וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חיכינו: מותג משקפי שמש חדש נולד והוא מטריף

26.7.2020 / 9:50

אחרי חודשים של טיזרים, אחת הבלוגריות המצליחות ביותר ברשת, לינדה טול, משיקה את מותג משקפי השמש החדש שלה. אז מה המחירים, איזה דגמים תמצאו שם ועל איזה אקססורי טרנדי היא לא ויתרה בקולקציה הראשונה?

צילום ועריכה: אולפן וואלה! NEWS

בווידאו: משקפי שמש של דולצ'ה וגבאנה.

לינדה טול ההולנדית היא אחת ממשפיעניות הרשת הוותיקות והמוערכות ביותר בתעשיית האופנה. האבולוציה של התואר הנחשק משפיענית-רשת החל לפני שנים עם הטייטל 'איט-גירלז'. נשים פופולריות בעלות סטייל משובח עם זיקה חזקה לעולם האופנה, בין אם דרך קשרים אישיים או כבעלות משרות מבוקשות כקנייניות, יחצניות, עיתונאיות ועורכות. תרבות הבלוגים שהחלה לתפוס תאוצה בעשור הראשון של המילניום פתחה את השער לפאשניסטות נוספות להצטרף למעגל הסגור של ברנז'ת האופנה, כשבהמשך רשת האינסטגרם הפכה לזירת הפעילות המרכזית של כל הנוגעים בדבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

משפיענית רשת כמו לינדה טול היא מי שיש לה מספר גבוה של עוקבים, למעלה מ-100k נניח, כשהכמות אמנם חשובה, אבל האיכות לא פחות, עם קהל יעד שבאמת מושפע מההמלצות אותן היא מפרסמת. עיקר העשייה והפרנסה של קאדר המשפיעניות מתרכז בצילומי לייף סטייל מעוררי קנאה בהם מתויגים פריטים, חפצים ולוקיישנים באופן אגבי, רובם תמורת תשלום או באמצעות שיתופי פעולה מסחריים.

הצעד הבא הוא למנף את כל הכוח הזה לטובת לייבל פרטי, משהו שטול עמלה עליו מתחילת שנת 2020. את התיוג Toleyewear חשפה טול לראשונה ב-17 בינואר השנה עם תמונת קלואז-אפ שלה מרכיבה משקפי שמש שחורים עם הלוגו Tol מובלט בצד המוט. מאז החל הטיזינג עם עוד ועוד דגמים ותיוגים לליין המשקפיים החדש שלה, והניחוש שלנו הוא שהכוונה הייתה להשיק אותו בתחילת האביב. אבל אז הגיע משבר הקורונה. תמונות חדשות, חלקן עם תיוגי משקפיים, המשיכו, כשבתחילת חודש מאי התברר שהיא לא רק מבשלת קולקציית משקפיים אלא גם הריון ראשון וסופר-פוטוגני.

ביום שישי האחרון הושקה הקולקציה בשקט יחסי, אחרי חמישה ימים של ספירה לאחור בעמוד האינסטגרם toleyewear@. "משקפי טול הוא סטודיו לעיצוב המבוסס באמסטרדם בעל זיקה בינלאומית למשקפיים ולאופנה המובא ומגולם על ידי המקימים והמעצבים לינדה טול ומאריקה מולנדיקס", כך נכתב בעמוד הבית של האתר החדש. מולנדיקס היא השותפה השקטה, גם היא הולנדית ובעלת מותג האופנה Les Coyotes המתמחה בבגדי נשים וילדות.

עוד בוואלה!

צמד המעצבים שהופך אריזות קרטון לתיקים של דיור ופראדה

לכתבה המלאה

הקולקצייה הראשונה של טול, קולקציית Frame-1, כוללת את דגם Trapezium ב-230 אירו המזכיר את Edge האהוב והמוצלח של סלין, ומגיע בצבעוניות של חום-שוקולד, ניוד, שחור, ירוק עז, תכלת, ורוד בייבי ולבן. מושלם לאוהבות הסלין שכבר מדדו ובא להן להתחדש בצבע חדש ובמחיר סביר יותר מהמקור. גם דגם Lazer הריבועי מציג מינימליזם ארכיטקטוני שכבר נתקלנו בו בעבר, 250 אירו וצבעוניות מדויקת לגמרי מספקים את התירוץ לקיומו.

דגם ה-Disc ב-250 אירו בעל עדשות עגולות ומסגרת אוברסייזית שמוצעות גם בכתום ובחום רטרו בהיר, אבל הערך המוסף האמיתי מובא באגף האביזרים עם שרשראות משקפיים הורסות מפנינים ובעיצוב חוליות בגדלים ובצבעים שונים (175 אירו לפנינים ו-80 אירו לכל השאר). אנחנו עפנו על מטפחת הלוגו ממשי בגוון צהוב קרם ועליו דוגמה גאומטרית בשחור (175 אירו). לסיכום - מסתמן כמותג מוצלח מאוד ששווה לעקוב אחריו.

  • עוד באותו נושא:
  • משקפי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully