וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחרה נכון: ניקולה פלץ, ארוסתו של ברוקלין בקהאם בשמלה מטריפה

ברוקלין בקהאם הודיע בסוף השבוע כי הוא נישא לבת זוגו בחודשים האחרונים, השחקנית האמריקנית ניקולה פלץ. בתמונה המאוהבת - שמלה של אימא ויקטוריה ויהלום למיוחסות

אתר רשמי

בווידאו: משפחת בקהאם בשורה הראשונה בתצוגה של ויקטוריה בקהאם, 2018.

בסוף השבוע בישר ברוקלין בקהאם קבל עם ואינסטגרם כי הוא הציע לבת זוגו, השחקנית האמריקנית ניקולה פלץ, להינשא לו. "לפני שבועיים ביקשתי מהנפש התאומה שלי להינשא לי והיא אמרה כן. אני הגבר הכי בר מזל בעולם, אני מבטיח להיות לך הבעל הטוב ביותר, ויום אחד האבא הטוב יותר. אני אוהב אותך, בייבי". בקהאם ג'וניור, רק בן 21 (אחי, לאן אתה ממהר?) ופלץ היפהפייה בת ה-25, השיקו את האירוסין בתמונת אינסטגרם מהאגדות, כשהכלה המיועדת דאגה לפרט החשוב ביותר בזוגיות - להתחבב על החמה לעתיד!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שמלת ההכרזה של ניקולה פלץ

פלץ לבשה שמלה צהובה מתנפנפת עם ראפלס בכתפיים ובאיזור המותניים, מקולקציית אביב-קיץ של האחת והיחידה ויקטוריה בקהאם, מחשוף עמוק בחזה ומקסי באורכים שונים. ברוקלין, אושיית סטייל מדויקת, בחר עבור ארוסתו (בעזרת אימוש ויקטוריה) טבעת עם יהלום מרכזי בגודל חמישה קראט, שייפ אמרלד, (לא נכנס לרמות ניקיון, אבל יש על מי לסמוך) בעלות משוערת של כ-650 אלף דולר.

אז מה אתם לא יודעים על הכלה המיועדת ניקולה פלץ? הבלונדינית המשגעת בת 25, שחקנית אמריקנית (יהודייה), אקסית של אנוואר חדיד, אח של בלה וג'יג'י ובת למשפחה מיוחסת. אביה הוא נלסון פלץ, איש עסקים מיליארדר, ואמה דוגמנית עבר בריטית בשם קלאודיה הפנר. לפלץ שישה אחים ואחות, ביניהם השחקן וויל פלץ ושחקן ההוקי קרח בראד פלץ. ברזורמה המקצועי שני סדרים מסדרת "הרובוטריקים" כשהיא מככבת בתפקיד ראשי ועוד קומדיה בשם "צעירים באורגון" לצד כריסטינה אפלגייט. הגעת למשפחה הנכונה, רק תשמרי על סטייל והכול יהיה בסדר.

עוד בוואלה!

הטריקים שלא הכרתן לאיפור ריסים משגע

לכתבה המלאה
ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם. GettyImages
עכשיו זה רשמי - הפאוור קאפל החדש של התעשייה. ניקולה פלץ וברוקלין בקהאם/GettyImages
ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם. GettyImages
חזקים בלוק "אהבה בשחקים". פלץ בז'קט עור של בלנסיאגה/GettyImages
ניקולה פלץ. GettyImages
יופי טבעי. עשתה שטיחים אדומים הרבה לפני הזוגיות עם בקהאם ג'וניור/GettyImages
ניקולה פלץ. GettyImages
הגיעה למשפחה הנכונה. ניקולה פלץ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully