וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קול: מותג האופנה האורבני שהדוגמניות מכורות אליו

כשצלם אופנה מצליח כעמנואל דיאנג'לו מחליט להקים מותג ביגוד רחוב, לא פלא שכל הדוגמניות עומדות בתור. סופיה ריצ'י, האחיות חדיד ואמרטה כבר הספיקו לשתף פעולה ולדגמן עבורו, ואפילו נטע אלחמיסטר התאהבה. באווירת הגל השני, תגידו שלום למותג הטרנינגים הבא שלכן

נעל אופנה מקולקציית הגאווה של ריבוק All tipes of love . 329.90 שח בחנויות המותג. צילום באדיבות ריבוק (3)/ליאור נאור

(בווידאו: נעל אופנה מקולקציית הגאווה של ריבוק)

אין ספק שסגנון הלבוש הבסיסי ביותר במלתחה שלנו, היומיומי, זה שלכאורה אין מחשבה עמוקה מאחורי ההחלטה להוציא אותו מהארון, הוא אופנת הרחוב. בין אם מדובר בקפו'צונים, כובעים, מכנסי טרנינג או חולצות טי פשוטות, הסטייל הפיג'מתי, שמגיע בדרך כלל בצבעי הבייסיק, לא אמור להוציא מאיתנו אנרגיות מיותרות.

אך בשנים האחרונות, ובדגש על תקופת הקורונה, הסטייל האורבני כבר לא נחשב לאאוטפיט הבלעדי ליציאה למכולת, אלא הופך לסגנון ברור בפני עצמו, כזה הנראה על כוכבות ואיט-גירלז בצורה תדירה כשהן בדרכן לחופשה ואפילו לתצוגות אופנה. כובע הקסקט כבר אינו מגן רק מפני השמש, הקפוצ'ון כבר לא כאן כדי לכסות את הבטן - לשניהם, ולפריטים רבים אחרים, אמירה אופנתית שאינה נופלת מזו של ולנטינו או שאנל. יותר מזה, אופנת הרחוב מוצאת עצמה משתלבת וחודרת אט אט לסגנונות לבוש אחרים, מעונבים ואלגנטיים יותר, והופכת אותם לעמוקים ובעלי טוויסט מסקרן במיוחד.

למשבצת הזו נכנס מותג האופנה האורבני "ליבינג קול" מלוס אנג'לס, שנוסד על ידי הצלם האיטלקי עמנואל דיאנג'לו. בדומה ל"סופרים" (Supreme), ליבינג קול עוסק גם הוא בלייף סטייל ובביגוד רחוב צבעוני, כזה העוסק בחוויה ופחות בהלבשה.

לדברי מייסד המותג, "צילום, צבעים בהירים, בגדים נוחים ועיצובים ויחודיים הם התמצית של ליבינג קול". הוא מסביר כי המותג שלו כבר הפך לקהילה שבתוכה אנשים הרפתקנים שאוהבים לגלות מקומות חדשים, "המותג הוא חלק ממסעותיהם של אנשים, הוא עוזר להם לתפוס רגעים באמצעות הכנסת אלמנטים של אופנה ועיצוב לכדי יצירות נצחיות שניתן לקחת לכל מקום".

עוד בוואלה!

לא מוקדם להכריז: המחשוף של דואה ליפה עומד להפוך להיסטריה

לכתבה המלאה

המותג כבר עשה לו שם בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, ואם לא די בכך, כמה מהדוגמניות המובילות בעולם כג'יג'י ובלה חדיד, קנגל ג'נר, אמרטה, אלסה הוסק וסופיה ריצ'י, נראו פעמים רבות לובשות את פריטי המותג ואף דיגמנו עבורו בקמפיינים השונים.

"ליבינג קול" מציע פריטים שונים ומגוונים, כשהכול על טהרת אופנת רחוב פשוטה ובסיסית. בקולקציות השונות תמצאו קפוצ'ונים בשטיפת טאי-דאי, חליפות פוטר ומכנסיים בצבעי כתום, חולצות שחורות עם לוגו, מכנסי טייטס קצרים, חולצות טריקו גזורות, גרביים ותיקים בהדפסים שונים, וכן את הפריט המבוקש ביותר - הביקיני. בגד-ים זה, שבא במספר צבעים, מורכב משני חלקים: העליון הוא חזיית כתפיות אדומה וקטנטנה, עליה "נדחס" לוגו "ליביניג קול" ומחירה 223 שקלים (היא הספיקה כבר להפוך סולד אאוט), וחוטיני בצבע תואם שמחירו 223 שקלים.

פריט נוסף של המותג, שנוצר גם הוא בהשראת טרנד נפוץ, הוא כובע הטמבל, או הבאקט, שהשתלט על כל חלקה טובה בפיד האינסטגרם שלנו. הכובע מגיע במספר צבעים (לבן, תכלת טאי-דאי, ורוד טאי-דאי ושחור) ומחירו 240 שקלים. מי שהתאהבה בו ובצדק, היא נטע אלחמיסטר, שצילמה עצמה לצד חברה טובה בעודה חובשת את אחד מכובעי הבאקט המדוברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully