וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוצ'י ליהקו דוגמנית בת 18 עם תסמונת דאון לקמפיין ביוטי חדש

אלי גולדשטיין כבר חתומה בסוכנות דוגמנות ועבדה עבור מותגים בהפקות וקמפיינים, אבל את ההישג האחרון היא בהחלט לא צפתה - בית אופנת העל האיטלקי בחר בה לקמפיין הביוטי החדש שלו

אתר רשמי

דוגמניות עם תסמונת דאון הן אמנם לא דבר שבשגרה, אבל כבר היו כמה מותגים שהחליטו בעבר לעשות את הצעד האמיץ ולשלב בקמפיינים שלהם צעירות שלוקות בה בניסיון לנרמל את התופעה. מי שעכשיו החליטו להרים את הכפפה ומצאו את הפנים החדשות שלהם בצעירה בת 18 עם תסמונת דאון, הם בית אופנת העל גוצ'י, שליהקו לקמפיין הביוטי החדש שלהם את אלי גולדשטיין.

גולדשטיין בת ה-18 מאילפורד שבאנגליה חתמה בסוכנות דוגמנות שמקדמת צעירים עם מוגבלות לפני שלוש שנים ומאז עבדה עבור לא מעט מותגים והצטלמה לקמפיינים והפקות, בין היתר עבור נייק. עתה היא לוהקה לקדם מסקרה חדשה עבור גוצ'י ביוטי ובמקביל היא מופיעה בהפקה של ווג איטליה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

"מאוד נהניתי לדגמן ואהבתי ללבוש בגדים של גוצ'י", אמרה גולדשטיין בסוף יום הצילום. "אני ממש גאה בתמונה שיצאה בסופו של דבר". אימה של גולדשטיין, איבון, התייחסה גם היא להישג הגדול של בתה: "אנחנו כולנו גאים מאוד באלי ושמחים על התגובות הטובות שאנחנו מקבלים. אלי תמיד אהבה להיות באור הזרקורים ומול המצלמה, היא מאוד בטוחה בעצמה". ואכן, על התמונה שלה ששותפה בעמוד האינסטגרם הרשמי של גוצ'י ביוטי, שלו 1.4 מיליון עוקבים, הושארו שלל תגובות מפרגנות.

עוד בוואלה! אופנה

אמנות הפיתוי: סט הלנז'רי הזה עומד להוציא מאתנו את המיטב

לכתבה המלאה

בימים אלו לומדת אלי אומנויות הבמה במכללה במחוז אסקס. אימה איבון סיפרה כי משחק וריקוד היו התשוקה שלה מגיל צעיר, והיא החלה להופיע מגיל חמש. על כן, היה ברור לה שהיא תלך לעולמות הללו כשתגדל. "יש לה זיכרון נהדר, מה שעוזר לה לשנן טקסטים ולהצליח בדרמה", סיפרה. אלי מצדה סיכמה את הריאיון בכך שהיא "מצפה כבר לעבוד עם מותגים גדולים נוספים".

הרעיון של שילוב דוגמניות עם תסמונת דאון מבקש להראות לחברה כי גם החריג הוא נורמלי על ידי הצגתם בפומבי ככל הניתן. בנוסף לכך, המטרה היא בין היתר גם לספק השראה לצעירים נוספים שלוקים בתסמונת, כדי שיפנימו שהלקות אינה בהכרח מעצור או מכשול עבורם - ויש ביכולתם להגשים את החלומות שלהם. לחלוטין מעורר השראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully