וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DIY גרסת הבית הלבן: איוונקה טראמפ ובתה מתמגנות בסטייל

הבת הראשונה של ארה"ב שמככבת רבות אצלנו במדור לא זכתה לאחרונה לחשיפה מירבית, זאת בשל העובדה שהיא כמעט ולא מתועדת בבגדים שהיא לובשת. כעת, ברצון לשמש דוגמא - היא משוויצה במסיכות הקורונה שהכינה עם בתה

צילום: שגרירות ארה"ב, עריכה: שניר דבוש

איוונקה טראמפ (38) הבת הראשונה של הסטייל, התחילה את תקופת הקורונה בארה"ב בבידוד. אז שהתה עם שלושת ילדיה בבית ואפילו לא התקרבה לבית הלבן. כשנגמרו 14 הימים חזרה הטראמפית לשרת את הציבור, אך לצערנו הרב הלוקים נשארו מאחורי דלתיים סגורות. הצלחנו להציץ על שמלת מידי אדמדמה, זכינו לעוד סלפי נטול איפור באינסטגרם שהוכיח עד כמה היא משובחת ומעבר לכך- שקט תעשייתי ברמה האופנתית.

לעוד חדשות אופנתיות:
מסיכה, אלכוג'ל והיידה: תיק החלומות שתוכלו לזרוק בו הכל
יונתן מרגי וריף נאמן תובעים את קסטרו

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמש (ראשון), העלתה איוונקה תמונה עם בתה, אראבלה רוז קושנר בת ה-8, כששתיהן במסיכות פנים שהכינו בעצמן, על אף שאנחנו בטוחות שעם הקשרים שלכן יש ברשותכן גם N95. איוונקה הכינה לבתה מסיכת מבד מפוספס בשחור לבן עם נגיעת ניאון ורודה, כי אמא היא סטייליש אין מה לעשות, ובתה פטריוטית בנשמה תפרה לאמה מסיכת בד שחורה עם רקמת USA. האמת, לא רע, אך לפי החדשות האחרונות זה לא באמת מגן מפני משהו.

"בתחילתו של שבוע חדש בואו נשמור על עצמנו ועל הסובבים אותנו, נשמע להוראות, ונעטה מסיכות לפנים ביציאה למקומות ציבוריים בכדי להגן על מי שעלול להידבק בנגיף הקורונה", כתבה איוונקה בדף האינסטגרם הרשמי שלה, "אתם יכולים למצוא הוראות ברשת כיצד להכין מסיכות פנים בעצמכם, אפילו אני ואראבלה הכנו אחת. רק זכרו - מסיכות הן חשובות, אך הכי חשוב לשמור על ריחוק חברתי". מסכימות, רק אל תתרחקי יותר מדי.

עוד בוואלה!

מה במשבצת? מלניה ואיוונקה טראמפ משדרות עסקים כרגיל

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ איחוד האמירויות הערביות. רויטרס
בביקור האחרון בדובאי בשמלה זהובה. איונקה טראמפ/רויטרס
איוונקה טראמפ. AP
מה הכנת אז לחג הפסח? טראמפ בחליפת משבצות/AP
איוונקה טראמפ מייק פנס קארן פנס. GettyImages
מתגעגוץ לירידות עוצרות נשימה מהמטוס. איוונקה טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully