וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החליפות החדשות של איימי סונג

28.6.2020 / 7:46

אחרי קולקציית דפוסי הפירות שהפכה להצלחה מסחררת בשנה שעברה, המשפיענית הנחשבת איימי סונג משחררת ליין חליפות חדש. הבחירה העיצובית מאוד לא תואמת את התקופה - אבל הרשת אמרה את דברה

צילום מסך

בעקביות ובנחישות, ליין הביגוד Song of style של משפיענית הרשת איימי סונג, מפלס לעצמו מעמד של ספק פריטים ויראליים בקרב אינסטגרמיות נחשבות. בקיץ הקודם הזכרנו פה את קולקציית דפוסי הפירות של סונג שכבשה את הפיד, וכעת מסתמן להיט חדש בעיצובה שצובר פופולריות מפתיעה.

מדובר בחליפות המשלבות חצאית עיפרון באורך מיני ובגזרה גבוהה וטופ מחויט המעוצב כבלייזר כפתורים חושף בטן בעל שרוול קצר. הסגנון מרפרר לקלאסיקה השאנלית, סטייל אליו חוזרת סונג בכל הקולקציות שלה, ופה הוא מוגש בכמה ורסיות של צבעים: ירוק מנטה, צהוב בננה וטוויד שאנלי בגוון פסטלי של סגול-ורוד.

דגם גלה מורכב מחצאית בעלת שני כיסי צד וכפתורים מצופים לאורך קו האמצע (148-158$) וטופ מכופתר המסתיים בגזרת וי הפוך (128-165$). גרסה נוספת לסדרה מוגשת בדמות שמלת מידי בדפוס משבצות צהוב-לבן (238$), המעוצבת כטופ וחצאית מחוברים כשזוית ה-v ההפוכה מופיעה כאלמנט קאט-אאוט באזור הבטן.

אז מה מפתיע אותנו בעצם? חליפות מחויטות, גם אם אינן מיועדות למשרד, אינן משקפות את רוח התקופה שמאופיינת עם זיקה חזקה למינימליזם קז'ואלי של גופיות צמודות, מכנסיים נינוחים ונעליים מאגף הבירקנשטוק-סנדלי שורש. דבר נוסף שחייבים לציין, שעם כל הכבוד למשפיעניות שמיהרו לאמץ את החליפות, עדיין לא פיענחנו את מקור המשיכה אליהן. משהו שקורה לנו לעיתים רחוקות. כך או כך, נראה שיש פה סיפור שלא ניתן להתעלם ממנו, ומי יודע, אולי קורבן האופנה שטמון בנו יתעורר בקרוב ויעוף על העניין.

עוד בוואלה!

תקלת אנדר בוב: ככה הפאשניסטות מאלתרות חולצת בטן

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חליפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully