט מקומות גבוהים ברשימת המאסט-הבים של העונה. כמו תמיד, הקולקציות והפיסים הוויראליים עוצבו מבעוד מועד, רק שבחסות הקורונה התוכניות האופנתיות לקיץ קיבלו תפנית חדה, כך שגם פה בארץ וגם אצל הפאשניסטות המובילות ברחבי העולם נוצר שינוי בצרכים ובמצב הרוח. מצד אחד יש לכולנו רצון מופחת להתחדש ולבזבז ומצד שני קיימת משיכה גדולה לפריטי קז'ואל נוחים שיכולים להתאים לשגרה של יותר בית ופחות חגיגות וטיולים סביב העולם.

בתקופה האחרונה נחשפנו כבר לחליפות טרנינג, למכנסוני סריג, מכנסי ספורט מהמלתחה הגברית, בוקסרים, גופיות סבא, כפכפי בירקנשטוק וסנדלי מטיילים, ולא פעם מטעם מותגים גבוהים שהתאימו את עצמם לווייבים הרלוונטיים של מינימליזם נוח.

הממתק החדש בקטגוריה על שם 'סטן סמית' (סניקרס שקיבלו פרשנויות במחירים מופקעים) הם כפכפי האצבע של The Row. עם סוליית פלטפורמה מעודנת, פרונט מרובע, עור איכותי ותווית מחיר של 815$, האחיות אולסן הביאו את הפליפ פלופס שכולנו חורשות עליהם לדרגה חדשה של שיק ארכיטקטוני מהודק.

מי שעוקב מקרוב אחר האחיות, יודע כבר שנים שהן מזגזגות בין לוקים של סטייל משובח לבין מראה ההומלס, כשבשני הסגנונות יש נראות מרשימה לכפכפי אצבע. לכן, לא מפליא שכפכפי אצבע מבית היוצר שלהן קיבלו טיפול אקסטרה מוקפד.

הדגם מכונה 'גינזה', כנראה בשל הדימיון לכפכפי גיישות, מעוצב בסוליית 3 ס"מ שמהווה מסגרת התוחמת את משטח הדריכה, והגרסה הכי מבוקשת היא זו במסגרת זמש שחורה וגפת עור לבנה. שתי וריאציות נוספות מגיעות בשחור, האחת במתכונת טון על טון של זמש ועור, השנייה כולה מעור עם תיפורים מובלטים בלבן היוצרים מסגרת במקום הזמש. בשורה התחתונה, אם אתן חובבות כפכפים גם כליווי לשמלת ערב או לחליפה מחויטת, וסכום של 815 דולר לא מדגדג לכן, לכו על זה. אנחנו נמתין לפרשנות של הרשתות הספרדיות.

עוד בוואלה!

מכוער זה היפה החדש: כולן חושקות בסנדלים של שאנל

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

leather in june

A post shared by Ivana Ho ? (@ivana__ho) on

View this post on Instagram

Daily uniform @therow @wardrobe.nyc ?‍♀️

A post shared by GABRIEL WALLER (@gabwaller) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully