וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה מוצדקת: תיקי הקנבס הגדולים שוב פופולריים

5.7.2020 / 7:30

אפקט החזרה לטבע ממשיך לתפוס נוכחות אופנתית דומיננטית, מבלי לוותר על אלמנט הסטייל, ובגזרת האקססוריז נרשמים תיקי קנבס גדולים בשילוב רצועות מעור. אופציות לרכישה מרשתות עממיות לצד מותגים יוקרתיים

רויטרס

בווידאו: קולקציית קיץ של סלין, שנת 2012.

כבר הזכרנו פה לא מעט את השפעות הקורונה על בחירות המלתחה של האיט-גירלס בקיץ הנוכחי. בחירות המהוות מראה ברורה להתנהלות שלנו בימים אלו של גל שני, וכשאין להן מצע בלתי נגמר של ארועים אופנתיים לפקוד מסביב לעולם, מן הברור שחשבונות האינסטגרם שלהן ישקפו את חוסר הרלוונטיות של לוקים מלאי פרטים ודגמי תיקים קטנים וסופר-מעוצבים. את הוואקום שנוצר בגזרת התיקים ממלאים בימים אלו בעיקר תיקי קש גדולים, כמו ה-Le Panier Soleil של ז'קמוס.

אבל תיקי קש גדולים בקיץ הם לא בדיוק ברייקינג ניוז כרגע. מה שדווקא כן בגדר 'לזה לא ציפינו' הם תיקי הקנבס הגדולים והבהירים שחזרו להיות פופולריים בקרב משפעניות הרשת. הסיבה מוצדקת. הצורך בתיק קיץ גדול שיהלום את הפשטות הוויראלית הופך את אלו מהקנבס, שלרוב משלבים גימורי עור, לגרסה משודרגת של תיקי הקש. כך שהם מתאימים גם לבילוי ים-בריכה וגם לפעולות קז'ואל יומיומיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

לצד דגמים מוכרים כמו הריב-גוש המפורסם של סן-לורן ניתן לראות בבירור בתי אופנה נוספים שהצטרפו לאחרונה לחגיגה כמו דה רואו, קאלט גאיה ובוטגה ונטה שעיצבו ורסיית קנבס בגוון אופווייט לסל ה- Cabas בקליעת שתי וערב רחבה.

סימון נוסף לחוזקה של התופעה מוגש מטעם המוסד הבריטי ברברי שיצא בקולקציית קדם-סתיו חדשה ובה סדרת תיקי Pocket אותה רקח ריקרדו טישי בהשראת הדגם הארכיוני Michelle Shopper משנות השמונים. התיק עצמו מעוצב בשייפ ריבועי של קנבס טבעי בגוון שמנת כשבמרכזו כיס אוברסייז הנושא את חתימת הלוגו. האקסטרה אדג'יות מגיעה באדיבות מסגרת עור המתחברת לידית אחיזה ומוצעת בצבעים ובגדלים שונים (1,090-1,500$).

מחירים נוחים יותר בטוח של 270-370 אירו מוצעים מטעם הלייבל הספרדי Hereu, עם שני דגמים סופר-שיקיים: Cala בגזרה טרפזית וידית אחיזה עגולה ו-Calella בשייפ W ומסגרת עור חומה.
כמובן שהנושא לא נעלם מעיניהם הפקוחות של אנשי הרשתות העממיות יותר, כמו זארה למשל, שם מציעים תמורת 199 שקלים גרסה אקולוגית של קנבס טבעי בגימור דמוי עור בגזרת טרפז מעוגל.
בקיצור, אפקט החזרה לטבע ממשיך לתפוס נוכחות אופנתית דומיננטית מבלי לוותר על אלמנט הסטייל, ואנחנו ממש אוהבות את זה.

עוד בוואלה!

גזרי ושמרי: סודות הטיפוח המנצחים של האחיות קרדשיאן

לכתבה המלאה

תיקי קנבס מהרשתות המקומיות:

מייקל קורס, תיק קנבס. שי פרנקו,
מייקל קורס לפקטורי 54 ב-997 ש"ח/שי פרנקו
מאסימו דוטי, תיק קנבס. יח"צ,
מאסימו דוטי ב-399 ש"ח/יח"צ
פולו ראלף לורן, תיק קנבס. יח"צ,
פולו ראלף לורן לפקטורי 54 ב-927 ש"ח/יח"צ
מנגו, תיק קנבס. יח"צ,
מנגו ב-199 ש"ח/יח"צ
ליוויס, תיק קנבס. יח"צ,
ליוויס לפקטורי 54 ב-127 ש"ח/יח"צ
זארה, תיק קנבס. יח"צ,
זארה ב-199.90 ש"ח/יח"צ
הילה טולדנו. יח"צ,
Toledano ב-480 ש"ח/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully