וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסלידה קשה להתמכרות: האקססורי הכי שימושי לנייד

חברה הטוב של האישה הוא הסמארטפון, ואם גם ככה אי אפשר לשחרר ממנו, אולי עדיף שנצמיד אותו אלינו בצורה הכי אופנתית שיש. זה הטרנד הכי חזק בימים אלו בעולם הדיגיטלי, ממש רצינו שלא - אבל נפלנו גם

צילום: אפל

כשנתקלנו לראשונה לפני מספר חודשים בקייס ה'קרוס באדי' לפלאפון, מודות שעברה בנו חלחלה קלה. כולנו גם ככה צמודות לנייד 24/7, אז להניח אותו בהצלב על גופנו עם איזשהו שרוך מלופף וקייס צבעוני? מוגזם ברמות. בעוד אנחנו מתכחשות לתופעה, העניין החל לצבור תאוצה ברשתות והחלטנו שאין חכמה כבעלת ניסיון. בחרנו אחר הצהריים עמוס במשימות, הצטיידנו בקייס עם שרוך (שקוף כמובן עם רצועה בצבע ניוד, כי אי אפשר להתחיל בהילוך חמישי) ויצאנו לדרך. המסקנה, בין אם נעים לנו להודות ובין אם לא - האקססורי הכי נוח שהתלווה לנייד אי פעם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

אחת היזמיות הראשונות של הפריט השימושי הזה היא יארה ג'נטסך דיב, מעצבת פנים מברלין, שבשנת 2015, עת הייתה בהיריון עם ילדה הראשון יצרה סוג של עריסה, כולה עשויה מקשירות של חבלים. את המותג שלה היא הקימה באותה השנה, לו קראה XOUXOU ותחתיו הסלוגן - keep your hands free.

כל פריט שהיא עיצבה מאותו רגע ואילך היה קשור להתנהלות עם הילד, במחשבה כיצד הפריט הזה יכול לסייע לה בשגרת היומיום. בשנת 2018 הביאה את ההברקה החשובה לילדי דור ה-Y - כיסוי לנייד אליו מחובר שרוך מעוצב או שרשרת אופנתית שאפשר לתלות על הגוף ובכך להשאיר את הידיים פנויות. לא יכולות להתחייב שלא היה איזה סיני גאון שכבר מכר את הפריט בהיסטריה לפניה, אבל המותג הגרמני של יארה כן חידד את הפן העיצובי ודחף לעבר שלל חיקויים ומודלים מוצלחים לא פחות ברשת.

עוד בוואלה!

הקריקטורה קמה לתחייה: הקולקציה החדשה והמהפנטת של פנדי

לכתבה המלאה

נטלי דדון הייתה בין הראשונות שהחכימו להביא את האקססורי לארץ, וגם עליה הסתכלנו בתמיהה (טעינו, מודות) כשאבזרה כל לוק עם הקייסים הצבעוניים. היום כבר ניתן למצוא באמזון אינספור דגמים - עם כיתוב, בלי כיתוב, בצבעי גלידה מתוקים, בתוספת כיס לכרטיס אשראי, עם שרשראות חבלים צבעוניות, דקות או עבות ואפילו כאלו עם שרוך דמוי עור לצד קייס שקוף, של המותג הישראלי החדש Lovie. המחירים נעים בין 60 שקלים באמזון, Ebay וכדומה ויכולים להגיע גם ל-210 שקלים לכאלו שמעוניינות באיכות כמו ב-XOUXOU. 'גיק שיק' גרסת 2020, ולשאלת כמה זה סטייליש? עדיין חלוקות בעניין, אבל נוחות לפני הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully