וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: סודות הטיפוח המנצחים של האחיות קרדשיאן

אם יש דבר אחד שהאחיות הכי מפורסמות בטלוויזיה מזוהות עימו (מלבד הסלפי) הוא איפור כמובן. מצפייה בסרטון מיוחד המציג את מיטב הטיפים והטריקים לאיפור מושלם של חמשת האחיות, אספנו לכן את הטובים ביותר - מהמינימליזם של קנדל ועד ה'בייקינג' של קים

קנדל ג'נר לווג איטליה

במהלך השנים, גם האחיות קרדשיאן, הלוא הן קים, קיילי, קנדל, קלואי וקורטני, הכניסו את מגזין ווג אל ביתן והכירו לו ולנו את שידת האיפור שלהן, במסגרת אותה סדרת סרטונים אלמותית בשם "סודות יופי", בעמוד היוטיוב של המגזין.

מושגים כמו "בייקינג" ו"ליפקיט" חדרו לפתע אל חיינו הודות לאחיות, כמו גם עשרות שיתופי פעולה, בשמים, עפרונות שפתיים וצלליות. בסרטוני ההדרכה שצולמו מחדר המקלחת הפרטי שלהן הן מציגות לנו את שיגרת הטיפוח והאיפור היומיומית שלהן (כשהן אינן נעזרות בגלאם טים כמובן), המתבררת כשונה מאוד האחת מהשנייה, ועל הדרך חולקות עמנו כמה טיפים מנצחים. לפניכן כל מה שלמדנו מצפייה בסרטוני הטוטוריאלז של האחיות קרדשיאן.

קים קרדשיאן: האופה

מחדר השירותים בביתה העצום (והדי ריק יש לציין) מסבירה לנו קים כל מה שצריך לדעת על קונטורינג, צללית זוהרת, ערבוב מסקרות ואיך לא - בייקינג.

1. למריחה קלה ואחידה של הקונסילר, התיזי פיקסר או ספריי קיבוע על הביוטי בלנדר או על המברשת.
2. על מנת ליצור קונטורינג ממסגר וראוי לשמו, צרי עם המברשת את הספרה שלוש על שני צדי הפנים והדגישי עד לתוצאה הרצויה.
3. למראה ניינטיזי, השתמשי בעיפרון שפתיים בגוון יותר כהה מהליפסטיק עצמו.

קיילי ג'נר: המוגזמת

באופן פרדוקסלי, הכמעט מיליארדרית ובעלת אימפריית האיפור הבלתי מעורערת לא חלקה הרבה מידע שימושי, חוץ מלהציג בפנינו את מאות השלבים בשגרת האיפור שלה. עם זאת, הצלחנו לזקק טיפ שלא חשבנו שיבוא ממנה:

- אל תחששי משימוש באצבעות (נקיות) עבור מריחת צללית, היילייטר או סומק. האמת שציפינו ליותר, הרבה יותר.

קורטני קרדשיאן: הטבעית

האחות הבכורה (ובעיניי קים גם הפחות מוצלחת), השיקה לא מזמן את בלוג הלייף סטייל שלה "פוש" - שלעיתים נדמה כי הוא הגרסה השפויה והאנושית (אך עדיין הלא נגישה) למותג הסגנון "גופ" של גווינית' פאלטרו - ובאמתחתה כמה טריקים לטיפוח על בסיס טבעי ונקי מכימיקלים, אהבנו.

- פילינג ביתי לשפתיים ממוצרים שיש לכולם: ערבבי דבש ושמן קוקוס בכמות שווה, אליהם הוסיפי סוכר עד ליצירת משחה גרגרית, אותה מרחי על השפתיים תוך שפשוף החומר להסרת תאים מתים. נקי את השפתיים בעזרת מגבת לחה ואחסני את שאר החומר בצנצנות קטנות.

קלואי קרדשיאן: המעתיקנית

קלואי עצמה מודה שאת רוב הידע שלה על איפור היא ספגה מבהייה באחיותיה הגדולות, ואפילו מקיילי. לדבריה, הגישה שלה כלפי איפור השתנתה מאז הפכה לאימא, והיא כיום מודעת הרבה יותר לסוגיית טיפוח העור ולנזקי ההזדקנות.

1. את קרם ההגנה שלך מרחי לא רק על הפנים אלא גם על הידיים, הצוואר והחזה.
2. לניקוי שאריות דביקות של מסקרה, השתמשי במקל מסקרה חדש או כזה שהתייבש ונוקה.
3. לכיסוי קליל, ערבבי את קרם פנים עם המייק-אפ וצרי לך את ה-BB קרם הפרטי שלך.

עוד בוואלה!

דיוות חוף זוהרות: באיזה שימר באמת שווה לכן להשקיע?

לכתבה המלאה

קנדל ג'נר: המינימליסטית

הדוגמנית המרוויחה ביותר לשנת 2018 לא מכלה את זמנה מול המראה. בזמן שסרטוני ההדרכה של אחיותיה נמשכו עשר דקות בממוצע (אחרי עריכה אגרסיבית כמובן), רוטינת האיפור של קנדל נמשכה כ-02:07 דקות בדיוק - מה שאיפשר לנו לנשום לרווחה ולהפסיק להרגיש רע עם עצמנו.

1. בהיעדר מברשת ברונזר צרה, ניתן למעוך באצבעות כל מברשת אחרת ליצירת אותו אפקט.
2. אם חפץ ליבך במראה אחיד ושזוף, ברונזר יכול לשמש גם כצללית מעולה.
3. בכדי להימנע מצבע זעקני של ליפסטיק, המנעי מסתם למרוח אותו על השפתיים אלא תפחי אותו בעדינות ושלטי בגוון בעזרת האצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully