וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי בת ההרים: איוונקה טראמפ נופשת בסטייל

איוונקה טראמפ ניצלה את סוף השבוע הארוך של האמריקנים לחגיגות יום העצמאות בצל הקורונה ונסעה להתבודד עם בעלה, ג'ארד קושנר, והילדים בחווה. הצעות הגשה למי שעתידה לנפוש בהרים

איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות/רויטרס

הבת הראשונה של ארה"ב, איוונקה טראמפ, חגגה את יום העצמאות של ארצות הברית בסוף שבוע עם בעלה, ג'ארד קושנר, והילדים בחווה מבודדת, ותיעדה את הבילוי המשפחתי לאינסטגרם כשהיא לבושה במספר לוקים נהדרים. מבוקרת בדנים להיידי בת ההרים ועד ללוק כפרי נינוח בשמלה מכופתרת, הנה כל מה שלבשה איוונקה בחופשה שכולה בסימן חיבור לטבע.

את ערב החגיגות של ה-4 ביולי פתחה הטראמפית (38) בשמלת דנים נהדרת של המותג האמריקני co אשר נמכר בענקית nordstorm, עם חגורה עבה מובנית באיזור המותניים ועיטור ראפלס באיזור המחשוף, לקינוח - שתי צמות וליפסטיק אדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

יום לאחר מכן המשיכה במוטיב הדנים עם טוטאל לוק ג'ינס בחולצה בהירה מכופתרת וג'ינס סקיני כהה, מגפי בוקרים חומים וכובע רחב שוליים מקש ויצאה לרכיבה על סוסים עם שלושת ילדיה -ארבלה, ג'וזף ותיאודור.

להמשך הטיול בחיק הטבע המשיכה עם הג'ינס ושידרגה בחולצת משבצות בכחול ובורדו עם שרוולים תפוחים וכובע בד בכחול כהה, ורגע לפני שהיא חוזרת ללו"ז העמוס ולכבות את מיני השריפות של אביה, סיימה בשמלה מכופתרת של ננושקה בצבע בז' עם עיטורים חומים, חגורת מותן נקשרת ומגפוני זמש חומים עם שרוכים.

עוד בוואלה!

DIY גרסת הבית הלבן: איוונקה טראמפ ובתה מתמגנות בסטייל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully