וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוקדם להכריז: המחשוף של דואה ליפה עומד להפוך להיסטריה

20.7.2020 / 8:00

כוכבת הפופ יצאה בסוף השבוע האחרון עם בן זוגה אנוואר חדיד למספר בילויים בניו יורק סיטי, שם נראתה בשתי חולצות עם מחשוף קדמי מסקרן. הסימנים מסביב מחזקים את שחשבנו - טרנד הקאט אאוט הפרונטלי הוא הדבר הבא

בווידאו: דואה ליפה ואנואר חדיד בטקס פרסי המוזיקה האמריקנית לשנת 2019/צילום: Getty Images

בווידאו: דואה ליפה בטקס פרסי המוזיקה האמריקני.

ביום חמישי האחרון כוכבת הפופ דואה ליפה יצאה לסיבוב פפראצי במנהטן לצד בן זוגה אנואר חדיד, ועל הדרך חשפה את השינוי האחרון בגזרת השיער - מבלונד פלאטין לחום כהה. השניים עזבו את אולפן ההקלטות עם מסיכות קורונה כשליפה (24) מתוקתקת מכף רגל ועד ראש בטוטאל לוק מבית אלכסנדר וונג הכולל בגד גוף לבן בעל אלמנט כיווצים מרכזי עם מחשוף קאט אאוט קדמי, מכנסיים מחויטים ושחורים בגזרה נמוכה עם פרונט חוליות כסופות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

דואה ליפה. splash
יוצאת מאולפן ההקלטות בטוטאל לוק של אלכסנדר וונג/splash

יום למחרת הם יצאו לבראנץ בקפה הבאנה הפופולרי השוכן באזור נוליטה בואכה הלואוור איסט סייד הטרנדי. על הקאט אאוט לעומת זאת, גיסתן לעתיד של ג'יג'י ובלה לא ויתרה. ליפה בחרה שוב להציג טופ המעוצב עם פתח פרונטלי, גם הוא מבית מדרשו של וונג, עם סריג צמוד ושחור באורך חושף בטן, בעל שרוול ארוך וחלון הצצה מלבני (187$ סולד אאוט). מגמה דומה פתחה בשישי האחרון את תצוגת אביב 2021 של המעצב הלוהט פורט סימון ז'קמוס עם שמלת סליפ לבנה ורצועה דקיקה נוספת מעל קו המחשוף.

דואה ליפה. splash
חיבבה את הקאט אווט, שוב פעם בסריג של וונג/splash

שיטוט בפידים הנכונים באינסטה מגלה שאלו הן השעות היפות עבור המינימליזם הניינטיזי. התהליך הטבעי שמתלבש על הסגנון הזה, בעיקר בעונה החמה, הוא משחקים במסגרת מגבלות הגזרה, כך שלא מפליא אותנו למצוא טוויסט סקסי כמו הקאט אאוט המדובר. גרסאות מטעם לייבלים נוספים כמו גאני, שושו טונג ואליקס ניו-יורק סיטי כבר מדוגמנות על ידי כמה מהמשפיעניות הנכונות. אבל אין בכלל ספק שבעקבות הבוסט של הוויקנד האחרון, התופעה הזו עומדת להתפוצץ בקרוב ומכל כיוון אפשרי.

עוד בוואלה!

יש עם מה לעבוד: אחותה הקטנה של דואה ליפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully