וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחוברת: איוונקה טראמפ בלוק יקר להחריד

15.7.2020 / 10:45

הבת הראשונה של ארה"ב השיקה אתר חדש המסייע במציאת עבודה - ובחרה לעשות את זה בלוק יקר במיוחד. למרות האירוניה הזועקת מהבחירה האופנתית הזו, אנחנו חייבות להודות שמדובר באאוטפיט מושלם

מי ומה איוונקה טראמפ/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

במרכז הסיפור האירוני של היום עומדת הבת הראשונה של ארצות הברית והיועצת בבית הלבן - איוונקה טראמפ. בתו של הנשיא דונלד טראמפ השיקה אתמול אתר שמטרתו לסייע במציאת מקומות עבודה חדשים לאמריקנים בכל הגילאים ועם כל ניסיון תעסוקתי שהוא. עד כאן נשמע כמו צעד חשוב והכרחי בתקופת התאוששות המשק ממשבר הקורונה, אלא שטראמפ החליטה לעשות זאת באאוטפיט שעלותו כ-7,000 דולר, שזה הרבה יותר מהשכר החודשי הממוצע במשק הישראלי.

יחד עם זאת, למרות האירוניה הצורחת מהבחירה האופנתית הזו, אנחנו חייבות להודות שמדובר באאוטפיט מושלם בלי אף פגמים. ועדיין, הטיימינג ללבוש אותו דווקא בסרטון שפונה למחפשי עבודה - הוא מעט חסר רגישות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אז מהו אותו לוק יוקרתי? ליום עבודה שכולל גם צילום סרטון לעמוד האינסטגרם שלה שבו היא מציגה את הפרויקט החדש, בחרה טראמפ ללבוש חצאית פליסה לבנה עם חגורה תואמת וחולצה מכופתרת באותו הצבע עם שרוולי בלון. שני הפריטים שייכים למעצבת אמיליה וויקסטד, החביבה במיוחד על הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. עלות החולצה 750 דולר והחצאית עם החגורה עולה 1,320 דולר. אולי זה הזמן לקחת שיעור ממידלטון על חסכנות ומיחזור לוקים?

בגזרת האקססוריז, אם שמים בצד את מסיכת הפנים הלבנה שעטתה על עצמה איוונקה ברגע שיצאה מסט הצילומים אל המרחב הציבורי, נבחרו סנדלי עקב זהובים של ג'יאנביטו רוסי שעולים 815 דולר. לצדם, תיק עור לבן של שאנל שהקפיץ בענק את מחיר הלוק - ועלותו 4,500 דולר.

עוד בוואלה! אופנה

היידי בת ההרים: איוונקה טראמפ נופשת בסטייל

לכתבה המלאה

התגובות לסרטון היו מגוונות. בעוד שהיו את אלה שהשתלחו בה ובפרויקט החדש, בסגנון: "הילדה של אבא שלא עבדה יום בחייה, תמצאי מה לעשות עם עצמך בזמן המגיפה", או: "תגידי לאבא שלך להתפטר", היו גם כאלה שהתלהבו והגיבו: "את תהיי האישה הנשיאה הראשונה". והיו גם כאלה שהתייחסו ללוק: "וואו, את נראית פשוט מדהים".

עם אותו לוק העלתה איוונקה פוסט נוסף לרשת החברתית שבתוכו מסר פוליטי, ומן הנמנע, עורר גם הוא סערה ויצר שלל ממים ברשתות החברתיות. הבת הראשונה הצטלמה עם פחית שעועית של מותג המזון Goya שלאחרונה סובל מחרמות בקרב האוכלוסייה ההיספנית בארצות הברית. זאת, לאחר שמנכ"ל החברה, שמשווקת מזון לטיני, התארח בבית הלבן ואמר כי "זו ברכה שיש לנו מנהיג כמו דונלד טראמפ". בתגובה לחרם על המותג, החליטה הבת הראשונה לפרסם פחית מזון שלו ולכתוב לצד התמונה: "אם זה Goya - זה חייב להיות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully