וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריקטורה קמה לתחייה: הקולקציה החדשה והמהפנטת של פנדי

29.6.2020 / 7:00

בית האופנה האיטלקי השיק קולקציה חדשה בשיתוף פעולה עם האמן ג'ושוע וידס שנראית כמו קריקטורה שצוירה בשחור על גבי לבן. בקולקציה, שמתאימה גם לנשים וגם לגברים, מגוון פריטים - משמלות, דרך חולצות ועד כובעים, תיקים ואפילו בגדי ים

צילום מסך

אם בזמן האחרון פיד האינסטגרם שלכם הוצף בבגדים שנראים כמו קריקטורה תלת ממד - אין מה לדאוג, זו בסך הכל הקולקציה החדשה של פנדי. בית האופנה האיטלקי השיק בימים האחרונים את קולקציית טרום-סתיו 2020 שלו שנקראת "California sky" והיא בשיתוף פעולה עם האמן הוויזואלי האמריקני-גואטמלי ג'ושוע וידס.

בקולקציה החדשה וידס עשה שימוש בלוגו המפורסם של פנדי וצייר אותו בצורת קריקטורה, שחור על גבי לבן, על פריטי לבוש. התוצאה: פרינט שנראה כאילו אינו הדפס אלא ציור של ממש על הבגד. את הרישומים של וידס אפשר לראות על מגוון רחב של פריטים - החל משמלות, בלייזרים, מכנסיים וחולצות ודרך תיקים, נעליים וכובעים ואפילו על בגדי ים. במסגרת הקולקצייה יש ליין ייעודי גם לנשים וגם לגברים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

העיצוב בצורת קריקטורה, רישום השחור על בד לבן, יוצר מראה סופר עדכני, צעיר ומגניב וקורץ לאופנת הרחוב. במקביל, הסגנון דווקא מצליח להעביר מראה נקי, תודות לבחירה המוקפדת בצבעוניות של שחור-לבן בלבד. מינימליזם לצד אדג'יות, הפריטים כבר נמצאים ברשתות המותג היוקרתי ובחנות האונליין, אם חשקה נפשכם להצטייד - שמלה ב-980 אירו, נעלי עקב עם אף מחודד ב-895 אירו ומי שמעוניינת ללכת על כל הקופה - 4,000 אירו לתיק.

המשפיעניות ברחבי העולם כמובן קפצו על ההזדמנות לשווק את הפריטים, שסביר להניח נשלחו אליהן בחינם, הכל בכדי שישגררו את הקולקציה חדשה בתמונה פוטוגנית שתעורר חשק. כך, אפשר היה לראות את קיארה פראני ובעלה פדז בטוטאל לוק פנדי מהקולקציה החדשה, וויני הארלו, קרולין דאור, ליאוני האנה, לוסי היל ונוספות לבושות במיטב הבגדים מהליין הייחודי.

עוד בוואלה! אופנה

החליפות החדשות של איימי סונג

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פנדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully