וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסות לנעליים של ריהאנה: תכירו את הפנים החדשות של פנטי

מותג ההלבשה התחתונה של ריהאנה, savage x fenty, ביקש לגייס פנים חדשות לקמפיין הקיץ. ארבע הדוגמניות החדשות הן בדיוק התמהיל המגוון שהכוכבת מנסה לכוון אליו וזה נראה מדהים

ריהאנה מציגה את ליין הלנז'רי שלה/Savage X Fenty

הבשורות הרעות: תמונותיה הלוהטות של ריהאנה בבגדי הלבשה תחתונה של המותג שלה savage x fenty הולכות להתמעט. הבשורות הטובות: הדוגמניות החדשות שנבחרו להיות הפרנזטוריות של המותג מרגשות לא פחות. בתחילת האביב הודיעה רירי כי היא מחפשת פנים חדשות לקמפיין הקיץ של המותג שלה. אלפים הגישו מועמדות, ועתה פורסמו שמותיהן של ארבע הנבחרות, אז תתחילו לשנן: ברנדה סניאה, קורטני ראסל, גרילנד אנגו וסריאנה לואי. אף אחת מהן לא עונה על אידיאל היופי הקלאסי והמיושן וזה מה שהופך את הבחירה להרבה יותר יפה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בריאיון למגזין ווג, סיפרו ארבע הפרזנטוריות החדשות של המותג על הבחירה בהן. "קיבלתי הודעה באינסטגרם מהעמוד הרשמי של המותג שנבחרתי, והעולם שלי עצר מלכת", מספרת סניאה. "השתתפתי בתחרויות בעבר, אבל אף פעם לא חשבתי שיש לי סיכוי לזכות, תמיד רק קיוויתי. ובכן, היום זכיתי - וזכיתי בכל הקופה".

"כששמעתי שאני אחת הזוכות, בקושי יכולתי לנהוג. רעדתי ובכיתי מהתרגשות", משתפת אנגו. "הייתי באוטו ועצרתי בצד. אנשים שראו איך הגבתי חשבו שזכיתי בלוטו. ראיתי בעבר אנשים שנבחרים להשתתף בקמפיינים ותמיד חשבתי שהם מגיבים בהגזמה, עכשיו אני יכולה להעיד שזו תגובה הגיונית לחלוטין".

עוד בוואלה! אופנה

משידת האיפור של סבתא לגלאם של ריהאנה: הכירו את המאפרת הראשית של פנטי ביוטי

לכתבה המלאה

גרילנד אנגו

"סוואג' פנטי מאז ומתמיד נתנו מקום לנשים צבעוניות ולנשים פלאס סייז. כשנפתחה ההזדמנות להגיש מועמדות לקמפיין - ידעתי שאני חייבת להציע את עצמי, כי נשים פלאס סייז בצבע - זה בעצם אני", מספרת סניאה. בהמשך הריאיון, סיפרה על הבגדים שלבשה במסגרת הצילומים. "הרגשתי סקסית, לא רציתי להתפשט בסוף היום, כשהצילומים הסתיימו. כשהייתי צעירה רק רציתי להתכסות וככל שהתבגרתי הצורך הזה נעלם. אני אוהבת את איך שאני נראית והעולם יצטרך להתמודד עם זה. כל יום שאני אוהבת את עצמי ומקבלת את עצמי - הוא ניצחון. המשקל שלי לא מגדיר אותי".

ברנדה סניאה

ראסל מסכימה ומחזקת את דבריה של סניאה. "פנטי סוואג' הוא בין המותגים היחידים שמקבלים את כל המגוון. לא יכולתי לוותר על ההזדמנות להיות חלק מזה. כשגדלתי בהוואי, מעולם לא ראיתי נשים כמוני בתקשורת. לא היה ייצוג לפלאס סייז. רק כשגדלתי התחילו להיות דוגמניות כמו אשלי גרהאם ופאלומה אלסר, כאלה שאני יכולה להתחבר אליהן. חשוב לי לשנות את הנרטיב שרק סוג גוף מסוים הוא יפה".

לואי, הפרזנטורית הרביעית, קצת שונה בנראות משלוש הדוגמניות האחרות. "אני דוגמנית כהת עור מדרום-מזרח אסיה", היא מספרת. "גדלתי בטורונטו והייתי שונה. לא ראיתי נשים כמוני בילדותי ואמרתי לעצמי שאני חייבת לשמש דוגמה ולהראות לנשים צעירות שהן יכולות לראות את עצמן במקומות האלה".

כמו שרירי הצהירה מהיום הראשון למותג ההלבשה התחתונה המסעיר שלה - הוא לכולם! הכוח של אושיית סטייל במימדים של ריהאנה בתעשיית האופנה ובבידור בכלל, הוא בדיוק זה שיכול לדחוף לעבר קבלה של נשים בכל המידות והצבעים.

קורטני ראסל

סריאנה לואי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully