וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצר ולעניין: החולצה המושלמת לגברים בקיץ 2020

16.7.2020 / 8:00

חופשה טרופית כבר לא תהיה השנה, מקסימום בטן-גב במלון בוטיק בטבריה, אבל זה לא אומר שאי אפשר לדפוק הופעה גם לבילוי קליל על חוף הים. גברים, ככה תעבירו את ה'סטייקיישן' שלכם בסטייל

אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
מימין: פול אנד בר, 129.90 ש"ח | GAP לטרמינל איקס, 179.90 ש"ח | hm ב-79.90 ש"ח/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

אחד אחרי השני, יכולתי לשמוע את האסימונים נופלים בשבועות האחרונים. אחד אחרי השני, כל חברי הבינו שלא, ממש לא יהיה נופש בחו"ל השנה. זה לא קורה. בלי חופים בתוליים, בלי קרנבל המוני, בלי איים בודדים או מזרן שצף על בריכת אינפיניטי, ממש לא, אולי בשנה הבאה, אם יתמזל מזלנו ונצליח להירגע מנגיף שמשגע את העולם.

חוץ מזה, שבאילת פחות לח מאשר במיאמי, שמעתי שטבריה לוהטת בתקופה הזאת של השנה וצימר מבודד הוא אחלה פתרון לאלה שמפחדים לבוא במגע עם שאר העולם. אז מה אם זה לא כולל את המעבר בנתב"ג או שהתפוסה במקומות השווים בארץ מגיעה לשיא רק בגלל האיסור לצאת לחו"ל. ומי בכלל צריך שופינג אופנתי או סייל מעבר לים, כשאפשר להשיג כאן כמעט הכל במשלוח עד הבית? טוב, רק כמעט.

אלכסנדר סקרסגארד. splash
חתיך, גם בגלל החולצה. אלכסנדר סקארסגרד במכופתרת קצרה בדוגמת עלים/splash

מה שגרם לי לחשוב: היום, כשהגברים הישראלים יוצאים לכיכר העיר או למסעדה פתוחה אל מול הים, ממש כפי שהיו עושים אם היו במיקונוס, מנהטן או בקוסומוי, למה שלא יתלבשו בהתאם לנסיבות? זה שאתם צועדים על הטיילת בעיר הבית, חמש דקות נסיעה מההורים ולא במרחק של אלפי קילומטרים מהם, ממש לא מאפשר לצאת בפיג'מה, בגופיית סבא או חולצה מהטירונות. כי מי אמר שלעבור את החודשים החמים ב'סטייקיישן', סוג של חופשה בבית, לא מצריך אאוטפיט בהתאם למצב?

עוד בוואלה!

לבנים-לבנים: גברים, זה הזמן שתתחילו להשקיע גם בתחתונים

לכתבה המלאה

אז אפשר להוציא הון עתק על בגד-ים או שניים לטובת רגעים מול הגלים, אפשר להסתובב ברחוב בלי חולצה ולהסתכן בדו"ח על הטרדת הציבור - אבל אפשר גם לעדכן את הלוק כדי שיתאים לעלייה באחוזי הלחות. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא באמצעות חולצת כפתורים מרעננת בעלת שרוול קצר, כזאת שהולכת עם מכנסיים קצרים או ארוכים, בפנים או בחוץ, בשילוב סנדלים או נעלי ערב.

כריס פיין. GettyImages
אלגנטי אבל נטול מאמץ, במכופתרת קצרצרה בהדפס גלים. כריס פיין/GettyImages
בראד פיט ב"היו זמנים בהוליווד". היו זמנים בהוליווד,
רטרו בצבע. בראד פיט לובש מכופתרת בהדפס צהבהב מצויר מעל לטי-שירט, ב"היו זמנים בהוליווד"/היו זמנים בהוליווד

הלוק: חופשה בקריביים פינת הגינה של החבר'ה

כנראה שעד לשנים האחרונות, לא היה פריט נלעג יותר אצל חובבי האופנה המסוקסים מהמכופתרת הקצרה - שמזכירה את מה שלבשו פעם עובדים בתחנות דלק נידחות וטכנאי מחשבים גיקי, סוכני מכירות מזיעים או פקידי בנק מיובשים. רק שאז, הגיעו בתי האופנה הגדולים דוגמת גוצ'י, טום פורד וסן לורן, כמו גם מותגי הרחוב היקרים יותר (בהם של המעצב ג'ון אליוט, או רשת אול סיינטס) והפכו את החולצה המכופתרת בעלת השרוול החצוי לנחשקת לפחות כמו חופשה בקריביים. הכל, תוך כדי שהם מקבלים השראה מגברים אייקונים בתור הזהב של הוליווד, ממרלון ברנדו וג'יימס דין ועד לאלביס פרסלי הצעיר.

אהרון פול. GettyImages
חייתי ופתוח/GettyImages

אז למה מכופרת קצרה היא פריט החובה לגברים בקיץ 2020? בעיקר בגלל שהפריט הכי נכון על מנת לחוש "חופשה בבית", במיוחד במדינה ים תיכונית כמו שלנו, הוא פרקטי ובדרך כלל עשוי מבד נושם, כזה שלא צמוד מדי על הגוף. פיו.

הוא כמעט תמיד מגיע בצבעים בוהקים או מבד שכולל דוגמאות מרגשות - ומשדר קלילות וחוסר מאמץ, מבפנים החוצה. פאן.

הוא מתוחכם ורב-גוני יותר מסתם טי-שירט, כך שאפשר ללבוש את החולצה הקצרה פתוחה מעל לגופיה, יש כאלה שיאהבו כשהיא מכופתרת עד לצווארון (הקובני) שלה או דווקא מאווררת לחלוטין באזור החזה. היידה!

שימו לב שהשרוולים לא ארוכים מדי, כך שתאלצו לקפל אותם ותפגעו בלוק הזורם. בדקו שהגזרה לא צרה באזור הכתפיים, מה שיוצר מראה נוקשה יותר. כמו כן, וודאו שהחולצה לא קצרה עבורכם, כך שאתם לא מסוגלים להכיס אותה לתוך המכנסיים במידת הצורך. עכשיו, לבחירת החולצה.

seperator

זמרים לטיניים עם סיגר וראפרים שובבים אוהבים אותה בצילומי קליפים, שחקנים שמבינים עניין לא מוותרים עליה כשהם עומדים מול הפלאשים במסגרת פסטיבל קיצי, כמו גם היפים והעשירים כשהם עוברים מהיאכטה שעוגנת בריביירה האירופית לארוחת ערב בכיכר העיר העתיקה, אז למה שגם אתם לא תיהנו ממראה ריזורט בעודכם מבלים בגינה של חברים? הכל תלוי בחולצה.

אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

דבר בפרחים (מהדוגמן, המעצב מעוז דהאן, בכיוון השעון): קלאסיקת רנסאנס למותג נובוריש דוג, 480 ש"ח | ציפור גן עדן של LEVIS, 349 ש"ח | מנקרת עיניים ובוהקת מבית זארה, ב-169.90 שקלים | פריחה מונוכרומטית של פפה ג'ינס, 249 ש"ח | חולצת הוואי קלאסית באתר Next, ב-86 שקלים.


חובבי הז'אנר, יכולים להבחין בכמה סוגים של חולצות מכופתרות קצרות. ישנה הפרחונית, בדוגמת פרחים בשלל גוונים, צורות, גדלים ומינים. "חולצת הוואי", כפי שכינו אותה פעם, אבל גם בדוגמאות טבע דומם ששואבות השראה מציורים בסגנון המזרח הרחוק של אסיה או דווקא מהפרחים של אמנים אירופאים מהמאה ה-19 בהם מונה, ואן גוך או רנואר.

יש שיבחרו בדוגמה מינימלית או בפרט מעניין בחולצה על פני הפרינט - אבל לא יוותרו על הצבע הבוהק. אלה, ישמחו ללבוש מכופתרת עם פסים עדינים או דוגמה גאומטרית דקה, או דווקא קפלים עדינים שלא מעוותים את צורת הגוף, אלא יוצרים טקסטורה מעניינת בגוון אחיד.

אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

צבעוניות או לא להיות: פנתר ורוד מאוד ל-hm, ב-99.90 ש"ח | כחול רויאלי בתוספת כפלים עדינים ל-Cos, ב-355 ש"ח | פסים עדינים למתחילים, להשיג ב-H&O, במחיר 89.90 ש"ח

אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות. יחצ, מערכת וואלה! NEWS
אופנת גברים - חולצות מכופתרות קצרות/מערכת וואלה! NEWS, יחצ

טרופיקל ווייב (מהדוגמן, בכיוון השעון): איים של קסטרו, 99.90 ש"ח | עלים בשחור-לבן לרנואר מן, 159.90 ש"ח | נגיעות צבע טרופיות של גולף, ב-179.90 שקלים | עלים אדומים מושלמים של המותג בננה רפאבליק לאתר טרמינל X, ב-249.90 ש"ח

אבל נדמה שהדוגמה החביבה על מעצבי החולצות הקצרות עם הכפתורים, היא הדוגמה אקזוטית - קלאב טרופיקנה אם תרצו, שכולל איים, עצי דקל ועלי ענק, פירות לצד תוכים בצבעים זרחניים, ענפים בשחור-לבן או דוגמת ג'ונגל חייתית, הכל הולך ומתאים, הכל שולח אותך, גם אם רק במחשבה ובתחושה, אל מעבר לים. ולחשוב שלא היית צריך להחתים דרכון.

seperator
חולצת כפתורים לגבר של זארה. זארה,
הדפס אבסטרקטי בגוונים שמתאימים מבוקר ועד ערב | זארה ב-169.90 ש"ח/זארה
חולצת כפתורים לגבר של נובוריש דוג. נובוריש דוג,
חייתי בגווני אדמה | נובוריש דוג ב-480 ש"ח, להשיג באתר ובחנות המותג/נובוריש דוג
חולצת כפתורים לגבר של לי קופר. עופר חגיוב,
שחור-לבן עם טוויסט | לי קופר, 199.90 ש"ח/עופר חגיוב
אדם לוין. GettyImages
מזיע על הבמה, מאוורר באזור בית החזה בחולצת כפתורים קצרה. סולן מארון 5, אדם לוין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully