וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קז'ואל, בלי טיפת מלכותיות: מייגן מרקל משוטטת בכובע קש

12.7.2020 / 10:30

הדוכסים לשעבר יצאו ליום סידורים בבוורלי הילס ובחרו בלוק קז'ואלי למדי, בלי שום זכר לגלאם של התקופה בארמון. למרות שהם היו מכוסים מכל הכיוונים, גם כדי להגן על עצמם מפני הקורונה וגם כדי להגן על עצמם מהשמש, צלמי הפפראצי זיהו אותם. תודו שהתגעגעתם

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

תודו שהתגעגעתם. בשנתיים האחרונות כמעט סבלנו מ"מנת יתר" מבני הזוג המלכותיים מייגן מרקל והנסיך הארי. הם היו בכותרות באופן בלתי פוסק, תמונות שלהם פורסמו על בסיס יומי ולא עבר רגע בלי עדכון על חייהם - לאן הם הלכו, עם מי דיברו, עם מי רבו ומה עושה ארצ'י הקטן. פתאום הגיעה תקופת שקט. זה התחיל כמובן בהודעה על פרישה מבית המלוכה והמעבר לקנדה ואז לארצות הברית, והמשיך בסגר הקורונה שמנע מכולם לצאת החוצה. כך יצא שבמשך כמה חודשים ארוכים התמעטו מאוד הידיעות והתמונות של מייגן והארי, ואחרי שהתרגלנו אליהם - זה בהחלט היה חסר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז הבשורות הטובות הן שתקופת השקט כנראה הגיעה לסיומה, והנה אנחנו זוכים שוב לראות את הרויאלס לשעבר בטיול של אחר הצהריים שכולל כמה פגישות בבוורלי הילס, שם הם מתגוררים בימים אלו. השניים יצאו מהבית בלוק הכי קז'ואל שיש, בלי טיפת זוהר לזכר הימים שלהם כבני מלוכה. ונראה שזה בעצם החיים החדשים שהם ביקשו לאמץ לעצמם, רחוק מכל ההילה המלכותית. גם המלתחה היקרה של מייגן, שזכתה לכינוי "בזבזנית הארמון", התחלפה, לפחות באופן חלקי, באאוטפיטים במחירים נגישים.

עוד בוואלה! אופנה

מייגן מרקל לבשה חולצה שיש לכולנו בארון

לכתבה המלאה

השניים תועדו כאמור בסוף השבוע, ועל אף שהיו מכוסים מכל הכיוונים כדי להגן על עצמם מפני הקורונה ומפני השמש - צלמי הפפארצי לא התבלבלו וזיהו אותם. מייגן לבשה שמלת פשתן לבנה רחבה בלי שרוולים של המותג magic linen שעולה 76 דולר. להשלמת הלוק הקייצי בחרה מרקל בכובע קש רחב שוליים של ג'נסה ליאון, מעצבת מלוס אנג'לס, שעולה 270 דולר - מחיר קצת פחות נוח. ובשביל בכל זאת להרגיש גלאם, נעלה נעלי בובה שטוחות של שאנל שעולות 750 דולר ועל פרק ידה ענדה שעון של קרטייה.

הנסיך הארי מצדו לבש ג'ינס וחולצת טי אפורה עם צווארון וכובע מצחייה, אולי כדי להתחמק מעדשת צלמי הפפראצי. שניהם הקפידו על מסיכות פנים כירורגיות, בעיקר בגלל הקורונה, אבל גם אולי כדי לנסות ולהסוות את עצמם מעט. ולמקרה שתהיתם איפה בייבי ארצ'י היה בכל הזמן הזה, אז ובכן, הוא נשאר בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully