וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך: אמילי רטאייקאוסקי צבעה לבלונד

הסגר בחסות הקורונה הביא לא מעט נשים להשתולל עם שיערן, אבל אמילי רטאייקאוסקי נשארה ממוקדת לאורך כל הדרך. היא יודעת לעשות חיים, אבל כנראה ששמעה שבלונדיניות נהנות יותר אז החליטה להתפרע

LUISDA FILMS

מעצבי השיער הם חבריה הטובים ביותר של האישה. עזבו אתכם מיהלומים, בגדי קוטור, מייק-אפ של שאנל או ליפסטיק של דיור - כולן צריכות כימאי טוב שיודע להחזיק מספריים. הדוגמנית המבוקשת אמילי רטאייקאוסקי, התברכה בשיער טבעי אלוהי למזלה הרב - גוון שלא צריך לגעת בו, טקסטורה מעולה וחלק ברמה של 'קמתי מהמיטה ואני יכולה לצאת מהבית'. לכן, לא היינו מצפות ממנה להעז ולגעת בזיק משיערה אם אין צ'ק שמן על הדרך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ובכן, כפי שחשבנו, הברונטית הלוהטת הפכה לפנים החדשות של ליין הבלונד של קרסטס, המותג הנחשב לטיפוח השיער, ולצורך שיתוף הפעולה הטרי עברה מהפך של ממש. בלונד בהיר וזוהר, עליו שמר מעצב השיער עם השורש הטבעי של רטאייקאוסקי, הכל במטרה שכשתחל הצמיחה, היא תראה טבעית ואט לאט תוכל הדוגמנית לחזור לצבע שיערה הטבעי.

אמילי, בת 29, הודתה כי מעולם (!) לא צבעה את שיערה והוסיפה באינסטגרם הרשמי: "אני כל כך מאושרת שבחרו בי להיות הפנים של קרסטס ונתנו לי את ברכת הדרך להפוך לבלונדינית. רק חגגתי יום הולדת וזו דרך מהממת לצאת מהסגר עם לוק 'פרשי'. הבחירה הזאת ללא ספק היא הדבר הכי פרוע שעשיתי עם הלוק שלי אי פעם". נראה לנו שאנחנו יכולות לחשוב על עוד כמה לוקים פרועים שהפצעת איתם, רק אומרות.

להשקת המראה החדש עלתה על ביקיני שחור וקטנטן מתוך הקולקציה החדשה של המותג שלה, Inamorata, וכעת רק נותר לפתוח שעונים ולראות כמה זמן ייקח עד שיעלה לה והיא תעבור לקארה כדי להיפטר מהקצוות השרופים. בהצלחה עם זה.

עוד בוואלה!

פאוור קאפל: אמילי רטאייקאוסקי והבעל בחליפות תואמות

לכתבה המלאה
אמילי רטאייקאוסקי. יח"צ רשמי,
בלונדיניות נהנות יותר. המהפך של אמילי רטאייקאוסקי/יח"צ רשמי
אמילי רטאייקאוסקי. יח"צ רשמי,
יפה לך, אבל את לוהטת יותר ברונטית/יח"צ רשמי
אמילי רטאייקאוסקי. יח"צ רשמי,
פתחנו שעונים לראות מתי תעברי לקארה. רטאייקאוסקי/יח"צ רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully