וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה אם אין שטיח אדום? ביונסה בשמלת ערב נוצצת בטקס פרסי BET

30.6.2020 / 11:30

קווין בי זכתה בפרס הוקרה על פעילותה ההומניטרית לקהילת השחורים בארצות הברית ואפילו שהטקס היה וירטואלי ולא היה שטיח אדום - היא לבשה שמלת מעצבים וצ'וקר קריסטלים. האם היא נעלה נעליים? זאת לעולם לא נדע

ביונסה משיקה את Ivy Park באדידס/צילום: אינסטגרם רשמי ביונסה

טקס פרסי BET (ראשי תיבות של Black Entertainment Television) שהתקיים אתמול בלילה באופן מקוון היה מרגש במיוחד. מלבד העובדה שלראשונה נערך הטקס באופן וירטואלי, בלי שטיח אדום עתיר כוכבים בחסות מגיפת הקורונה - הרי שהטקס התנהל בעיצומה של תקופה סוערת בארצות הברית, בשל מלחמות גזע ותחושת אפליה בקרב קהילת השחורים.

ביונסה, לוחמת צדק למען שוויון גזעי, קיבלה במהלך הטקס פרס הוקרה על פעילותה ההומניטרית לקהילת השחורים בארצות הברית נוכח תרומתה והאקטיביזם לאורך השנים. טרם הוגש לה הפרס, הציגה אותה הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית, מישל אובמה, שדיברה בשבחה רבות. את נאומה פתחה במילים: "אנחנו כאן כדי לדבר על המלכה". אז נכון, לא הכל ורוד בממלכה של קווין בי והיו לה לא מעט פאשלות אופנתיות בשנים האחרונות, אבל אם יש משהו שאי אפשר לקחת ממנה - היכולת לשדר גלאם בכל אאוטפיט שהיא לובשת.

ביונסה BET. אינסטגרם, צילום מסך
השמלה שלבשה ביונסה יכולה להיות שלם/צילום מסך, אינסטגרם

לטובת קבלת הפרס לבשה ביונסה שמלה של המעצבת אלסנדרה ריץ' מקולקציית אביב 2020. על אף העובדה שבסרטון ששודר בטקס ניתן היה לראות רק את פלג גופה העליון ולא את הלוק בשלמותו - היא לא ויתרה והלכה על כל הקופה עם שמלת סטרפלס שחורה עם שסע עמוק, שובל טול, ראפלס תואמים במחשוף וכן כפתורי פנינה במרכז. אם מישהי מכן מוזמנת לאירוע שטיח אדום בקרוב, או אפילו לחתונה עם 250 מוזמנים בהתאם להנחיות, את השמלה שלבשה ביונסה אפשר להשיג בנט-א-פורטה תמורת 5,400 שקלים - מחיר לאחר הנחה.

את הלוק סגרה ביונסה עם תכשיט מפתיע - צ'וקר קריסטלים תואם של אלסנדרה ריץ' שעולה 760 שקלים בלבד אחרי הנחה. האמת? ציפינו מהמלכה ליהלומים אמיתיים, אבל אולי ברוח התקופה, בה המשבר הכלכלי מרסק עסקים על ימין ועל שמאל, היא החליטה לחסוך ולא לנקר עיניים. התעלומה היחידה שנשארה: האם ביונסה השקיעה בנעלי עקב, או שרצה מחדר השינה בכפכפים של אדידס? זאת לעולם לא נדע.

עוד בוואלה! אופנה

"מצאנו את הפסלון": ביונסה איחרה לגלובוס הזהב - והרשת משתגעת מהלוק

לכתבה המלאה

"הפרס מוקדש לכם, הקולות שלכם נשמעים ואתם מוכיחים שהמאבק שלנו אינו לשווא", אמרה ביונסה בנאום הזכייה. "יש עוד דבר אחד שעלינו לעשות כדי להראות את הכוח שלנו - וזה להצביע. אני מפצירה בכם לעשות זאת ולנקוט בפעולות. יש אנשים שרוצים לראות אותנו נשארים בבית בזמן הבחירות. עלינו להצביע כאילו החיים שלנו תלויים בזה - כי הם אכן תלויים בכך. תמשיכו להיות השינוי שאתם רוצים לראות. תודה על הכבוד הזה, זה חשוב לי כל כך".

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully