וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו מסיכת פנים או ביקיני? אסוס חזרו להטריל אותנו עם עיצובים משוגעים

30.6.2020 / 13:37

אתר הקניות המקוון אוהב לשווק אחת לכמה זמן פריט לבוש ייחודי שהופך מהר מאוד ללעג ברשתות החברתיות. הפעם מדובר בביקיני שהזכיר לגולשים מסיכת פנים נגד הידבקות בנגיף הקורונה. "לזה קוראים שיק מגיפה"

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כבר הרבה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שבה אסוס הטרילו אותנו וזה באמת התחיל להרגיש חשוד. אתר הקניות המקוון הגדול אוהב אחת לכמה זמן לפרסם פריט לבוש לא כל כך לביש או עם עיצוב מצחיק או יוצא דופן - ולראות כמה זמן ייקח לגולשות ולגולשים לעלות על זה ולעשות מזה מטעמים ברשתות. בעוד שבאתר תמיד מקפידים להיתמם לחלוטין נוכח הבחירות ההזויות שלהן, הגולשים כבר הבינו את הווייב והחליטו להגיב בהומור, ואפילו לחפש בכוח פריטים הזויים ללבישה רק כדי להתבדח.

הפעם מדובר בביקיני, פריט לבוש מבוקש מאוד בימים אלו משום שהטמפרטורות מטפסות וכמעט כל חופי הים עדיין פתוחים לרחצה. אסוס השיקו את בגד הים הזעיר בצבע שחור עם פרחים קטנים וחשבו שמדובר בלהיט בהתהוות, אלא שהגולשים מוכי טראומת הקורונה לא יכלו שלא לראות את הדמיון של החזייה למסיכות הפנים נגד התפשטות הנגיף, שכידוע הפכו לאקססורי חובה בכל יציאה מהבית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אסוס בגד ים ביקיני. אסוס, אתר רשמי
רואים את הדמיון? הביקיני של אסוס/אתר רשמי, אסוס

בגד הים שפורסם באתר של אסוס הפך מהר מאוד ללעג ברשתות החברתיות בשל העיצוב הייחודי, שכאמור מזכיר את מסיכת הפנים, במיוחד עבור בעלי דמיון עשיר. בגד הים זכה ברשת לכינוי - ביקיני ידידותי לקורונה. אחד הגולשים כתב בהומור: "רק מזכיר שמסיכות פנים לא יעילות כשהן מתחת לאף". גולש אחר שיתף כי "העיצוב הזה מזכיר לי וילונות בסירות, או משהו כזה". גולשת נוספת כתבה: "לזה קוראים שיק מגיפה" ואחרת התבדחה: "כשאת מתכננת שהפטמה שלה תציץ החוצה, כי זו חופשת האביב".

למרות הלעג ברשתות החברתיות, הפריט כבר כמעט סולד אאוט, למעט מידות בודדות. אם אתן לא התחברתן לבדיחות ודווקא כן ראיתן את היופי שבעיצוב הזה והייתן רוצות להתחדש בו, כדאי שתדעו שהוא עולה 16 פאונד לחלק העליון ושמונה פאונד לחלק התחתון, מחיר הנחה.

עוד בוואלה! אופנה

הדקו חגורות: הביקיני המוזר של אסוס יגרום לכן לוותר על ביקור בחוף הים

לכתבה המלאה
אסוס בגד ים ביקיני. אסוס, אתר רשמי
בגד ים ידידותי לקורונה/אתר רשמי, אסוס
  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully