וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב אופנה נגד קלואי קרדשיאן: "מוכרת שמלה שהלוויתי לה"

21.7.2020 / 11:50

מעצב האופנה כריסטיאן קוואן טוען כי שמלה שהוא הלווה לקלואי מוצעת למכירה באתר פריטי יד שנייה של האחיות קרדשיאן. לדבריו, הוא רק השאיל את השמלה, אבל מקורב טוען כי קלואי ממש לא ידעה שהיא צריכה להחזיר את הפריט. המקרה המביך שקורה לא מעט בתעשיית האופנה

קלואי קרדשיאן חוגגת את יום הולדתה ה-36 (אינסטגרם)

הסיפור המוזר שאנחנו הולכות לספר לכם הוא בעצם הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה והקשר בין מעצבים, סטייליסטים ומפורסמים ומשפיענים. ביממה האחרונה מצאה את עצמה קלואי קרדשיאן בלב ליבה של סערה. לא שהמצב הזה חדש לה, שכן בנות המשפחה חיות מסערה לסערה, אבל הפעם היא חשבה שהיא עושה מעשה טוב - וגילתה שהדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ניסתה לעשות מעשה טוב ומצאה את עצמה בלב שערורייה. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

מעצב האופנה כריסטיאן קוואן פרסם השבוע באינסטגרם שלו האשמות נגד האחות לבית משפחת קרדשיאן בטענה שהיא מוכרת שמלה שהוא הלווה לה. לדבריו, הוא זיהה שמלה בעיצובו עומדת למכירה באתר "Kardashian Kloset" שבו מוכרות האחיות פריטי יד שנייה שלהן, שהן לבשו בעבר. קוואן פרסם את התמונה של השמלה מהאתר באינסטגרם שלו וכתב: "קלואי קרדשיאן, למה פריט שהלוותי לך נמכר באתר שלך? שלחנו לך שלושה אי-מיילים ולא הייתה תשובה".

מקור שמקורב לאחיות קרדשיאן אמר לדיילי מייל כי קלואי קיבלה את השמלה במתנה מהסטייליסטית שלה ומעולם לא נמסר לה כי מדובר בהלוואה שעליה להחזיר. כלומר, היא חשבה שמדובר במתנה מהמעצב ולא ידעה שהוא רוצה אותה בחזרה. מכאן, שלא ברור אם הכשל בתקשורת הוא בין המעצב לסטייליסטית או בין הסטייליסטית לקלואי.

באתר תוארה השמלה כ"שמלה כחולה עם שרוולים קצרים ומחשוף עגול, המגיעה בגזרת מידי עם רוכסן בגב, משובצת קריסטלים כחולים ושחורים ובעלת שסע קדמי". עוד נכתב באתר כי מצבה "מצוין" והיא הוצעה למכירה תמורת 1,300 דולרים. היום השמלה כבר לא מופיעה באתר, ככל הנראה בעקבות טענתו של קוואן - אך אולי גם בגלל שהיא כבר נמכרה.

עוד בוואלה! אופנה

לגזור ולשמור: סודות הטיפוח המנצחים של האחיות קרדשיאן

לכתבה המלאה
כריסטיאן קוואן קלואי קרדשיאן שמלה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט שפרסם המעצב כריסטיאן קוואן בחשבון האינסטגרם שלו/צילום מסך, אינסטגרם

המקרה הזה כאמור מספק הצצה לתעשייה שלמה שמבוססת על משפיענים ומפורסמים. הרי ידוע שכל תמונה באינסטגרם של אישיות מפורסמת עם מיליוני עוקבים עלולה להוות שטח פרסום טוב ואפקטיבי יותר מכל קמפיין שמצלם מעצב אופנה. כך נוצר מצב שמעצבים שולחים פיסים מתוך הקולקציות שלהם דרך סטייליסטים אל משפיעני אופנה, בתקווה שאלו יבחרו ללבוש אותם לאירועים מתוקשרים או סתם לאיזו תמונה באינסטגרם שצולמה בחצר הבית.

בעוד שמעצבים רבים דורשים את הבגדים בחזרה בתום השימוש - זה לא תמיד המצב. חלק מהמעצבים אכן שולחים בגדים במתנה למשפיעני אופנה, רק כדי שפריט בעיצובם יהיה בארון של אותן אושיות ואולי יזכה הרגע שהם ירצו ללבוש אותו. כך נוצר בלבול, שאותו אמורות למנוע הסטייליסטיות והמלבישות של אותם משפיענים או כוכבים גדולים. ואולם, במקרה של משפחת קרדשיאן, שוודאי מוצפות בפריטים ממעצבים מסביב לעולם, לא תמיד קל להיות עם אצבע על הדופק. האם יש פה טעות בתום לב או ניסיון לעשות כסף על חשבון המעצב? תחליטו אתם.

כריסטיאן קוואן. GettyImages
ניסו לעשות כסף על חשבונו? המעצב כריסטיאן קוואן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully