וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבודדים בסטייל: החופשה האיטלקית של הבקהאמים

בניגוד אלינו, המעבירות את ימי הבידוד מדירתנו השכורה בישראל, משפחת בקהאם המורחבת ארזה עצמה לחופשה בדרום איטליה שכללה מסעות אופניים, בטן-גב ולוקים ספורטיביים באופן מפתיע. אין לנו אלא להודות לארוסתו הטרייה של ברוקלין שהעזה לשבור את קוד הלבוש

דיוויד בקהאם עם ויקטוריה בקהאם במגרש כדורגל במיאמי (אינסטגרם)

(בווידאו: דיוויד בקהאם עם ילדיו במגרש כדורגל במיאמי)

שלא כמונו, משפחת בקהאם אינה כבולה לגלים שניים או לבידוד בדירת שני חדרים בצפון הישן. הבקהאמים פשוט יכולים לארוז את המשפחה - כולל את ארוסתו הטרייה (והיהודייה) של הבן הבכור ברוקלין, ניקולה פלץ - ולטוס למחוז פוליה באיטליה, ה"עקב" של ארץ המגף. בחופשה נכחו אבא דיוויד, אימא ויקטוריה, ברוקלין המאורס הטרי וניקולה כאמור, ביחד עם שאר האחים - רומיאו, קרוז ובת הזקונים הארפר סבן.

אם היינו צריכות לזקק את הסטייל של החופשה הזו, הוא וודאי ינוע בין ספורטיבי לקז'ואל. האאוטפיטים של הגברים הורכבו בעיקר מסניקרס ובירקנשטוק, מכנסי ספורט שחורים, גופיות סבא לבנות, חולצות של קבוצות כדורגל וכאלה בגזרת הוואי. גם ויקטוריה מיתנה את בחירותיה האופנתיות בחופשה ובחרה בטייטס שחור, גופייה שחורה וכובע קסקט של ריבוק, שהספיקה כבר להודיע על סגירת חנויותיה בישראל ומעבר למכירה אונליין.

עוד בוואלה!

בחרה נכון: ניקולה פלץ, ארוסתו של ברוקלין בקהאם בשמלה מטריפה

לכתבה המלאה

ניקולה פלץ לעומתה, ויתרה על הבייסיק, ובחרה ללבוש לטיול אופניים פסטורלי שמלת מעטפת של שאנל, בעלת גב חשוף ופרינט של אריות. מעניין היה להבחין שדווקא מי שבחרה להלך בעקבים לא הייתה ויקטוריה אלא פלץ עצמה, שנעלה לרגליה את כפכפי האצבע בעלי העקב, שנחשבים לסנדלים הטרנדיים של העונה. עם זאת, נראה כי פלץ הרגישה שעליה להסתנכרן עם המשפחה, ובצילום פפרארצי אחר היא נראית לבושה בקרדיגן אפור, מכנסיים שחורים רחבים ותיק כתף קטן בצבע שמנת, כי בכל זאת, מדובר בחופשה בימי קורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully