וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים אור אזולאי: "אנשים צריכים לשחרר מזה שאני דוגמנית"

היא יזמית, כוכבת נוער ושחקנית, ובשנים האחרונות גם מעצבת מצליחה. לרגל השקת קולקציה מיוחדת באתר אופנה מהגדולים בארץ, היא מספרת לנו על ההצלחה הגדולה לפני גיל 18, כיצד מצאה ברכה דווקא בקורונה, ואיך מג'נגלים אימפריה של נערה אחת עם בגרות בספרות

קים אור אזולאי/עידו שחם

(בווידאו: קים אור אזולאי על מותג הכובעים שלה - KimOr)

קים אור אזולאי אולי רק בת 17 אבל ביום שלה יש 29 שעות, לא 24. היא שחקנית, כוכבת נוער, ובשנים האחרונות גם אשת עסקים מצליחה. מותג הכובעים שלה - KimOr - התרחב בימים אלה לשיתוף פעולה מסקרן המושק היום (ראשון) בטרמינל X, אחד מאתרי האופנה הגדולים בישראל.

אם תשאלו אותה, הקורונה לא תפסה אותה לא מוכנה. חרף המצב היא מצליחה לג'נגל בין צילומים לשתי סדרות (עונה שנייה של "הקומה האחרונה" ו"מחנה אבא"), קבלה לתיאטרון צה"ל, תיחזוק חשבון אינסטגרם עם קרוב לחצי מיליון עוקבים, ואם זה לא מספיק, גם בגרויות.

את בשיא תקופת הבגרויות כרגע, איך הולך?
"אני ממש בדרך לבית הספר לשיעור שיימשך עד הלילה כדי להתכונן לבגרות בספרות. אני בלחץ שיא כי הייתי מהבוקר בעבודה, ואת יודעת איך זה בגרויות, רק מתיישבים ללמוד וזה מלחיץ, אבל מאמינה שיהיה טוב".

מן הסתם הקורונה מקשה.
"האמת שלא. דווקא בזכות הקורונה נכנסתי עוד יותר ללימודים. הישיבה בבית והלמידה דרך הזום גרמה לי ממש להשקיע, ואיך שהתחילו הקלות הקורונה זה נתן לי תמריץ לחזור לבית הספר, אז אני מתקתקת".

עוד בוואלה!

תיק של לואי ויטון ועגילים מפריימרק: קים אור אזולאי יודעת איך לבזבז

לכתבה המלאה

את מולטי טסקרית, איך הקורונה השפיעה על חיי היומיום וניהול הזמן שלך?
"דווקא בתחום ניהול הזמן אני מרגישה שזה פחות השפיע. מאז שאני זוכרת את עצמי אימא שלי לימדה אותי לנהל זמן בצורה מאוד טובה ,ואני עד היום יושבת איתה על זה. זה מרגיש שיש לי 29 שעות ביום ולא 24, הייתי ממש ספידי מקווין בחודש האחרון. אני משתדלת לנצל כל דקה ביום, בין אם זה בית ספר, לימודים, אימון, צילומים, עבודה".

אז הקורונה היא בעצם ברכה?
"אני משתדלת להסתכל על הכל בעין חיובית. תודה לאל הקורונה לא הגיעה אליי או לקרובים אליי אז יכולתי להתמקד בצד הטוב שלה. היא נתנה לי יותר זמן לעצמי, לחשבון נפש, אני מרגישה שהתבגרתי ועברתי שינויים".

איפה את מרגישה יותר בבית? בדוגמנות, במשחק, בעיצוב?
"אנשים צריכים לשחרר מזה שאני דוגמנית. את יכולה לקרוא לזה אשת עסקים, יזמית, בעלת מותג אופנה. אני מעצבת, אני לא דוגמנית. אני חושבת שאין כזה דבר להרגיש יותר בבית במקום מסוים, כל מקום מוציא ממני משהו אחר. בתחום המשחק אני נותנת לכל הצדדים של קים להשתחרר. אם זה הטומבוי לתפקיד מסוים או הבוגרת יותר לתפקיד אחר. אז גם בתחום האופנה אני בעצם נותנת לבוגרת שבי, לגלגלים שבמוח לעבוד חזק יותר, למקצועיות, לאשת עסקים שבי, לצאת החוצה. לאחרונה הייתי במדידות לתכנית הקיץ 'הקומה האחרונה', לה אנו מצלמים עונה שנייה, ומדדתי עשרה לוקים שונים - כל לוק היה בסטייל אחר, מנשית לספורטיבית לטומבוי".

את מותג הכובעים שלה, KimOr, ייסדה בגיל 14. לפני שנתיים הגיע הטלפון הראשון מטרמינל X, שמיצב אותה לצד שלל מותגים כמו נייקי, מנגו, ליווייס וקלווין קליין, וסייע להפיץ את בשורת הכובעים שלה לכל בית בישראל. ההתרחבות הגיעה לפני כחצי שנה, אז עיצבה קים לאתר קולקציה בת 70 פריטי לבוש תחת השם "KIMOR X TERMINAL X", הכוללת שמלות, חליפות, אוברולים, חצאיות וגופיות, אותם היא מגדירה כ"בייסיק עם תחכום".

מהיכן הגיע החיבור לאופנה?
"מהבית. אימא שלי מאוד אוהבת אופנה. את יכולה לראות תמונות שלי מגיל צעיר - היא תמיד הלבישה אותי בכובעי ברט, בסרבלים ובג'ינסים. תמיד נראיתי הכי פיין. עם הזמן התחלתי להתעניין בזה גם אני. מגיל שמונה הייתי באה הכי סטייל לבית הספר, תמיד היו לי את הפריטים הכי שווים ותמיד התעניינתי במה אני לובשת".

ומתי הבנת שזה משהו שאת יכולה לעשות ממנו כסף? נכנסת לעולם העסקים לפני גיל 18 עם מותג הכובעים שלך.
"מאז שאני קטנה ידעתי שאוכל לעשות מזה כסף, פשוט לא חשבתי שזה יקרה עוד לפני גיל 18".

בואי נדבר על שיתוף הפעולה החדש, עד כמה היית מעורבת ברמה העיצובית?
"בהכול. זה לא שבאתי לפגישה, סיימתי והלכתי הביתה. היה לנו 'מוד בורד' וישבתי איתם ותיקנו מהסנטימטר הכי קטן, מהבד ועד לצבע. דברים שלא עברו אישור שלי, לא נכנסו לקולקציה. הייתי בזה מ-א' ועד ת'. גם אם מדובר בחצאית הכי פשוטה או בגופייה הכי בייסיקית שיש, יהיה להם את הפיינל טאץ' שלי, זו אני ב-100%".

איזה סגנון את הכי אוהבת ללבוש, ואיך הוא בא לידי ביטוי בקולקציה שלך?
"מסתכם בבייסיק. בסופו של דבר הקולקציה הזו נוצרה מהמחשבה של מה חסר לי בארון, מה קים אוהבת ללבוש. הרי כל מה שאני לובשת ביומיום זה דברים שמביאים לי להשקות, אבל בבסיס שלי אני בייסיקית עם נגיעה של תיחכום".

קים אור אזולאי לובשת בגדים מהקולקציה בעיצובה לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי, אתר רשמי
חליפה ורודה עם מכנסיים קצרים, מתוך הקולקציה KIMOR X TERMINAL X/אתר רשמי, דימה טליאנסקי

ומי קהל היעד לקולקציה?
"אני חושבת שבנות מגיל 12 ועד גיל 28 קל. בעיקר בנות שאוהבות את התחכום. הרי היום מה שהכי חזק זה הבייסיק בסטייל. הג'ינס הפשוט, הגופייה הנכונה, השמלה שלא צריכה להגיד הרבה בשביל שייראו אותה, וזה משהו שכולן יכולות להתחבר אליו. הקולקציה רחבה ומגוונת מאוד (249.90-79.90 שקלים), מצמודים ועד רחבים, לבוש חוף וערב, אלגנט וסטריט-וור. הפריט האהוב עליי הוא דווקא חליפה שנקראת 'קים לוק' בצבע לבן וסגול והיא חליפת הדגל של הקולקציה. בהתחלה לא חשבנו שהיא תהיה אייטם הדגל של המותג אבל היא פשוט אהובה על כולנו, יש בה משהו פשוט נכון".

קים אור אזולאי לובשת בגדים מהקולקציה בעיצובה לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי, אתר רשמי
אוברול תכלת עם הדפס עלים, מתוך הקולקציה KIMOR X TERMINAL X/אתר רשמי, דימה טליאנסקי

כמו לכולם, גם לקים אור אזולאי היה שיבוש בלוח הזמנים, והקורונה אילצה אותה לוותר על לא מעט דגמים מהקולקציה החדשה. "במקור, הקולקציה הייתה אמורה לצאת במאי ולהיות מגוונת יותר", היא מספרת, "הייתי יכולה פשוט להתחיל למכור אבל ממש התעקשתי שסמפלים יגיעו לארץ כדי לראות אותם, לשלוח תיקונים ורק אז להוציא את זה לייצור. הקורונה יצרה מצב שהמון פריטים ירדו מהקולקציה כי פשוט לא הסכמתי שייצאו מהמפעל בסין. זה בהחלט מאוד מאתגר להוציא קולקציה בתקופה כזו".

מעצבים מקומיים נאבקים על קיומים בתעשיית האופנה כל יום. מנקודת המבט שלך - אפשר להרוויח מאופנה בישראל?
"חד משמעית. אפשר להרוויח בכול מקום אם עושים את זה נכון ואם פונים לקהל שמתחברים אליו. בין אם מדובר באופנה עילית או אופנה שהיא נגישה לכולם במחירים סבירים, אפשר להצליח. במיוחד היום כשהכול נהיה גלובלי ובשניה אפשר לעשות שיפינג בינלאומי".

קים אור אזולאי לובשת בגדים מהקולקציה בעיצובה לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי, אתר רשמי
טופ וחצאית קרושה, מתוך הקולקציה KIMOR X TERMINAL X/אתר רשמי, דימה טליאנסקי

לדברי מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק בטרמינל X, התחושות לגבי אזולאי הצעירה בחברה הן חיוביות בצורה בלתי רגילה והצדדים כבר חתמו על חוזה לשלוש קולקציות בשלב התחלתי. "קים היא שותפה עסקית מקצועית ונחושה שמבינה אופנה, מבינה טרנדים ובעלת יכולות מכירה מדהימות, לפעמים קל לשכוח שהיא עוד לא בת 18. הקולקציה משדרת טרדניות וחדשנות ואנו צופים שהמכירות יעמדו על כמיליון שקלים".

קים אור אזולאי לובשת בגדים מהקולקציה בעיצובה לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי, אתר רשמי
ג'קט לבן, טופ גוזייה לבנה וחצאית א-סימטרית משובצת, מתוך הקולקציה KIMOR X TERMINAL X/אתר רשמי, דימה טליאנסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully