וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציצות למלתחה: מצעד הביקיני המפואר של בר רפאלי

17.7.2020 / 8:20

בר רפאלי נשבעת שהיא עושה עוד דברים מלבד להשתזף, אבל לא מצאנו לזה שום תיעוד. אז החלטנו שזה בדיוק הרגע לפשפש לה במלתחה ולבדוק מה היא לובשת לימים שלה על שפת הבריכה

ניר פקין

השבוע העלתה בר רפאלי תמונת ביקיני לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אני נשבעת שאני עושה עוד דברים מלבד להשתזף ולהתאמן". בכך היא למעשה מסכמת את הנראות האופנתית שלה ברשתות החברתיות: בגדי ים ובגדי ספורט. כיוון שכושר, גמישות והתמדה באימונים כמו של רפאלי (35) קצת יותר קשה להשיג, החלטנו להתרכז במה שכן נגיש עבורנו - קולקציית בגדי הים של הטופ מודל הישראלית.

לצד אותו כיתוב, העלתה רפאלי תמונה שלה בביקיני סטרפלס בצבע שחור של המותג הונזה ג'י עם כובע באקט (שידוע בכינויו "כובע טמבל", בגרסתו הישראלית) בפרינט בנדנה שיקי. אין יותר טרנדי מזה. אם חשקה נפשכן בדגם, כדאי שתכירו שהמחיר שלו הוא 600 שקלים, וניתן להשיג אותו בצבעים נוספים כמו ורוד בהיר, ברונזה, ירוק זית וכתמתם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

יומיים קודם שיתפה בר שוב תמונת ביקיני שלה, ושוב בגזרת סטרפלס, הפעם בגוון מנטה-אפרפר - וזו רק ההתחלה. בר גם הוציאה לנו את העיניים עם ביקיני כחול-טורקיזי ושרשרת עם שמות ילדיה - אל, ליב ודוד, וכן בגד-ים בגווני כחול-לבן של שני שמר עם כובע קש שיקי ומשקפי שמש של קרולינה למקה, אלא מה.

עוד בקולקציית בגדי הים של רפאלי מהקיץ הנוכחי - שלושה בגדי ים מהמותג המקומי דה רוקוקו. הראשון הוא ביקיני סטרפלס בצבע חום שוקולד עם טקסטורת קווים שעולה 260 שקלים לחלק העליון ו-210 שקלים לחלק התחתון. השני הוא ביקיני עם טופ במחשוף עגול באותו צבע חום שוקולד שעולה 240 לחלק עליון ו-190 לחלק תחתון. דגם שלישי ששיגררה רפאלי לרומי ספקטור, מי שעומדת מאחורי המותג דה רוקוקו, הוא בגד-ים אפרפר באותה טקסטורת קווים ומחירו זהה לקודמים - 260 לחלק עליון ו-210 שקלים לחלק התחתון.

עוד בוואלה! אופנה

בת הים הקטנה: קמפיין בגדי הים הלוהט של בלה חדיד

לכתבה המלאה

ומה עוד ראינו על בר רפאלי מתחילת העונה החמה? בגד-ים שלם בצבע ניוד עם שרוך לבן שיוצר קשירות מהבטן ועד החזה של המותג Marysia, ביקיני ירוק זית עם עיטור זהב במרכז החזייה והאחרון ברשימה, בינתיים לפחות, הוא בגד ים מנומר של המותג טרופיק אוף סי בעיצובה של הדוגמנית קנדיס סוונופול. את הדגם הזה היא כבר הציגה לראווה בעבר - כשלבשה אותו בשנה שעברה במהלך חופשה במלדיביים, והבשורות הטובות הן שעדיין ניתן להשיג אותו תמורת 515 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully