וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחות: שער העירום הלוהט של קאיה גרבר

21.7.2020 / 13:34

אם בראש שלכם קאיה גרבר עדיין נחשבת "הבת הקטנה של סינדי קרופורד", השער הזה ישנה את כל מה שחשבתם. גרבר הצטלמה לגיליון ספטמבר היוקרתי של מגזין ווג יפן בהפקה סקסית במיוחד והתוצאה - לא נורמלית!

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

קאיה גרבר כבר מזמן לא הילדה הקטנה של דוגמנית העל האייקונית סינדי קרופורד - והיא רוצה שתפנימו את זה. כבר מילדות הסתבכה עם תמונות "לא ראויות" כשאתגרה את הגיל שלה, ונראה שעכשיו היא ממש מנסה בכל הזדמנות לזעוק לעולם שהיא התבגרה. לפני כמה חודשים היו אלה תמונות זוגיות צמודות במיוחד מהאפיזודה החולפת הקצרצרה עם האקס פיט דיווידסון. אחר כך הגיעו פוסטים של נקיטת עמדה פוליטית וגם הגעה פיזית להפגנות - ועכשיו, לקראת יום הולדת 19 המתקרב, היא עושה צעד רציני אפילו יותר. כי כנראה שעבורה, אם כל אלו לא שכנעו אתכם שהיא כבר ממש לא ילדה קטנה - אז השער שלה לגיליון ספטמבר היוקרתי במגזין ווג יפן יעשה את העבודה. מדובר בשער משולש והפקת אופנה שהמילה "נועזת" רכה ועדינה לעומת מה שקיבלנו שם. פצצת סקס הוטלה כרגע - ואנחנו מקוות שאתם מוכנים לזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מגזין ווג יפן חשף את השערים לגיליון ספטמבר, שכזכור זהו הגיליון החשוב ביותר של השנה. הגיליון המלא יצא לדוכנים כבר בסוף החודש הנוכחי. "בחרנו בקאיה גרבר, אחת מהדוגמניות הכי לוהטות של הרגע", כותבים במגזין - ועם איך שהתמונות יצאו, אין לנו ברירה אלא להסכים איתם. לצד תמונת השער ששיתפה כתבה: "תודה לכל מי שעשה את העבודה האחרונה שלי לפני הסגר הכי טובה שאפשר", ובכך חשפה שהצילומים נערכו לפני שמגיפת הקורונה התפרצה וסגרה את העולם כולו. "קשה שלא להתגעגע לעבודה כשאת מוקפת באנשים מוכשרים כל כך", סיכמה קאיה את הפוסט.

צמד צלמי האופנה לואיג'י מורנאו ואנגו הנזי שעמדו מאחורי המצלמה בהפקה הלוהטת שיתפו הצצה נרחבת יותר לצילומים של קאיה לטובת המגזין. בשער הראשון שנחשף, זה שגם מופיע כטיזר בעמוד הרשמי של המגזין, נראית קאיה בלוק של סן לורן שכולל מכנסי עור וגופיית תחרה שקופה. היא מאופרת בסגנון דרמטי מעושן ושפתון אדום-בורדו נועז על שפתייה. בשער השני היא במעיל אדום של סן לורן ובשער השלישי היא כבר בעירום מלא. גרבר מספקת הצצה כמעט מלאה לגופה הצנום כשאין אף בגד לגופה, פרט למגפי ירך שחורים עם עקבים של סן לורן. כמו שאמרנו - כבר לא הילדה הקטנה של אימא.

עוד בוואלה! אופנה

בחלומות שלנו: קאיה גרבר יוצאת לבלות עם החבר החדש בשמלה משגעת

לכתבה המלאה

תמונת עירום נוספת עם המגפיים בלבד מופיעה גם בהפקה שבתוך המגזין ולא רק על השער. בתמונה אחרת היא נועלת את אותם המגפיים ולובשת מחוך עור שחור שמשאיר את החזה חשוף לחלוטין, מוסתר בעזרת שני כוכבים, עם מעיל שחור ארוך ושרשרת גורמט עבה וטרנדית.

מדובר באמת באחת ההפקות הלוהטות שקיבלנו ממי שאנחנו רגילות לתפוס כילדה הקטנה של אימא. אז זהו, הימים האלה נגמרו. ההפקה הזו היא הדרך של קאיה לפרוץ את כל הגבולות. מי שכבר בגיל 15 צעדה על מסלולים של בתי אופנת על נחשבים וסומנה כטופ מודל הבאה - עברה עכשיו את טבילת האש בעירום מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully