וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: עדן בן זקן העתיקה את הלוק שלה מכוכבת בינלאומית

1.7.2020 / 12:15

הכוכבת המקומית השוויצה בלוק חדש אחרי שקיבלה את הבשורה כי היא לא חולה בקורונה, אבל לנו יש חדשות אחרות ולא כל כך משמחות בשבילה. קבלו את השערורייה החדשה של עדן בן זקן - טופ קטן, אוליביה קולפו ומעצב לבנוני

עדן בן זקן/סיני קורן, יחצ

עדן בן זקן רק סיימה את סאגת יום ההולדת של עדן פינס, כשאחריה נכנסה לבידוד ועברה בדיקה בהולה לקורונה שיצאה שלילית. צר לנו להיות אלה שהורסות את החגיגה, אבל יש לנו עוד בשורה לא משמחת במיוחד. החדשות הטובות הן - בשבילה היא כבר לא תצטרך בדיקה, עשינו את כל העבודה השחורה.

נתחיל מהמקור - בסוף חודש ינואר נצפתה הדוגמנית אוליביה קולפו בבילוי במיאמי כשהיא לבושה באאוטפיט רותח של המעצב הלבנוני הידוע ג'ורג' חובייקה, האיש שאחראי ללא מעט שמלות סקסיות של כוכבות מג'ניפר לופז, היידי קלום, כריסי טיגן ועוד רבות וטובות. קולפו נראתה בטופ צהוב עם שרוולים ארוכים שחשף את בטנה השרירית, בשייפ לב הפוך יחד עם חצאית מקסי שקופה בעלת שסע עמוק משובצת אבנים בגווני צהוב וירוק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

איפה מצטלבות הדוגמנית הבינלאומית והזמרת המקומית? אתמול (שלישי) העלתה האם הטרייה, עדן בן זקן, תמונה לאינסטגרם כשהיא נראית מעולה בלוק צהבהב של המעצב הישראלי עידן כהן, טיזר לשיתוף פעולה חדש שלה עם הזמר עומר אדם. החצאית המתוכשטת של בן זקן אשר שובצה אבנים נראית בדיוק כמו זו של חובייקה, והטופ הקטן גם כן זהה באופן מטריד לזה של המעצב הלבנוני. אם נצלול לפרטים וניכנס לדקויות נראה כי האבנים של המעצב המקומי הן בגוון צהבהב בלבד, לעומת השילוב ירקרק-צהוב של חובייקה, אך בכל הנוגע לעיצוב, גזרה והצבעוניות הכוללת - קשה לומר שאנחנו לא רואות בדיוק (!) את אותו הלוק.

מעצבים מכל העולם נשענים לא פעם על דגמים של מעצבים אחרים, סופגים השראות האחד מהשני, אך הגבול בין השראה להעתקה הוא די מובהק. לא נתחסד ונגיד שלא הבחנו בשמלת זארה שלנו שנראתה בדיוק כמו הפריט הנחשק של מעצב העל שכל כך רצינו, אבל כנראה שצריך גם לדעת מה להעתיק. הלוק הפומפוזי של בן זקן הוא לא כזה שאפשר לשכוח אחרי רפרוף במדפים ברשת מסחרית. סביר להניח כי אף מהצדדים לא תיאר לעצמו שנעלה על המקור, רק טיפ קטן לפעם הבאה - לחשוב פעמיים לפני שמשחילים חוט במכונת התפירה, דברים כאלו יכולים להסתיים בתביעה לא נעימה.

המעצב עידן כהן מסר בתגובה: "נכון, הרפרנס ממנו, זו חריזה לחצאית שנעשתה בעבודת יד במשך כמה שבועות, כל חרוז וכל אבן. החלק העליון מלייקרה איכותית בצבע צהוב. עדן, אני וסימה הסטייליסטית בחרנו לוק שיוציא את עדן הכי נכון ובצורה הכי מרעננת".

עוד בוואלה!

זו מסיכת פנים או ביקיני? אסוס חזרו להטריל אותנו עם עיצובים משוגעים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully