וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדויקת כהרגלה: מלניה טראמפ בשמלת נקודות משגעת

28.6.2020 / 10:32

הגברת הראשונה של ארצות הברית הצטרפה לבעלה לטקס זיכרון ובחרה את השמלה הכי נכונה שיש. פרינט עדכני אבל לא צבעוני מידי, גזרה מדויקת ומחיר נוח. אבל איפה הייתה מסיכת הפנים?

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ ממשיכה לשדר עסקים כרגיל, בלי להתעסק בכל מה שמטריד את ארצות הברית. הבחירות הקרבות, המחאות, המגיפה - דבר לא מונע ממנה להשוויץ בסטייל המדויק שלה, וגם הפעם היא קלעה בול. בסוף השבוע האחרון היא הצטרפה לבעלה, הנשיא דונלד טראמפ, לסיור באנדרטה לזכר נופלי מלחמת קוריאה והשתתפות בטקס לציון 70 שנה למלחמה, שם גם פגשו לוחמים שהשתתפו בזמנו בלחימה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ דונלד טראמפ טקס זיכרון למלחמת קוריאה 70 שנה. AP
בחירת שמלה מדויקת. מלניה טראמפ ברוזטה גטי/AP

טראמפ, שכבר הוכיחה שהיא יודעת להתאים בצורה מושלמת את הבגדים שהיא לובשת לנושא האירוע שאליו היא מגיעה - בחרה בשמלה שחורה עם נקודות לבנות של המעצבת רוזטה גטי. מדובר בבחירה נכונה הן בגזרת הצבע, שכן מדובר בפרינט עדכני וטרנדי אך לא צעקני או צבעוני מדי שימשוך תשומת לב לא רצויה בטקס אזכרה, והן מבחינת גזרת המידי שתמיד מחמיאה ומשדרת אלגנטיות.

למרבה ההפתעה, מדובר בשמלה מקולקציית "רדי טו וור" של המעצבת והיא עולה כעת רק 370 דולר בסייל. לחלוטין הרבה יותר נגיש מכל מה שקיבלנו מהגברת הראשונה בזמן האחרון. אל השמלה צירפה סטילטו בצבע לבן של מנולו בלאניק ואת משקפי השמש החביבים עליה של סן לורן, עם עדשות שחורות שיוצרות דיסטנס מתבקש.

עוד בוואלה! אופנה

מה המסר? מלניה טראמפ בשמלה שחורה של דיור בזמן המהומות בארה"ב

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ טקס זיכרון למלחמת קוריאה 70 שנה. AP
ואיפה מסיכות הפנים שלכם?/AP

אם מסיכת הפנים לא חסרה לכם בתמונה, זה בסדר, אל תרגישו רע. כנראה שגם אתם עדיין מתקשים לעכל את המציאות החדשה שבה חייבים לצאת עם מסיכה מהבית. ואולם, זה המצב החדש, ומסיכות הפנים לנשיא ורעייתו לא נראו באופק. הם אולי לא לחצו ידיים והשתדלו לשמור על מרחק מהנוכחים במקום, אבל אם ישנה הוראה שחובה לעטות מסיכות פנים - ראוי היה שגם המנהיגים ייקחו בכך חלק ויהוו דוגמה. הפעם היחידה שבה נראתה מלניה טראמפ עוטה מסיכת פנים בציבור הייתה כאשר הצטלמה לסרטון תדמית שבו קראה לציבור לשמור על ההנחיות ולעטות מסיכת פנים בכל יציאה מהבית. מאז, כאמור, היא בעצמה לא הקשיבה לעצותיה.

מלניה טראמפ דונלד טראמפ טקס זיכרון למלחמת קוריאה 70 שנה. AP
סטילטו של מנולו בלאניק, שמלה מקולקציית "רדי טו וור"/AP
מלניה טראמפ דונלד טראמפ טקס זיכרון למלחמת קוריאה 70 שנה. AP
שומרים על מרחק סביר מהנוכחים במקום/AP
מלניה טראמפ דונלד טראמפ טקס זיכרון למלחמת קוריאה 70 שנה. רויטרס
משקפי שמש של סן לורן שיוצרים דיסטנס מתבקש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully