וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על גגות תל-אביב: תצוגת האופנה של רתמה

רתם לויתן שפכה את ליבה בריאיון לוואלה! אופנה לפני כחודש והבטיחה כי הקולקציה שעיצבה לשבוע האופנה תל אביב 2020 "לא תישאר ארוזה בקאברים". מסתבר שחלומות מתגשמים גם בתקופת הקורונה והנה לפניכם הקולקציה החדשה של רתמה על המסלול

תצוגת אופנה רתמה/צילום: יוסי דוידוב

בווידאו: תצוגת האופנה של רתמה.

לפני חודש בדיוק ראיינו את רתם לויתן, המעצבת הצעירה העומדת מאחורי המותג רתמה, אז היא עוד התאבלה על הביטול הקשוח של שבוע האופנה תל-אביב בשל נגיף הקורונה. משבר שהוביל אותה להפסדים כלכליים של מאות אלפי שקלים. אתמול (ראשון) בצעד די מפתיע וחריג נוכח ההגבלות החדשות והמצב הרעוע של העסקים המקומיים, העלתה לויתן תצוגת אופנה דיגיטלית על גג מלון בוטיקי בתל אביב. "התצוגה הזו היא סגירת מעגל בשבילי", מספרת לנו לויתן, "עבדתי על הקולקציה הזו קשה במשך כמעט חצי שנה לפני שבוע האופנה המקורי. כשהוא בוטל, לא היה לי קל לעכל שהכול הולך לפח".

רתמה. איה זך,
"הקולקציה הזו חייבת לראות אור יום", תצוגת האופנה של רתמה/איה זך

את אותה קולקציה החליטה לויתן שהיא לא משאירה ארוזה בקאברים, והצליחה להפיח בה חיים אמש עם עשרות דוגמניות שצעדו על המסלול. "ידעתי שהקולקציה הזו חייבת לראות אור יום, ישר אחרי שאתאושש מהמצב. היה לי ברור שהמעגל לא הושלם, ואני צריכה את זה בשביל עצמי. היו לי ימים מאתגרים, גם ברמת מצב הרוח האישי וגם ברמת החשיבה היצירתית של איך אני הולכת לשרוד את התקופה ההזויה הזו ולא לתת למותג לקרוס".

ואכן, בתקופה שכולם מדברים על ערבות הדדית, נראה באמת כי הקולגות של לויתן נתנו מעצמם לא מעט בכדי להגשים לה את הפנטזיות. שיתוף פעולה עם סוכנות הפלאס סייז ג'וזי של ריי שגב, רשת מלונות בראון על הלוקיישן וניקול קריאייטיב של שגיב גלעם ונמרוד פלד - הכול בהתנדבות מלאה. "המאפרות, מעצבות השיער והדוגמניות הן לקוחות שלי, כולן חלק מהסקווד של רתמה. זה היה אירוע מרגש. אופנתית כמובן, אבל זה היה הרבה מעבר".

רתמה. איה זך,
שומרות על ההנחיות מאחורי הקלעים/איה זך

קיץ 2020 של רתמה הגיע כאמור מעט באיחור בשל המצב, אבל הנה כל מה שראינו על המסלול: מיני קולקציות, שלוש במספר, שמרכיבות את המלתחה האידיאלית מבוקר ועד ערב. הראשונה, קולקציית הג'ינס, שהפכה ל'פורטה' של לויתן, עם גזרות פופולריות כמו המאם ג'ינס, בויפרנד, סקיני והפייפר בג הטרנדי, חצאיות מיני ומכנסי שורטס חצופים בשטיפות ג'ינס חדשות ובהירות.

הקולקציה השנייה מתמקדת בעיצובים מחויטים יותר, אך בקריצה טרנדית לפרינט הזברה. מכופתרות קלאסיות, מכנסי סיגר, חצאיות מקסי וטופים תואמים, חולצות נקשרות, עם דגש על בדים טבעיים ומעורבים, גזרות חכמות המתאימות למגוון רחב של מבני גוף. קולקציית הערב הנוצצת סגרה את המסלול שם נראו הדוגמניות בשמלות פאייטים, ז'קטים מחויטים, חליפות שני חלקים ושמלות סליפ עם נגיעות תחרה. הכול על טהרת השחור.

רתמה. איה זך,
"התצוגה הזו היא סגירת מעגל בשבילי", רתם לויתן/איה זך
רתמה. איה זך,
לזה קוראים ערבות הדדית - סוכנות ג'וסי עם ריי שגב/איה זך
רתמה. איה זך,
לא מוותרת על חלומות. רתם לויתן מציגה את הקולקציה שעיצבה לשבוע האופנה תל אביב/איה זך

עוד בוואלה!

קים אור אזולאי: "אנשים צריכים לשחרר מזה שאני דוגמנית"

לכתבה המלאה
רתמה. איה זך,
ליין הג'ינסים המוצלח של רתמה/איה זך
רתמה. איה זך,
שמחה גואטה בקולקציית הערב עם שמלת פאייטים בעלת מחשוף עמוק/איה זך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully