וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם שלם של אפשרויות: טופ הסריג הזה הוא כל מה שתצטרכו בארון

במציאות של עודף צריכה, קנייה רגשית ומלתחות עמוסות לעייפה, סריג הרצועות מבית המותג "סימונט" ממיאמי הוא התשובה לכל התלבטות סטייל אפשרית. בין אם בקשירה, ליפוף, כריכה או סיבוב, טופ הכותנה בעל שלושת הצבעים מסתמן כפריט שמצית את דמיונן של הפאשניסטיות

צילום מסך

בווידאו: קולקציית סתיו של בלנסיאגה, שבוע האופנה בפריז, 2017.

במבט ראשון, טופ הסריג של המותג האמריקני "סימונט", היה נראה לנו כמו מנשא צמרירי לתינוק שלא משאיר הרבה מקום לדמיון, או במילים אחרות: ביג נואו נואו. אך היינו חייבות להעניק למותג המסקרן הזה מבט נוסף, ומה שנגלה לנגד עינינו הוא לא פחות מעולם שלם של אפשרויות.

"סימונט", לייבל ה'רדי טו וור' ממיאמי של המעצבת סימונט פריירה, מגדיר עצמו כחנות עצמאית המלקטת עבור נשים פריטי עיצוב ייחודיים מכל העולם. בין שלל השמלות, בגדי הים והמכנסיים המודפסים - כולם על הקו שבין רומנטיקה לבייסיק - מצאנו את טופ הסריג התמוה לכאורה שהצית את דמיונינו.

מחירו של סריג הרצועות הזה הוא 69$ והוא מגיע בשלושה צבעים: לבן, ירוק בהיר ושחור. הוא עשוי בחלקו מכותנה והשאר מאקרילן, שהינו סיב סינתטי המשמש לייצור בדים דמויי צמר. הצעת ההגשה, או יותר נכון - לבישת הטופ - כפי שהיא עולה מהאתר, מראה את דוגמנית ועליה הסריג כשמפתח צוואר הווי מקדימה, מה שמאפשר את קשירת הסריג מאחור ליצירת גב חשוף.

אולם באינסטגרם, היכן שכל הקסם באמת קורה, בחנו הפאשניסטות את גבולותיו של טופ הסריג ואתגרו את חוש הסטיילינג שלהן. אצל רבות מהן נראה הסריג כשהוא מולבש על גופן הפוך, מה שהעמיק את המחשוף שלו לכדי שתי רצועות בודדות על החזה. אחרות לבשו את הטופ בצורה זהה עם מחשוף עמוק אך כרכו את רצועותיו מתחת לחזה ליצירת גופייה. פאשניסטה אחרת יצרה מרצועות הסריג מעין כתפיות, והצליבה את הבד הנותר על החזה ליצירת גופיית קרוס ואחרת פשוט הניחה אותו על גופה וקשרה אותו בקשר בולט מקדימה.

עוד בוואלה!

טרנד הקרוסינג הסקסי שמפיח חיים בפריטים משעממים

לכתבה המלאה

אנחנו מודות שנשבינו בקסמי הטופ הסרוג הזה, שעל אף תפריו הגסים, מרקמו העבה ועיצובו הבסיסי, הוא מצליח גם להעביר מסר על קיימות בעולם של צריכה מוגזמת וארונות עמוסים לעייפה. הרי, כמה טופים או חולצות מצליחים להמציא את עצמם מחדש בכל כך הרבה וריאציות, ולהיראות כמו פריט אחר בכל פעם? לא יודעות מה איתכן, אנחנו כבר הוספנו לווישליסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully