וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסי טיגן הסירה את השתלים והגולשים המומים

5.7.2020 / 11:20

הדוגמנית הציגה ל-30 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם סדרת תמונות שלה בביקיני וחשופת חזה ובכך סיפקה הצצה מקרוב לתוצאות הניתוח להסרת השתלים. המצב החדש, איך לומר, לא שונה בהרבה ממה שהיה קודם

כריסי טיגן ברחובות ניו יורק/splash

לפני קצת יותר מחודש חשפה כריסי טיגן כי היא מתכננת להסיר את שתלי הסיליקון שלה. מאז היא הספיקה לעבור את הניתוח וגם להחלים ממנו, ובכמה הזדמנויות שיתפה תמונות שלה בביקיני או חשופת חזה, מתפארת בלוק החדש.

רצף התמונות החשופות התחיל כבר לפני שבוע, אז שיתפה הדוגמנית תמונה שלה אחרי יום בילוי בשמש, שבו הציגה את עורה השרוף שסובל מכוויות לא נעימות שנראות גם כואבות במיוחד. לצד תמונת החזה החשוף הוסיפה כיתוב: "לפני שתשאלו - עשיתי את זה", כדי לאשר שהיא אכן עברה את הניתוח, על אף שזה לא ממש נראה כך. זו למעשה הייתה הפעם הראשונה בה סיפקה טיגן הצצה לגולשים לתוצאות הסרת השתלים, שהיו חלק ממנה במשך 14 שנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אתמול, 4 ביולי, במהלך חגיגות יום העצמאות של ארצות הברית, שוב עלתה טיגן על ביקיני ושיתפה את 30 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בתמונת ביקיני פרחוני בצבע קורל של המותג MONTCE עם חלק תחתון בגזרה גבוהה וחלק עליון עם שרוולים ומחשוף נדיב.

אם תמונת הביקיני הזו לא הספיקה לכם כדי להביט מקרוב על השינוי שעברה טיגן - סרטון נוסף שלה מכינה עוגיות לגמרי יספק את הסחורה. טיגן, שהומור הוא לגמרי הצד החזק שלה, שיתפה סרטון שחושף את כישורי האפייה המאולתרים שלה, ובו היא משתמשת בבקבוק יין לבן בתור מערוך כדי לרדד בצק.

עוד בוואלה! אופנה

כריסי טיגן חושפת: "אני מסירה את שתלי הסיליקון שלי מהחזה"

לכתבה המלאה

"מכינה את הביסקיטס המפורסמים שלי", כתבה טיגן, אך הגולשים לעומת זאת,ויתרו על לאסוף רשמים מהמתכון, ולא חסכו בתגובות על החזה הטבעי של טיגן. "אף אחד לא מסתכל על העוגיות שהכנת", "אמממ, על איזה ביסקיטס את מדברת בדיוק?", והשיא - "איך החזה שלך עדיין כל כך גדול ושופע? אני מקנאה, שלי נראה כמו הבצק שאת מרדדת".

"אני הולכת להוציא את השתלים שלי בחזה", כתבה טיגן לפני חודש. "הם היו נהדרים עבורי במשך הרבה שנים, אבל עכשיו אני לא צריכה את זה יותר. אל תדאגו, עדיין יהיו לי ציצים, הם פשוט יהיו עשויים רק משומן, כמו שזה אמור היה להיות מלכתחילה. שקית שומן טיפשית ומופלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully