וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיצה ומלאת שיק: האוברול ההיסטרי של מלניה טראמפ

26.7.2020 / 11:00

הגברת הראשונה של ארצות הברית הגיעה לישיבה בנושא בריאות ילדים עם אוברול מדויק ורק למקרה שחלמתן עליו - הוא כבר סולד אאוט. נעלי סטילטו וחגורה לבנה דקה השלימו את הלוק ומסיכה לפנים ממש לא הייתה

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock, splash

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ (50) הצטרפה לישיבה בבית הלבן בנושא הגנה על ילדי ילידים במערכת הבריאות עם מסר אחד: "אני אמיצה". איך הבנו את המסר הזה, אתם שואלים? עם הבחירה האופנתית הלא סטנדרטית שלה אין בכלל מקום לספק. מלניה טראמפ הלכה על כל הקופה עם אוברול אלגנטי, נועז, שונה בנוף ובעיקר - סופר סטייליש. פלא שהוא כבר סולד אאוט?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ. AP
פלא שהאוברול הזה כבר סולד אאוט? מלניה טראמפ בבית הלבן (צילום: AP)/AP

טראמפ הגיעה לישיבה החשובה באוברול בצבע כחול נייבי עם עיטורים של פסים לבנים של המותג האיטלקי Loro Piana. מדובר באוברול אלגנטי במיוחד עם צווארון וגזרת סיגר קלאסית במכנסיים. הפירסט ליידי גם צירפה חגורה דקה לבנה שהשתלבה מעולה והדגישה את גזרתה. את האוברול, שהעלות שלו היא 3,450 דולרים, טראמפ כבר לבשה בשנה שעברה במהלך ביקור בטוקיו. הפעם להשלמת לוק היא נעלה עקבי סטילטו בצבע שחור של מנולו בלאניק (595 דולרים). אין ספק שמדובר באחד המראות המוצלחים של טראמפ בזמן האחרון, מה שלגמרי הזכיר לנו שכבר כמה שבועות לא עסקנו באובססיביות במה היא לובשת, ואין מה לומר - היא בהחלט יודעת לבחור נכון.

עוד בוואלה! אופנה

מדויקת כהרגלה: מלניה טראמפ בשמלת נקודות משגעת

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ. AP
צווארון ומכנסי סיגר. האוברול של Loro Piana (צילום: AP)/AP

בעוד שמרבית הנוכחים סביב השולחן ישבו עם מסיכות פנים, בכל זאת - אנחנו בתקופת קורונה ויש הנחיות של אירגון הבריאות העולמי - מלניה דווקא החליטה לוותר. כנראה שזה לא מצטלם מי יודע מה. גם העובדה שמדובר בישיבה שעוסקת בבריאות לא שכנעה אותה לכסות את הפנים ולהגן על עצמה ועל יתר הנוכחים בחדר מפני הנגיף. לזכותה ולזכות יתר היושבים בשולחן הוועידה אפשר לומר שהם אכן שמרו על ריחוק חברתי של שני מטרים בין האחד לשני.

מלניה טראמפ. רויטרס
הכי חשוב שבלי מסיכת פנים הכל מצטלם טוב יותר (צילום: רויטרס)/רויטרס
מלניה טראמפ. רויטרס
יתר היושבים בשולחן דווקא הקפידו על ההנחיות (צילום: רויטרס)/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully