וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים בוורוד: כל הכוכבות בהיסטריה על הצבע המתוק - כך תעשו זאת גם

תקופת הסגר הולידה כל מיני טרנדים, ובהם המעבר לשיער ורוד - שתפס ברשתו לא מעט כוכבות. מדואה ליפה ועד ליידי גאגא, כולן עברו לצבע האופטימי והחיובי. אבל איך עושים את זה נכון בלי להרוס את השיער? הנה כל הטיפים

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

תקופת סגר הקורונה גרמה לנשים רבות לעשות שינוי בשערן. זה התחיל מגזירה עצמאית של הפוני והמשיך אל צבעוניות לא רגילה. בין שלל הטרנדים והשינויים בשיער, בלט אחד קצת יוצא דופן שהצליח לשמח ולהכניס אור בתקופות מדאיגות - השיער הוורוד. אחת המובילות של הטרנד היא דואה ליפה שהחליטה יום אחד, בין אם משיעמום ובין אם מצורך עז בשינוי, לצבוע את שיערה לוורוד. לצדה נראה גל שלם של מצטרפות שכלל בין היתר את ליידי גאגא, אל פנינג, שרה היילנד, ג'ניפר לאב יואיט ונוספות.

לא פלא שנשים בוחרות בוורוד בתקופה הזו. מדובר בצבע אופטימי, חיובי ונעים וזה בדיוק מה שצריך בזמן שמגיפה משתוללת בחוץ. ואולם, לא קל להגיע לצבע הוורוד בשיער ולשמור על שלמותו. בכל זאת, לא מדובר בצבע טבעי וישנם מספר כללי ברזל שחשוב להקפיד עליהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

צמד האחים החם של מעצבי השיער בישראל, נדב ועמית סונגו, שגרירי שורצקוף פרופשיונל, שבין לקוחותיהם שי מיקה, קסניה טרנטול והאחיות נוי והדר מסבירים כי המעבר לשיער ורוד מורכב משני שלבים - הבהרת השיער וצביעתו. ואולם, לפני שבכלל מתחילים, צריך קודם כל להבין איזה גוון הכי מתאים במקרה הספציפי של כל אחת. "הצבע הוורוד מגיע בגוונים רבים, החל מוורוד פודרה פסטלי ועד לגוון כהה ועמוק כמו פוקסיה ובורדו", מסבירים השניים. "הבחירה בגוון תלויה בצבע השיער והעור. למשל, אם את בעלת שיער כהה כמו שחור או חום עדיף שתבחרי גוונים כהים כמו בורדו, דובדבן, פוקסיה או חציל. אם יש לך שיער בהיר תוכלי להגיע לוורוד בייבי, פודרה או פנינה".

"ככל שנבהיר יותר את השיער, כך נוכל להגיע ליותר אפשרויות ולגוונים נועזים כמו פלמינגו, מג'נטה וניאון", הם מוסיפים. ואולם, השניים מדגישים כי לא כדאי להתעקש על גוון שלא מתאים לשיער הטבעי שלך, משום שהצעד הזה עלול להסב נזק. מלבד התאמת הגוון לצבע השיער הטבעי, צריך להתאים אותו גם לסוג העור. "כשגוון העור צהבהב וחם, כדאי להשתמש בוורודים חמים ועמוקים, כשגוון העור ורדרד וחיוור - רצוי להיצמד לגוונים בהירים וקרים".

עוד בוואלה! אופנה

מהפך: אמילי רטאייקאוסקי צבעה לבלונד

לכתבה המלאה

אחרי שנבחר הגוון, מגיע השלב המעשי והמכריע - הבהרת השיער. "החלק שהכי פוגע בשיער הוא תהליך ההבהרה. הרבה יכול להשתבש בדרך ולכן חשוב לאבחן בצורה מדויקת את השיער. חשוב לעשות שיקולים חכמים ורצוי להתייעץ עם מומחים. שיער בהיר מטבעו יהיה בטוח יותר בתהליך ההבהרה, אבל שיער כהה, יבש או חלש בקצוות עלול להיפגע. במצב כזה, מומלץ לעשות 'אומברה' של ורוד, כלומר לצבוע רק בקצוות, כדי לשמור על בריאות השיער ובעיקר כדי שהחיבור של השורש הטבעי ישתלב יפה כשהגוון ידהה".

בתום התהליך חשוב לשמור על התוצאה. לצבעים יש נטייה לדהות ולכן נדרשת תחזוקה. ניתן לשמור על הגוון בבית באמצעות מוצרים ייעודים שמקבעים את הגוונים הוורודים - מצבע ביתי, דרך שמפו ועד מסיכות. לדברי האחים סונגו מומלץ לחפוף לעתים רחוקות, פעם או פעמיים בשבוע ורצוי עם שמפו ייעודי ובמים קרירים ולא רותחים. עוד הם מוסיפים כי שימוש במסיכה בכל חפיפה ישמור על הברק וחוזק השיער.

"אפשר לערבב בבית צבע ללא אמוניה וחמצן עם מסיכה, וכך שומרים על הגוון לאורך זמן", משתפים השניים טיפ סודי. עוד הם מסבירים, כי הגוון הוורוד נוטה לדהות בשימוש תחת כלים חמים כמו פן, מחליק או מסלסל, ולכן עדיף להימנע. כך או כך, אם את לקראת התהליך הזה, כדאי שתשקלי את העניין בכובד ראש. אפשר גם להסתפק במשקפי שמש ורודים לזריקת צבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully