וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית קטן בערבה: השמלה שכל אישה תרצה במלתחה שלה

22.7.2020 / 8:00

עברה שנה וחצי מאז שהשמלה הזו יצאה לאור, אבל ההתלהבות ברשת נרשמת דווקא בחודשים האחרונים. שמלה כפרית עם פרינט פרחוני, שרוולי 3/4 תפוחים מגניבים וכיווצים מחמיאים בחזה, חובבות הסגנון הבוהמייני יעופו

במדינה חמה כמו ישראל, בה משך הקיץ מאפיל על עונת החורף, יש מקום לתת תשומת לב מיוחדת לאגף השמלות במלתחה. מדובר בקטגוריה הכי פרקטית וכיפית שיש, ולכן אנחנו חוזרות אליה שוב ושוב ושוב. רשימת היתרונות בלבישת שמלה מתחילה בקלות של להתארגן על הופעה המבוססת על פריט אחד, שלרוב לא מעיק על הגוף כמו מכנסי ג'ינס או שורטס. בנוסף, היא חוסכת את הכאב ראש של מציאת טופ מתאים למכנסיים או לחצאית, ותמיד אפשר למצוא את האחת שהכי מתאימה לכל מטרה כמו גם למצב רוח ולמצב הגוף.

לכן, הגענו למסקנה שאגף השמלות שלנו דורש עבודת אוצרות איטית ומחושבת, תוך דילוג על רכישות ארעיות לפני שסיימנו את שיעורי הבית. לא לדאוג, זה ממש לא כמו אלו הבלתי מהתיכון. פשוט צריך לדעת מהיכן לקבל השראה ולאתר את אלו הוויראליות. ולא, אם כולן יקפצו מהגג אנחנו לא נצטרף לחגיגה. העובדה ששמלה מסוימת פופולרית אצל ה'איט גירלז' הלוהטות אינה אוטומטית נכונה גם עבורנו. מה שכן, ויראליות ברשת היא סנן מעולה, ובהחלט נרצה לבחון לעומק שמלה כזו.

על הגריל - שמלה מבית Dôen, לייבל הפועל כקולקטיב של מעצבות היושבות בסנטה מוניקה, לוס אנג'לס. אבל לפני השמלה הספציפית, חובבות הסגנון הבוהמייני, מהסוג שמשלב צבעוניות דהויה במראה אימא אדמה עם גזרות של כותנות לילה ואלמנטים מסדרת העבר 'בית קטן בערבה', יתמוטטו מכל השמלות בקולקציה של דואן. מומלץ לדפדף בעמוד הבית shopdoen.com.

עוד בוואלה!

לשלוף מהבוידעם: חולצות מכופתרות קצרות שישדרגו את הלוק

לכתבה המלאה

דגם Bijou ב-325$, זה שאי אפשר לחמוק ממנו באינסטגרם לאחרונה, הוא בכלל חלק מקולקציית אביב 2019. שמלת מקסי המגיעה בדפוסים פרחוניים דהויים בגזרה של סטרפלס אלסטי המחובר לשרוולים באורך 3/4 התפוחים בתחילתם, צמודים במרכזם ומסתיימים באמרת מלמלה. חלקה התחתון של השמלה מורכב מחצאית עתירת בד. יחד עם שרוכי קשירה בקו המותן ובקו המחשוף מתקבלת שמלה מלאת אפשרויות למשחק.

קל לנו להבין מדוע השמלה המסויימת הזו ממשיכה לככב ברלוונטיות שיא גם שנה וחצי אחרי שנחשפה לראשונה. ואצלנו היא עברה את המבחן בהצלחה והתקבלה למלתחה. הווירטואלית (בינתיים). פיסים אחרונים בסייל ניתן להשיג באתר האונליין net-a-porter, עם 30% על הגוון התכול ו-40% על גרסת הבז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully