וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לה מתחרות: גם בסופר רוזי הנטינגטון וויטלי נראית מושלם

הדוגמנית, שידועה כפאשניסטה הכי מחוננת בתעשייה יצאה ליום סידורים וקניות בסופר השכונתי בלוק קלאסי ומדויק. שמלת סריג בגוון שמנת, כפכפים ותיק סופר יוקרתי. כמה אפשר להיות מטריפה תגידי?

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת האופנה של בוטגה ונטה במילאנו, 2017.

בעיצומו של גל שני, הבילוי השבועי שלנו חזר להיות קפיצה למכולת השכונתית, ואם התמזל מזלנו סיבוב שופינג בסופר-פארם, כי אין כמו רכישה של מגבונים אנטי-בקטריאליים ועוד סיבוב מפנק במחלקת האביזרים לשיער. ובנימה רצינית יותר - באמת שקשה לשמור על סטייל בימים אלו. נראה כי החשק העז לבגדים יפים מעט התערער, ולכן, כשאנחנו נתקלות בפפראצי לא מתוזמן של נשים שלא מוותרות על האופנה גם ביום סידורים בסיסי - אנחנו נזכרות שיש תקווה!

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלכת השיק הבלתי מעורערת והדוגמנית המובילה רוזי הנטינגטון וויטלי, אשר מתגוררת בלוס אנג'לס קפצה לסופר להתחמש בכמה מצרכים ופופרצה כשהיא יוצאה מהחנות עמוסה בכול טוב ולבושה בשיא הדיוק. וויטלי בת ה-33, בחרה בשמלת סריג באורך מידי, עם שסע קטנטן בצד של אנה קוואן (355$) בגוון שמנתי, אליה התאימה מסיכת פנים של המותג סקימס של קים קרדשיאן, בין הנוחות שנראו בשוק, אנחנו מוכרחות לציין, ובעלות מצחיקה של 8$ בלבד.

עוד בוואלה!

מסתערות על החופים: הדוגמניות נופשות בבגדי ים

לכתבה המלאה

הכפכפים הקלאסיים של סן לורן בעלות 316$, תיק שק מדגם ג'ודי של בוטגה ונטה בשתי וערב בגוון חול, ומשקפי השמש האהובים עליה עם עדשות בשייפ מרובע ומסגרת זהובה של בוטגה ונטה גם כן בעלות 385$. אז נכון, לרובנו אין את המזומנים של וויטלי, בטח ובטח לא את הגישה המהירה שיש לה למותגי על, שרק מריירים על הרגע בו היא תלבש את הפריטים שלהם, אבל לחלוטין מדובר באושיית סטייל מחוננת ששומרת תמיד על קלאסיקה עם הפריטים הכי חמים בשוק ולא נגררת לטרנדים. מעריצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully